XXL Nutrition

Nieuws Goed nieuws, moslims blijven weg om Wilders

Vertel dat degenen maar die de wereld indelen tussen goed en slecht, niet moslim en moslim. Of dat soort ongein.

Jij kwam met een sarcastische opmerking over de nobelprijs.

Het enige wat ik zeg is dat die malloot van een Wilders geen kaas heeft gegeten van hoe diplomatie werkt. Nederland heeft net zo goed een malloot uit Indonesie op het matje geroepen omdat hij de kiezer van de PVV had beschimpt.

Daar waren we het al direct over eens.
Maar als een president zegt van ik blijf weg omdat Wilders me niet aanstaat en veroordeel het hele land zeg ik pleur dan maar op.
Dan ga ik echt niet zeggen van "wat erg kom asjeblieft toch"

Hoop natuurlijk niet dat meerdere leiders zich daarbij aansluiten, dan hebben we inderdaad een probleem(pje).

Diplomatie betekent buigen, soms zelfs met de anus open en zonder smeermiddel.

:roflol:

Buigen vind ik niet het juiste woord, maar je moet je zeker aanpassen ja.
Buigen zie ik echt als over je heen laten pissen (gijzelen) en dat is natuurlijk ook niet handig over je heen te laten lopen.

Je hoort politici wel vaker zeggen dat de handelspositie en imago van Nederland verslechterd door Wilders maar als het om keiharde Euro's of Dollars gaat maakt het bijna geen enkel land meer uit hoe of wat of waarom. Of het nou China - VS betreft, VS - Arabische wereld of weet ik veel welke landen. Handel = handel = geld.

Linkse politici bljven steeds het gevaar van Wilders benadrukken maar ze vergeten te bedenken dat er gewoon talloze mensen zijn die gewoon niet gediend zijn van een overheersende vreemde cultuur met vreemd geloof. Maar ja de meeste politici van linkse signatuur wonen ver van alle probleem/achterstandswijken (meeste rechtse ook overigens), zij leven in een multiculti droomland.

Laatst bewerkt:
InVorm, heb jij kinderen?

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Je hoort politici wel vaker zeggen dat de handelspositie en imago van Nederland verslechterd door Wilders maar als het om keiharde Euro's of Dollars gaat maakt het bijna geen enkel land meer uit hoe of wat of waarom. Of het nou China - VS betreft, VS - Arabische wereld of weet ik veel welke landen. Handel = handel = geld.

Het ene van horen zeggen neem je gemakshalve niet aan en het andere weer wel. Ik ben om!

InVorm, heb jij kinderen?

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Het ene van horen zeggen neem je gemakshalve niet aan en het andere weer wel. Ik ben om!

Nog niet, is nog in overleg of we t volgend jaar gaan proberen :D Jij?

eerst turkije en nu indonesie gaat lekker zo met wilders.

Ik ben een vader (vooralsnog) zonder zelf verwekte kinderen.

wilders is toch ook kwart indo of wat.

Ik neem niets aan van horen zeggen. O.a. politici en ene Wellink meen ik waarschuwen ervoor maar ik ben overtuigd dat het weinig schade aan NL zal brengen. Denemarken kreeg ook te maken met een boycot vanuit Arabische landen maar ja dat duurde een paar weken en toen was de boycot weer stilletjes verdwenen...

240.271.522 inwoners in Indonesie, waarvan 90% moslim is. Laat dat getal even op je inwerken... Het is dus Wilders die geen respect heeft voor 216.000.000 inwoners van dat land.

Het is ook nog zo dat Indonesie het beeld heeft van een land vol met moslimextremisten en liefhebbers van de Sariah terwijl het grootste deel van de bevolking gematigd praktiserend zijn die zich al eeuwenlang zeer tolerant opstellen richting medebewoners met een andere religieuze achtergrond. Het enige wat je daar niet moet zeggen is dat je een communist bent, maar dat is weer een ander verhaal..

Ik heb nog altijd liever Wilders aan de onderhandeltafel zitten dan een gast als JP ofzo. Dan weet je zowieso dat je met de slechtste deal thuis komt. Als een persoon als Halsema onze belangen in het buitenland moet verdedigen denk ik niet dat we beter af zijn iig. Ik denk dus dat het allemaal wel mee valt. Wij handelen toch ook nog met al die lui die verdacht worden van alles en nog wat. Zaken zijn zaken, en zelfs de principes van de moslims vervagen snel als ze er een cent aan kunnen verdienen.

Ik heb nog altijd liever Wilders aan de onderhandeltafel zitten dan een gast als JP ofzo. Dan weet je zowieso dat je met de slechtste deal thuis komt. Als een persoon als Halsema onze belangen in het buitenland moet verdedigen denk ik niet dat we beter af zijn iig. Ik denk dus dat het allemaal wel mee valt. Wij handelen toch ook nog met al die lui die verdacht worden van alles en nog wat. Zaken zijn zaken, en zelfs de principes van de moslims vervagen snel als ze er een cent aan kunnen verdienen.

Verwacht nu toch wel aanslagen in Nederland omdat malloten zich tegen Wilders willen verzetten.

Dat vind ik niet Wilders schuld, maar ben er niet blij mee.
Zo zullen zich ook wel handelslanden gaan verzetten en wij zijn de klos.
Dus zo graag zie ik Wilders niet aan de onderhandeltafel.

Verwacht nu toch wel aanslagen in Nederland omdat malloten zich tegen Wilders willen verzetten.

Dat vind ik niet Wilders schuld, maar ben er niet blij mee.
Zo zullen zich ook wel handelslanden gaan verzetten en wij zijn de klos.
Dus zo graag zie ik Wilders niet aan de onderhandeltafel.

Ik vraag me af welke handelslanden zich zullen verzetten en hoe lang dat zal duren.

Weer iemand die kerk en staat niet kan scheiden en zich door emoties laat leiden.
Ik mis bij deze man de VOC Mentaliteit.

Terug
Naar boven