XXL Nutrition

Nieuws Goed nieuws, moslims blijven weg om Wilders

• Topic Starter Topic Starter
240.271.522 inwoners in Indonesie, waarvan 90% moslim is. Laat dat getal even op je inwerken... Het is dus Wilders die geen respect heeft voor 216.000.000 inwoners van dat land.

Ik heb ook geen respect voor gelovigen. Dat is nog een veel groter percentage van de hele mensheid. :thumbup:

Wat je hier overigens mee zeggen wil is mij niet helemaal duidelijk.

Maar goed dat alle moslims in de wereld overlopen van respect voor alles wat niet moslim is.

Is dit dan een overwinning of wat?..

Ik heb ook geen respect voor gelovigen. Dat is nog een veel groter percentage van de hele mensheid. :thumbup:

Wat je hier overigens mee zeggen wil is mij niet helemaal duidelijk.

Ik heb (aantal uitzonderingen daargelaten) respect voor iedereen. Ben zelf ook niet gelovig, maar heb wel respect voor gelovigen. Dat jij jezelf al diskwalificeert met een uitspraak als: "Ik heb ook geen respect voor gelovigen." zegt al meer dan genoeg over jou.

Het feit dat ik die cijfertjes plaats heeft te maken met de stelling van "Patrick" die zegt namelijk: "Yudhoyono heeft geen respect voor ons Nederlanders."

Maar dit is toch de compleet omgedraaide wereld. Het is Wilders die geen respect heeft voor Yudhoyono,(die zelf belijdend moslim is) en geen respect heeft voor 216 Miljoen inwoners van Indonesie. De boodschap van Wilders laat niks te wensen over: Moslims zijn niet welkom in Nederland. Vind je het gek dat die beste man niet wil komen dan?

Waarom durft Yudhoyono dit dan niet hardop uit te spreken maar gebruikt hij zijn angst voor arrestatie als smoes? Wat staat er precies in het regeerakkoord waar hij zo door geschoffeerd is?

Paniekverhaal van mensen die het niet kunnen verkroppen dat we een rechtse regering krijgen.

Idd laten we alles bedekken met de mantel der liefde, de gelovigen hebben het al zwaar zat in deze wereld vol heidenen.

Ik heb (aantal uitzonderingen daargelaten) respect voor iedereen. Ben zelf ook niet gelovig, maar heb wel respect voor gelovigen. Dat jij jezelf al diskwalificeert met een uitspraak als: "Ik heb ook geen respect voor gelovigen." zegt al meer dan genoeg over jou.

Het feit dat ik die cijfertjes plaats heeft te maken met de stelling van "Patrick" die zegt namelijk: "Yudhoyono heeft geen respect voor ons Nederlanders."

Maar dit is toch de compleet omgedraaide wereld. Het is Wilders die geen respect heeft voor Yudhoyono,(die zelf belijdend moslim is) en geen respect heeft voor 216 Miljoen inwoners van Indonesie. De boodschap van Wilders laat niks te wensen over: Moslims zijn niet welkom in Nederland. Vind je het gek dat die beste man niet wil komen dan?

Dat zegt inderdaad veel. Het betekent namelijk dat ik gelovigen niet serieus neem.

Hij heeft ook geen respect voor ons, want hij is moslim. Die hebben geen respect voor ongelovigen, ook niet voor andere geloofsovertuigingen trouwens.

Hij heeft ook geen respect voor ons, want hij is moslim. Die hebben geen respect voor ongelovigen, ook niet voor andere geloofsovertuigingen trouwens.

Yep, alle 1.570.000.000 Moslims ter wereld voldoen aan die exacte beschrijving. Gelukkig hebben we Wilders hier in Nederland met zijn groepje volgelingen die de waarheid in pacht hebben en wel even uitleggen dat die 1,5miljard mensen niet deugen. Top man!

Tja democratie en religie blijft een lastige combinatie he.

Zelfs als het niet over een gedoogregering maar volwaardige samenwerking zou gaan heeft nog altijd niemand het recht om een land vanwege die regering te boycotten. Democratie is de wil van het volk. Wie daar tegen is moet maar in een dictatuur gaan wonen/op bezoek gaan.

Maar goed dat alle moslims in de wereld overlopen van respect voor alles wat niet moslim is.

ongeldig argument. Als hij het mag mag ik het ook, slappe hap.

240.271.522 inwoners in Indonesie, waarvan 90% moslim is. Laat dat getal even op je inwerken... Het is dus Wilders die geen respect heeft voor 216.000.000 inwoners van dat land.

Geert Wilders is niet tegen moslims in het algemeen.

Laatst bewerkt:
Yep, alle 1.570.000.000 Moslims ter wereld voldoen aan die exacte beschrijving. Gelukkig hebben we Wilders hier in Nederland met zijn groepje volgelingen die de waarheid in pacht hebben en wel even uitleggen dat die 1,5miljard mensen niet deugen. Top man!

Natuurlijk deugen ze niet, ze denken dat Allah bestaat en dat ze in de hemel komen.

En dus deugen ze niet.
Geweldige redenatie wederom van bascross.

Uitspraak: ˈdøxə(n) (deugde, heeft gedeugd) Werkwoord 1 goed zijn, in orde zijn

Als je dat soort dingen denkt ben je inderdaad niet helemaal in orde.

Eigenlijk geen speld tussen te krijgen, maar volgens mij is bascross ook wel wat genuanceerder dan hij nu laat blijken. Heb ik ook wel eens last van als het gaat over religie.

Eigenlijk geen speld tussen te krijgen, maar volgens mij is bascross ook wel wat genuanceerder dan hij nu laat blijken. Heb ik ook wel eens last van als het gaat over religie.

Uiteraard. Ik ga buiten het internet niet los tegen iedere gelovige, dat durf ik als echte internetheld niet eens.

Uitspraak: ˈdøxə(n) (deugde, heeft gedeugd) Werkwoord 1 goed zijn, in orde zijn

Als je dat soort dingen denkt ben je inderdaad niet helemaal in orde.

Niet helemaal is nog wel wat anders dan helemaal niet.
Tuurljik deugen geretardeerde meningen als het geloven in een god niet.

Niet helemaal is nog wel wat anders dan helemaal niet.
Tuurljik deugen geretardeerde meningen als het geloven in een god niet.

Is dat een verbastering van retarded, of van: retarderen
re - tar` de - ren
(«Frans«Latijn) (retardeerde, h. geretardeerd)
vertraging brengen in, vertragen, ophouden

Ach, ik kijk niet perse neer op gelovigen. Die gelovigen die min of meer beseffen dat wat ze vooral doen is geloven, hopen in iets heel moois, een systeem van een moreel raamwerk en een opperwezen die daarover waakt in datgeen wat we niet kennen, gebaseerd rond het hiernamaals, kan ik wel waarderen. Maar die totaalmalloten die zonder twijfel, zonder zelfspot en kritiek in het aangeleerde gelul geloven, mogen ze wat mij betreft opsluiten. Die eerste groep zegt vaak eigenlijk, tsja ik weet ergens wel beter maar je moet wat om naar uit te kijken, die lui mag ik wel. Naïef en dodelijke zelfverloochening maar sympathiek.

Terug
Naar boven