XXL Nutrition

Rustig bulken

Armand40

Cool Novice
Waardering
28
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
nou nu ga ik er echt aan geloven ik voel me slap geen engerie meer geen puf
Van 95 kilo bankdrukken naar 70 gegaan
Gewicht een jaar geleden 135 nu 76 lengte 181
Veel te lang door gegaan met afvallen 7 dagen per week sporten 90 minuten kracht en dan nog eens 8 km loopband en dan nog uurtje per dag wandelen met honden
Werken is niet echt intensief werk 3 x per week achter de bar meestal niet zo druk
Ik ben echt veel te mager geworden en bang voor vet aan te zetten maar zo kan het niet langer mijn humeur is ver te zoeken
Vandaag heb ik alles gevreten wat los en vast zit maar vanaf morgen ga ik licht bulken er moet nog wel wat veranderd worden aan mijn schema wat brood eruit zilvervliesrijst erin en ga langzaam naar de 3000 calorieën
Maar dit is het begin ik hoop op jullie reacties
En ik ga van 7 x per week 50 minuten lopen nog 2 A 3 keer per week half uurtje nog lopen is dat niet te veel verandering opeens?
Zijn toch min 700 calorieën minder door cardio en stuk meer door eten?

IMG_0068.PNG

IMG_0069.PNG

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Vet 70,4
Koolhy 293,74
Eiwit 237,3

Laatst bewerkt:
Ligt iedereen te zonnen

Nee, de meeste werken op maandag.

voor een lean bulk adviseer ik 200-300 kcal boven je onderhoud te eten, compenseer dit met eventuele extra cardio.
2gr & 1gr vet per kg lichaamsgewicht, rest met carbs.

Nee, de meeste werken op maandag.

voor een lean bulk adviseer ik 200-300 kcal boven je onderhoud te eten, compenseer dit met eventuele extra cardio.
2gr & 1gr vet per kg lichaamsgewicht, rest met carbs.

Hoe bedoel je extra cardio ik Deed 7 dagen per week 7 km lopen iedere dag nu wil ik dat afbouwen ??

Ik bedoel daar mij als je met cardio energie gebruikt, zeg 150kcal per 10min als je 12km per uur loopt dat wel extra eet en door je cardio niet onder je onderhoud terecht komt.

Heb jij je energiebehoefte uitgerekent icm energieverbuik van je cardio?

Ik bedoel daar mij als je met cardio energie gebruikt, zeg 150kcal per 10min als je 12km per uur loopt dat wel extra eet en door je cardio niet onder je onderhoud terecht komt.

Heb jij je energiebehoefte uitgerekent icm energieverbuik van je cardio?

Nee nooit gedaan at gewoon ongeveer 2300 calorieën soms minder en deed ook nog 50 minuten cardio 800 calorieën wat ik ermee verbrand en 90 minuten kracht vandaar dat ik ook zo mager geworden ben
Nu wil ik nog maar af en toe heel licht cardio doen en meer eten

Ik loop ook nog eens iedere dag zeker een dik uur met de honden is dat geen cardio genoeg ?

Weet niet ben ook al 12 maand op dieet voel me erg slap geen engerie en ben flink afgevallen misschien te zeer gefixeerd op dat afvallen daarom wil ik nu verandering mijn humeur alles lijd eronder
Maar ff een vraag ik doe al 11 maand 7 x per week na mijn kracht cardio (800 calorieën ) na mijn krachttraining ben ook kwa kracht echt heel erg achteruit gegaan door te veel cardio van 90 kilo bankdrukken na 60 maar kan ik gewoon stoppen met cardio en mijn calorieën omhoog gooien of beste rustige cardio doen beetje heling lopen in plaats als een gek 50 minuten te rennen na mijn krachttraining natuurlijk ??

Weet niet ben ook al 12 maand op dieet voel me erg slap geen engerie en ben flink afgevallen misschien te zeer gefixeerd op dat afvallen daarom wil ik nu verandering mijn humeur alles lijd eronder
Maar ff een vraag ik doe al 11 maand 7 x per week na mijn kracht cardio (800 calorieën ) na mijn krachttraining ben ook kwa kracht echt heel erg achteruit gegaan door te veel cardio van 90 kilo bankdrukken na 60 maar kan ik gewoon stoppen met cardio en mijn calorieën omhoog gooien of beste rustige cardio doen beetje heling lopen in plaats als een gek 50 minuten te rennen na mijn krachttraining natuurlijk ??
Je moet ofwel meer eten of wel minder cardio doen. Ofwel beidde. Maar zorg ervoor dat je genoeg eet. En 800kcal cardio is wel veel ja.

Cardio zeker verminderen, maar geleidelijk.

Ik ga even 2 weken inplaats van 800 calorieën verbranden met cardio terug naar 500 calorieën per dag en veel minder intensief op de loopband gewoon redelijk tempo lopen
Plus ik ga 400 calorieën met eten onhoog een kijken wat het doet dan.
Vandaag dik uur rug biceps getraind erna cardio
Dan is de bedoeling dat ik cardio nog meer afbouw langzaam

Ik zou wekelijks cardio -100 kcal doen en eten +200 kcal en zo naar een cleanbulk toe bouwen.

Als je gaat bulken is cardio alleen nog nodig voor conditie. Dan is 2-3x per week 20 min hardlopen het beste en als je condifir beter word tempo opvoeren maar niet langer!

En beter ga jij eerst cardio verminderen zeg maar wat ik zei 3x per week en dan heb je al een stuk dichte bij de bulk p0mdat je stuk minder verbrand. En dan geleidelijk je kcl opbouwen elke week 100 erbij en kijken als.je aankomt

Terug
Naar boven