AndroidHealthClinic

Marokkanen ontregelen dagelijks leven

Misschien mooie motivatie om van het personeelstekort af te komen :P
"Kom nu in dienst en sla een marrokaan verrot"

En tekort of geen tekort.. 100% zeker dat er zo een aantal pelotons staan te trappelen om aan de gang te gaan :)

Te trappelen, omdat ze een vette geweer in hun handen hebben ja ..

Als de Marokkanen die ook krijgen zullen ze achterblijven in hun kamp Holland

Hoe? Simpel: tegen bussen aan schoppen, buschauffeurs beroven, chauffeurs bedreigen [Link niet meer beschikbaar], bussen bespugen en bekogelen,

:haha:
haha, wat een boefjes !!
kijk, de marokkaanse jeugd doet nu gewoon wat wij in onze jeugd ook gewoon deden, maar de hollandse/belgische jongeren van tegenwoordig zitten liever heel de dag achter hun playstation.

Ik weet niet hoe het met de andere 35-plussers was, maar bij ons waren buschauffeurs en treinbegeleiders ook vaak de slachtoffers als we eens goed wilden lachen...

Buschauffeurs beroven, bespugen en bedreigen met een mes? Volgens mij is dat iets van deze tijd en vooral onder bepaalde groepen jongeren. Nekschot aub!

nee man, deden wij in de jaren 80 ook hoor.

Hebben ooit zelfs eens een buschauffeur vastgebonden aan een verkeerspaal aan een station.
Ik zweer het, door onze buurt kwamen die chauffeurs ook niet graag en wij waren allemaal rasechte Belgen!

er is ooit zelfs eens een mannelijke treinbegeleider verkracht geweest door Belgen!

Danny heeft wel een punt...toen ik 18 was kwamen dit soort zaken ook redelijk frequent in het nieuws...

Heb toch wel het gevoel dat het nu vaker gebeurd dan toen...maar toch.

Ik heb ook nog de gouden tijden van het hooliganisme in de jaren '80, begin jaren '90 meegemaakt...

Kijk wat er toen allemaal gebeurde daar kom je tegenwoordig NOOIT ongestraft mee weg...

Ging je op Duitsland naar een Europese verplaatsing, had je goed gevreten, gezopen, gepaald enz.. en kwam je met meer poen thuis dan je opgedaan had. ff sportwinkeltje overvallen :D

nee, het is allemaal erg braaf geworden, maar ik heb de indruk dat de Marokkanen gewoon een 20-tal jaar achterop zijn en nu doen wat de autochtone jongeren 20 jaar geleden deden.

maar ok, ik wil ook niet dat mijn zoontje omgaat met Marokkanen..

"De" Marrokanen zijn de nieuwe onderklasse. Wat twintig jaar geleden door de blanke onderklasse werd gedaan wordt nu door de nieuwe onderklasse voortgezet...

Ik bedoel dat bij een bepaalde sociale klasse bepaald gedrag voorkomt.

Ik bedoel dat bij een bepaalde sociale klasse bepaald gedrag voorkomt.

wil je daarmee insinueren dat ik tot de onderklasse behoorde of zo?? :rolleyes:
kijk, door me op te winden in dat soort opmerkingen ga ik mijn cholestrol niet de hoogte laten inschieten. je staat op de negeerlijst.

Laatst bewerkt:
wil je daarmee insinueren dat ik tot de onderklasse behoorde of zo?? :rolleyes:
kijk, door me op te winden in dat soort opmerkingen ga ik mijn cholestrol niet de hoogte laten inschieten. je staat op de negeerlijst.

Niet het geval dan? Iets over een schoen passen enzo....

nee man, deden wij in de jaren 80 ook hoor.

Hebben ooit zelfs eens een buschauffeur vastgebonden aan een verkeerspaal aan een station. Ik zweer het, door onze buurt kwamen die chauffeurs ook niet graag en wij waren allemaal rasechte Belgen!
Maar goed...ik oordeel niet over jou persoonlijk...het is een constatering van een feit. Sociale lagere klassen hebben generaliserend gesproken een hogere mate van aggressieve tendensen.

Laatst bewerkt:
"De" Marrokanen zijn de nieuwe onderklasse. Wat twintig jaar geleden door de blanke onderklasse werd gedaan wordt nu door de nieuwe onderklasse voortgezet...

:thumb: volledig mee eens, de massa heeft blijkbaar altijd nood aan duidelijk lokaliseerbaar zwart schaap om alle maatschappelijke problematiek op af te schuiven. daar waar de echte wortels zich op een veel dieper niveau bevinden.

Terug
Naar boven