XXL Nutrition

Marokkanen ontregelen dagelijks leven

daarstraks nog liepen we met 3 over straat, komen er 2 marokanen aan, ik en mn andere maat gaan opzij, maar die 3de gast was juist een sigaret aan het aansteken en blijft rechtdoor lopen
Marokaan loopt er natuurlijk expres op en dan maar beginnen van wat is u probleem gast etc... we zijn gwn doorgewandelt

Denk je dat ik opzij zou gaan voor iemand, en zeker niet als je met ze 3en bent.

Daar is een mooi filmpje over, over die Rotterdammer, die verteld hoe er 6 marokkanen tegenover em richting hem toe liepen, iemand die dat filmpje kan vinden?

Ik dacht .. we hebben al een paar uur geen marokkanen topic gehad. Dus bij deze:

Als je maar lang genoeg stelselmatig geweld kunt toepassen zonder daar voor zelf hinder aan te ondervinden, krijg je uiteindelijk macht. Zo simpel is het. In de Goudse wijk Oosterwei is het een groepje Marokkanen gelukt om busmaatschappij Connexxion zo ver te krijgen niet meer door die wijk te rijden. Hoe? Simpel: tegen bussen aan schoppen, buschauffeurs beroven, chauffeurs bedreigen [Link niet meer beschikbaar], bussen bespugen en bekogelen, het lijkt verdomme het Wilde Westen wel. Bandietenbendes die ongestraft de postkoets kunnen beroven. Waar is Arendsoog als je 'm nodig hebt? En waarom treedt de sheriff niet op? Wanneer gaat Connexxion met prive beveiliging rijden, die zelf ook niet vies zijn van geweld. Er zijn nog wel een paar uitsmijters die zich daar graag voor lenen. Dit kan toch niet?

....politie?? vakantie??

daarstraks nog liepen we met 3 over straat, komen er 2 marokanen aan, ik en mn andere maat gaan opzij, maar die 3de gast was juist een sigaret aan het aansteken en blijft rechtdoor lopen
Marokaan loopt er natuurlijk expres op en dan maar beginnen van wat is u probleem gast etc... we zijn gwn doorgewandelt
Waarschijnlijk ben je niet breed genoeg. Nog even trainen dus :sukkeltje:

Waarschijnlijk ben je niet breed genoeg. Nog even trainen dus :sukkeltje:

dat geef ik toe dat ook:p:D, mor die manne riepen eerst zo ey gast, ik draai zo om had eerst ff ni door wat er gebeurd, ik riep gwn welk? beginne die gaste ineens tege mij te roepen, wa is er enzoe, die ander 2 liepen door zonder achteruit te kijken, zo ene gast zei dan dat hij voor zoiets ze'n hoofd nog niet omdraait, gelijk heeft hij wel:D

ma kben gwn mee doorgegaan
echt een vechter ben ik niet, kwas ook blij dat die ander 2 doorliepen:p

Het is tijd voor de Baas om de problemen op te lossen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Baas B ??:roflol::roflol:

Het is idd tuig maar de echte kanker zijn degene die ze hier hebben heengehaald.

En diezelfde liberalen stellen nu Oost-blokkers in staat om zich hier massaal te nestelen en over 30 jaar heb je naast Islamitisch gejengel ook nog eens straten vol met misdragende en bezopen Oostblokkers en beesten v/d Balkan.

Ik verlang min of meer terug naar het tijd perk 1980 - 1988. Het ijzeren gordijn hield ons op de been en dat beseffen we nu pas.

We hadden begin jaren 70 volop kerncentrales moeten bouwen, en met onze eigen bevolking onze economie intern moeten regelen. Alle hedendaagse pleisters op de wonden ten spijt.

Klopt id wat je daar zegt,het volgende Paard van Troje is binnen gehaald.
Oost-blokkers zie ze bij mij in de buurt steeds meer verschijnen.

Die mannetjes verdienen een 'stomp op hun b**kes'. Zullen we een DBB-knokploeg samenstellen die met een busje door Nederlandse probleemwijken rijd en alle overlast gevende hangjongeren een enkeltje: DBB Bus - bodem van de Rijn, geven :D?

daarvoor wil ik terugkomen naar NL!!
:D

ik meld me alvast aan!
:thumbs:

wat zijn sommige van jullie een stel racisten gatverdamme!

wat een nurd, die gast van het filmpje haha

Et lijkt me inderdaad beter om het leger dan maar in te gaan zetten in NL. Gewoon met wapenstok door de steden lopen, eerst slaan en dan pas vragen stellen als dr wat zitten te kloten!

p.s. de meeste militairen doen het graag hoor:D

Terug
Naar boven