- Waardering
- 2.963
inVorm;5243390[B zei:]Prima nieuws dit, pleur maar lekker een deurmat bij de grens met "niet meer welkom". Tis druk zat nu in Holland[/B].

Jij hebt zeker alleen de titel gelezen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inVorm;5243390[B zei:]Prima nieuws dit, pleur maar lekker een deurmat bij de grens met "niet meer welkom". Tis druk zat nu in Holland[/B].

Vertel dat degenen maar die de wereld indelen tussen goed en slecht, niet moslim en moslim. Of dat soort ongein.
Het enige wat ik zeg is dat die malloot van een Wilders geen kaas heeft gegeten van hoe diplomatie werkt. Nederland heeft net zo goed een malloot uit Indonesie op het matje geroepen omdat hij de kiezer van de PVV had beschimpt.
Diplomatie betekent buigen, soms zelfs met de anus open en zonder smeermiddel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Of had je gedacht dat de president van een land hier een permanente status gaat aanvragen?

Je hoort politici wel vaker zeggen dat de handelspositie en imago van Nederland verslechterd door Wilders maar als het om keiharde Euro's of Dollars gaat maakt het bijna geen enkel land meer uit hoe of wat of waarom. Of het nou China - VS betreft, VS - Arabische wereld of weet ik veel welke landen. Handel = handel = geld.
InVorm, heb jij kinderen?
---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------
Het ene van horen zeggen neem je gemakshalve niet aan en het andere weer wel. Ik ben om!
Jij?Het is de president van Indonesie die geen respect voor ons heeft.
Ik ben een vader (vooralsnog) zonder zelf verwekte kinderen.
---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------
Het ene van horen zeggen neem je gemakshalve niet aan en het andere weer wel. Ik ben om!
240.271.522 inwoners in Indonesie, waarvan 90% moslim is. Laat dat getal even op je inwerken... Het is dus Wilders die geen respect heeft voor 216.000.000 inwoners van dat land.
Ik heb nog altijd liever Wilders aan de onderhandeltafel zitten dan een gast als JP ofzo. Dan weet je zowieso dat je met de slechtste deal thuis komt. Als een persoon als Halsema onze belangen in het buitenland moet verdedigen denk ik niet dat we beter af zijn iig. Ik denk dus dat het allemaal wel mee valt. Wij handelen toch ook nog met al die lui die verdacht worden van alles en nog wat. Zaken zijn zaken, en zelfs de principes van de moslims vervagen snel als ze er een cent aan kunnen verdienen.
Verwacht nu toch wel aanslagen in Nederland omdat malloten zich tegen Wilders willen verzetten.
Dat vind ik niet Wilders schuld, maar ben er niet blij mee.
Zo zullen zich ook wel handelslanden gaan verzetten en wij zijn de klos.
Dus zo graag zie ik Wilders niet aan de onderhandeltafel.
Ik vraag me af welke handelslanden zich zullen verzetten en hoe lang dat zal duren.
weer iemand die kerk en staat niet kan scheiden en zich door emoties laat leiden.
Ik mis bij deze man de voc mentaliteit.