XXL Nutrition

Rutger met de bus door Gouda

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Air control to Blue Knight. This is air control to Blue Knight. Operation Melting the cheeses is cancelled. I repeat: Operation Melting the cheeses is cancelled. Lock the daisy cutters and return to base. Over en sluiten. Jawel, in de Goudse wijk Oosterwei is de rust weer wedergekeerd. Blijkbaar heeft de oproep van Geert Wilders om het leger in te zetten effect gesorteerd, want de strijdende partijen wisten niet hoe snel ze aan tafel moesten. Zo hebben busmaatschappij Connexxion en de gemeente afgesproken dat de bussen worden voorzien van een camera. Buschauffeurs die dan nog lopen te zeiken dat zij zich onveilig voelen, kunnen begeleiding krijgen. Geen woord over dat straattuig dat de sfeer in de wijk verziekt. Ofwel: een glas, een plas en alles blijft zoals het was. Ja, Wilders heeft er weer een paar kiezers bij. Zelfs de oudere Marokkanen overwegen een overstap van de PvdA naar de PVV. U gelooft het niet? FILMPJE...

[Link niet meer beschikbaar]
Toch wel erg dat het zo moet tegenwoordig. Jarenlang linkse politiek heeft dit hele land verdoet.

Ga weg ga weg ga weg ick ga em kapot maken.

dat de bushokjes kapot zijn is de schuld van de media :roflol:

Zoals die oudere Marokkaan al zei, ze moeten hier de Marokkaanse k*t jongeren die er een teringzooitje van maken, is voor de gein in een gevangenis in Marokko stoppen, kijken of ze daarna nog zo bijdehand doen.

Respect voor die Marokkaanse kerel.

Hehe die Marokkaan op het einde die wél voor de camera reageert traint bij mij in de gym :D

Het wordt sowieso steeds rotter in Gouda. Heb er op school gezeten en het wordt gewoon steeds k*tter.

Hehe die Marokkaan op het einde die wél voor de camera reageert traint bij mij in de gym :D

Het wordt sowieso steeds rotter in Gouda. Heb er op school gezeten en het wordt gewoon steeds k*tter.

hehe die gozer heeft ook bij mij destijds getraint, was volgens mij ook uitsmijter bij zo'n kroeg in de stad.

Haha camera kapotmaken. Klein opdondertje.

en wanneer worden ze eens aangepakt? of krijgen ze nu weer een reisje aangeboden op kosten van de belastingbetaler? :roflol:
ik vraag me af wie die bushokjes gaat betalen.

gewoon de daders door de glasscherven trekken en de rekening sturen + celstraf. snappen ze nu nog niet dat dat laffe beleid niet helpt? overal waar dit volk zich nestelt zijn er problemen, alleen word het steeds onder stoelen en banken geschoven..

luister gewoon naar die marrokaan @ 8:00, die jongen heeft wel gelijk
-er is daar geen **** te doen
-ze staan in groepjes

wat doe je dan? mensen afzeiken, want leedvermaak is nog altijd het leukste vermaak....maar dat komt natuurlijk best bedreigend over als je wordt uitgelachen/uitgescholden door een groep van 10 opgefokte mannetjes. Ipv achterlijke projecten te organiseren zouden ze gewoon een groot hok moeten maken, er wat playstations neerzetten en die jongens daar laten spelen. Geloof me dat zal werken(natuurlijk niet voor de echte criminelen maar wel voor de meelopers die zo'n 90% van de groepjes uitmaken).

• Topic Starter Topic Starter
-ze staan in groepjes

wat doe je dan? mensen afzeiken, want leedvermaak is nog altijd het leukste vermaak....maar dat komt natuurlijk best bedreigend over als je wordt uitgelachen/uitgescholden door een groep van 10 opgefokte mannetjes. Ipv achterlijke projecten te organiseren zouden ze gewoon een groot hok moeten maken, er wat playstations neerzetten en die jongens daar laten spelen. Geloof me dat zal werken(natuurlijk niet voor de echte criminelen maar wel voor de meelopers die zo'n 90% van de groepjes uitmaken).
Doe normaal man.

tot 2 dagen later bij dat hok alle playstations weg zijn.

-ze staan in groepjes

Waarom in godsnaam? Laat ze lekker thuis de boel op stelten gaan zetten. Ik verveel me ook weleens, dat is toch geen reden om mensen te gaan bedreigen of te intimideren? Dat je serieus in deze situatie voor die teringventjes gaat opkomen gaat echt m'n pet te boven. Een hok bouwen en er Playstations neerzetten? :roflol: Die Playstations zijn binnen 15 minuten al gejat of gesloopt. Het blijkt toch al jaren dat de zachte aanpak niet werkt. Opzouten met die lui, oppakken, in de bak gooien en bij herhaling de ouders bestraffen met een geldboete.

-ze staan in groepjes

Playstations neerzetten :o , die staan er hooguit een paar uur.

het probleem ligt niet bij de mocro s. maar bij NL. kk regering. kk burgemeester daaro. ze doen geen fl**ker, ja en dan krijg je dit soort zaken.

-ze staan in groepjes

waarom zijn er bij nederlandse blanke kinderen dan minder problemen? of is er alleen voor nederlanders iets te doen? :roflol:

Wel goed om te zien dat er ook een hoop Marokkanen balen van wat er gebeurt. Het valt me altijd op dat de normale allochtonen vaak het best zijn doordrongen van de noodzaak het tuig aan te pakken. Maar vervolgens houdt de politiek zich voornamelijk bezig om het gedrag 'in zijn context te plaatsen', te relativeren of zelfs te vergoelijken, en vooral niet de gevoelens van het tuig te kwetsen. Net als sommige mensen hier, (jullie weten wie jullie zijn) vindt de huidige regering het belangrijker mensen niet te 'stigmatiseren' dan problemen aan te pakken.

Terug
Naar boven