MuscleMeat

Rug Oefeningen

Is 8/10 werksets voor zon grote spiergroep niet weinig?

lijkt idd weinig, maar voor de meesten werkt het..

het is ook moeilijk als je al jarenlang 7 oefeningen hebt gedaan om er opeens 3 of 4 te doen, maar als je een paar maanden later een kilo of 5 meer weegt dan baal je ervan dat je al die jaren teveel hebt gedaan... moeilijk toe te geven dat je het fout deed:(

lijkt idd weinig, maar voor de meesten werkt het..

het is ook moeilijk als je al jarenlang 7 oefeningen hebt gedaan om er opeens 3 of 4 te doen, maar als je een paar maanden later een kilo of 5 meer weegt dan baal je ervan dat je al die jaren teveel hebt gedaan... moeilijk toe te geven dat je het fout deed:(

Misschien dat ik dat ook eens moet proberen..

Voor de meeste spiergroepen pak ik ook veel meer oefeningen dan dat ik hier op het forum lees. Zodra ik minder doe zit ik na de training nog vol met energie en heb ik absoluut geen voldaan gevoel.. Ook voelen m'n spieren de volgende dag nog 'normaal' aan!

Misschien dat ik dat ook eens moet proberen..

Voor de meeste spiergroepen pak ik ook veel meer oefeningen dan dat ik hier op het forum lees. Zodra ik minder doe zit ik na de training nog vol met energie en heb ik absoluut geen voldaan gevoel.. Ook voelen m'n spieren de volgende dag nog 'normaal' aan!

mss zwaarder gaan met de paar oefeningen die je dan doet

jaa die zijn beter ivm het overstrekken van je schoudergewricht.

bij mij werkt 't lekker als ik 6 oefeningen doe.. 6 maal 3 setjes.

ik doe 3 a 5 oefeningen gaat perfect.
3 puur voor de rug.
2 voor de traps :)

Haha bedankt voor de tip :thumb:

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Deadlift 3sets 12-8-4 reps
Lat pull down 4sets 12-10-8-6 reps
Behind the neck pull down 4sets 12-10-8-6 reps
Bicep pull down 3sets 10-8-6 reps
Pulley 4sets 12-10-8-6 reps
Rows 4sets 12-10-8-6 reps
Romp op tillen met onderrug 3sets 15-10-8reps met steeds zwaardere schijf in m'n hand.

Ik mix de oefeningen elke week door elkaar om gewenigheid te voorkomen behalve de deadlift die pak ik sowizo als 1ste;)

"Gewenigheid" heeft niks met de volgorde van de oefeningen te maken.
Denk je nou echt dat je lichaam denkt:
"hu wat raar vorige week deed ik lat pull downs na het deadliften en nu ineens seated cable rows"

Terug
Naar boven