AndroidHealthClinic

Nieuws Goed nieuws, moslims blijven weg om Wilders

Er is niets mis met een mooi gebruikte anglomanisme, wat autisten met een Van Dale daar ook van mogen vinden.

Dankje klaas, vriend.

Je hebt gezocht op het woord: anglomanisme

Het is verkeerd gespeld of het staat niet in dit gratis woordenboek Nederlands.

:(

Edit: Ben ik nu trouwens een autist?
:(:(

Laatst bewerkt:
Ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat een anglomanisme een woord is dat wordt gebruikt door een anglomaan, oid.

Jij bent een anglofiel beginnerBB:

anglofiel
ang - lo` fiel [ang-gloo-] I de -woord (mannelijk) anglofielen persoon die een voorliefde heeft voor al wat Engels is; II bijvoeglijk naamwoord voorliefde tonend voor de Engelsen en al wat Engels is '

Sorry jongens, ik bedoelde een anglicisme..hahaha een anglomanisme wat een halve gare kan ik toch ook zijn met m'n prietpraterij :roflol:

Ben ik niet meer autistisch?:)

Go Geert. Ik zal niet rusten totdat elk land ter wereld Nederland de rug toe keert tot aan België en Duitsland aan toe en elke onderneming failliet is met uitzondering van de agricultuur, bierbrouwerijen en drug labs.

Op die dag zet ik op m'n bed en koelkast na al m'n meubels buiten, al m'n elektrische apparatuur, werp ik midden in de woonkamer een matras uit overdekt met een mooi Perzisch tapijtje, ga ik in de Boeddha houding zitten, drink ik een multi veelzijdige psychedelische cocktail en zeg ik hardop: "Zo Nederland! Nu het echte werk!".

Ach, ik kijk niet perse neer op gelovigen. Die gelovigen die min of meer beseffen dat wat ze vooral doen is geloven, hopen in iets heel moois, een systeem van een moreel raamwerk en een opperwezen die daarover waakt in datgeen wat we niet kennen, gebaseerd rond het hiernamaals, kan ik wel waarderen. Maar die totaalmalloten die zonder twijfel, zonder zelfspot en kritiek in het aangeleerde gelul geloven, mogen ze wat mij betreft opsluiten. Die eerste groep zegt vaak eigenlijk, tsja ik weet ergens wel beter maar je moet wat om naar uit te kijken, die lui mag ik wel. Naïef en dodelijke zelfverloochening maar sympathiek.

True, Klaasie. :thumbup:

Terug
Naar boven