Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is zó vermoeiend. Een achterlijk machtsbetoon van een partij die voor zoiets lulligs al loopt te dreigen. Kunnen we deze gasten niet gewoon terugzetten in de kleuterklas, waar ze thuis horen?
Ja hier was ik inderdaad al beetje bang voor... echt eng die mensenHet thuisland kan de immuniteit wel opheffen in dat geval. In feite ben je dan diplomaat af waardoor je alsnog vervolgd kan worden. Maar zoiets gebeurt alleen bij het plegen van zware misdrijven zoals moord en veel landen laten zelfs bij de zwaarste gevallen de immuniteit gewoon doorlopen.
dit zijn puur nederlandse pesterijen ivm al dat homo kul. Je moet niet denken dat een klein lullig landje als nederland het kan opnemen tegen de russen. Nederlanders zijn arrogant wat dat betreft, maar wacht maar af dit verhaaltje krijgt nog een staartje...
dit zijn puur nederlandse pesterijen ivm al dat homo kul. Je moet niet denken dat een klein lullig landje als nederland het kan opnemen tegen de russen. Nederlanders zijn arrogant wat dat betreft, maar wacht maar af dit verhaaltje krijgt nog een staartje...
Poetin is stoer. Toch vind ik excuses overbodig. Er heerst al veelte lang een toestand van vrede in NL. Vrede maakt mensen vervelend. Het wordt tijd dat er oorlog wordt gevoerd. Ik ben er in ieder geval klaar voor. Dus laat de spanningen maar hoog oplopen!

Dit verhaal krijgt geen staartje. Enige staartje wat er kan komen is dat Nederland die rus als 'persona non grata' wordt gesteld en hij dus niet langer meer welkom is in Nederland.
Wat denk je van importverbod op Nederlandse goederen (melk, tulpen,bier) Of de beschuldiging dat in dat greenpeace schip drugs zat?