Fitness Seller

Ruhllllllllll

Bezoekers in dit topic

mijn doel die foto ... ik train nou 2 weken weet iemand wat ik moet gebruiken om er over half jaartje ofzo er zo uit te zien.. alvast bedankt owja kuren wil ik ook wel als het moet maar naturel moet dit ook wel kunne imo. :p
 
Jee wat een bovenbenen.Daar pas ik 3 keer in :eek:
 
Ruhl is van plan om in de Santa Susanna mee te gaan as. zondag!
 
DAMN egt vet, vind ruhl tot nu toe het beste figuur hebben naar mijn mening
 
niet normaal zeg
 
Z'n hoofd loopt alleen achter, misschien informeren bij Warren :rolleyes:
 
niet mooi, wel groot. Doe mij maar Cutler dan :o
 
Ik geloof dat Ruhl meedoet aan de Pro Grandprix Spain.
Dus kan hij alsnog kwalificeren voor de Olympia ;)


Oja vette avatar he :D

ik denk dat niet dat je als die spaanse wedstrijd wint je gekwalificeerd bent voor de olympia :s anders zouden er wel veel europeanen in de olympia zitten, hoeveel pro wedstrijden zijn er wel niet in europa ??? en dan nog op 2 weken tijd? ???
ik had gelezen in de flex dat hij gwn niet gekwalificeerd was omdat zijn resultaten slecht waren dit jaar, hij had een ander trainingsroutine gevolgd om zijn taille te verkleinen, maar was mislukt dus heeft hij nu besloten om zijn oude training te hernemen en volgend jaar zekers trg mee te doen aan de olympia, hij probeert zich gwn te kwalificeren voor de sandow volgend jaar
 
ik denk dat niet dat je als die spaanse wedstrijd wint je gekwalificeerd bent voor de olympia :s anders zouden er wel veel europeanen in de olympia zitten, hoeveel pro wedstrijden zijn er wel niet in europa ??? en dan nog op 2 weken tijd? ???
ik had gelezen in de flex dat hij gwn niet gekwalificeerd was omdat zijn resultaten slecht waren dit jaar, hij had een ander trainingsroutine gevolgd om zijn taille te verkleinen, maar was mislukt dus heeft hij nu besloten om zijn oude training te hernemen en volgend jaar zekers trg mee te doen aan de olympia, hij probeert zich gwn te kwalificeren voor de sandow volgend jaar

Ruhl staat op de Santa Susanna Pro dit weekend;)
De eerste 3 bij deze wedstrijd kwalificeren zich voor de Mr.O, had er al een topic over gemaakt. Er gaan zich daar een aantal europese pro's zeker kwalificeren, er doet namelijk maar een amerikaan mee:D
De jongens uit de USA en omgeving pakken de Atlanta Pro voor een laatste kans.
 
Brute kerel,

Alleen jammer van dat synthol gebruik
 
Ruhl staat op de Santa Susanna Pro dit weekend;)
De eerste 3 bij deze wedstrijd kwalificeren zich voor de Mr.O, had er al een topic over gemaakt. Er gaan zich daar een aantal europese pro's zeker kwalificeren, er doet namelijk maar een amerikaan mee:D
De jongens uit de USA en omgeving pakken de Atlanta Pro voor een laatste kans.

Thanks voor de duidelijkheid ;)
Dus Ruhl heeft als ik het zo lees een erg grote kans om te kwalificeren?
 
the beast is back!:D
 
Zijn abs zijn bijna net zo groot als zijn hoofd op deze foto :eek:
 
synthol biceps, jammer.
 
17 | Synthol

"I can't do any more pullups because I'm too heavy when I weigh 340 [in the offseason]. My back turns blue, because I tore one of my veins in my right lat. That's why I have a scar there. Then, of course, people say that must be Synthol. It makes me sad. A lot of people on the Internet talk s--t that I shoot all this stuff in me. I swear I never ever took Synthol. I never would. It destroys your muscles. It'll rot you away. I want to last a long time."

The Ruhl deal: twenty-five things you didn't know about Markus Ruhl Flex - Find Articles
 
Hmm die biceps had ie in 97 ook al. Dus weet niet zo of het synthol zou zijn. Zijn beste spiergroep met synthol aanpakken lijkt me dom. Kan die beter zijn triceps aanpakken.
 
beter als ooit te voren .BIG Ruhl
 
Back
Naar boven