AndroidHealthClinic

Rug schema

rowindelepper12

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m87
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
image.jpeg
Hallo

Ik train nu bijna een jaar en heb een goede voor uitgang vind ik zelf behalve mijn rug dus ben ik op zoek ge gaan na een iets wat zwaarder schema en toen had ik dit gevonde en nu wou ik weten wat jullie hier van vinden

Alvast bedankt

Powercleans toevoegen (ik zou ook deadlifts toevoegen), niet enkel met neutrale grip optrekken maar ook chins en pull ups doen

Een rug schema zonder Deadlift kan echt niet.

Warmups to failure...ok.... denk je zelf dat dit verstandig is?

Waarom zoveel verschillende oefeningen en dropsets? 3 verschillende rows en allemaal in dezelfde hoge reprange vind ik ook niks.
Ik zou eerst bijvoorbeeld weighted chins of zware BOR's doen om kracht te bouwen en daarna pas al die high rep shizzle.

• Topic Starter Topic Starter
Warmups to failure...ok.... denk je zelf dat dit verstandig is?

Waarom zoveel verschillende oefeningen en dropsets? 3 verschillende rows en allemaal in dezelfde hoge reprange vind ik ook niks.
Ik zou eerst bijvoorbeeld weighted chins of zware BOR's doen om kracht te bouwen en daarna pas al die high rep shizzle.
Ik heb dit schema gevonden op internet en ik dacht ik vraag eerst wat anders mense hier van vinden zo dat ik het nog kan aanpassen

Sowieso zou ik niet opwarmen met pullups, zo put je je spieren alleen maar uit ipv ze voor te bereiden op zwaar werk. Ik zou een BOR toevoegen en die zwaar doen en dan 1 of 2 isolatie.

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso zou ik niet opwarmen met pullups, zo put je je spieren alleen maar uit ipv ze voor te bereiden op zwaar werk. Ik zou een BOR toevoegen en die zwaar doen en dan 1 of 2 isolatie.
Dus misschien dan beter eindige met pull ups to failure ?

Nou, ik zou nog even verder zoeken dan.

Dit is wel een brute (ook al liet deze sterke beer zich later ombouwen tot vrouw!) :D

Deadlift/powerclean, row, pullup. Done.

Rug schema is imho niet meer dan BOR en/of Dead's zwaar pakken, wat lat werk waarbij ik voorkeur heb voor wide grip pullups (weighted) en minimale hoeveelheid isolatieoefeningen (1 voor dikte 1 voor breedte).

Terug
Naar boven