XXL Nutrition

Marokkanen ontregelen dagelijks leven

En hij doet een Surinamer/Antilliaan na, geen Marokkaan.

Laat die Marokkanen die Nederlanders maar in hun nek hijgen, dan gaan er teminste meer mensen naar de sportschool om sterker te worden omdat ze zich niet meer veilig voelen. Beter dan dat ze als een stel metro's rond lopen.

dit is erg en moet aangepakt worden maar ik hoop dat je hier geen politieke bedoelingen mee hebt of vooroordelen , maar ik ruik de onder huidse frustratie in deze topic van het zyn weeral die marokaanen die moslims het in zy en wy termen denken jammer de mensen in vakjes propen en er een stempel op kleven is toch zo makelijk he er zyn ook blanke hooligans die alles op en rond het stadion afbreken maar dit terzijde .

Dit is niets nieuws, ook in Brusselse wijken is dit reeds lange tijd schering en inslag. De linkse politiek heeft de problematiek jarenlang laten verrotten en daar dragen we nu allemaal de gevolgen van. Het enige wat hierbij helpt is nultolerantie, keihard optreden bij de minste overtreding. Het leger lijkt me hierbij niet geschikt, maar wel speciaal opgeleide politiekrachten. Die mietjes bij politie van tegenwoordig kan je daarvoor niet gebruiken, zij gaan net als de busmaatschappij in een grote boog rond de probleemwijken.

Niet waar, geloof me de agenten in Gouda willen heel graag keihard doorpakken en de lange lat eroverheen halen. Hiermee bedoel ik dat er bij 'incidenten' linies gevormd worden en dat degenen die zo dom zijn er te blijven staan knuppels mogen voelen. Probleem is dat dergelijke acties moeten worden geaccordeerd door de officiers van justitie, welke moeten verantwoorden aan de politiek. Van bovenaf wordt er te soft beleid gevoerd vanwege de gevoeligheid van de kwestie. De agenten op straat zijn dit net als de burgers ook beu.

ga toch weg man kom zelf uit gouda en die honden zijn doodsbang voor die opvreters heb het een aantal malen meegemaakt dan iemand in elkaar werd geslagen door een murk en de politie stond toe te kijken en wanneer je er tussen springt word jij meegenomen, volgens mij ben je nooit in gouda geweest of wel ?

ga toch weg man kom zelf uit gouda en die honden zijn doodsbang voor die opvreters heb het een aantal malen meegemaakt dan iemand in elkaar werd geslagen door een murk en de politie stond toe te kijken en wanneer je er tussen springt word jij meegenomen, volgens mij ben je nooit in gouda geweest of wel ?

Kan niet voor elke agent spreken maar een zeer goede vriend werkt er op het bureau, ken de situatie denk ik beter dan iemand die ns een keer een vechtpartij heeft gezien. Kom zelf ook regelmatig in Gouda aangezien mijn zus er woont.
Lijkt me trouwens sterk dat de politie niks deed terwijl er een vechtpartij aan de gang was, wat was er gebeurd dan?

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het allemaal bureaucraten en lafaards zijn, want dat is niet zo. Maar merk wel dat er veel tussen zitten die gewoon de situatie niet aankunnen. Vroeger was dat nog erger toen de rijkswacht nog bestond in België, die deden helemaal geen zak. Als je een diefstal kwam melden schreven ze een uurtje een PV met twee vingers en daarna hoorde je er nooit meer wat van.

vriend werd in elkaar geslagen door 5 marrokanen dus wilde ik helpen (terwijl er 3 agenten ernaast stonden te kijken) toen werd ik meegenomen samen met me maat en die marrokanen werden niet meegenomen :rolleyes: en zo heb je in gouda veel vergelijkbare incidenten

Er is even sprake geweest van de inzet van beveiligingspersoneel op ambulances, maar dat bleek financieel niet haalbaar. Lijkt me ook geen duurzame oplossing van het probleem.

Het leger inzetten, haha die kampen met een personeelstekort van zoveel duizend man en ook nog fikse bezuinigingen.

en zou jij als agent toegeven dat ze het probleem niet durven aan te pakken?, aangezien ik zelf uit gouda kom weet ik precies waar ik over praat

vriend werd in elkaar geslagen door 5 marrokanen dus wilde ik helpen (terwijl er 3 agenten ernaast stonden te kijken) toen werd ik meegenomen samen met me maat en die marrokanen werden niet meegenomen :rolleyes: en zo heb je in gouda veel vergelijkbare incidenten

Zoals je het verteld is het wel ****ed up, maar kan je verzekeren dat de agenten die ik daar ken de marokkanen daar goed zat zijn. Er is niet voor niets zo'n groot verloop van agenten in Gouda, ze lopen tegen een politieke muur op omdat ze willen handelen maar niet de autorisatie ervoor krijgen bij de ovj, frustratie daar loopt best wel op.

ze zullen het ook wel zat zijn jah in gouda loopt het grootste tuig, en wat de politie in gouda mee moet maken is ook geen pretje wat ik van die gasten hoor, ben zelf ook een goede bekende van de politie in gouda dan hoor nogal wat vage dingen

ALLE misdaad in Nederland moet snel en adequaat aangepakt worden. Heb je iets misdaad dan moet je binnen twee weken voor de rechter staan. Of je nu links, rechts, Nederlander, Pool of Moccro bent...of voor mijn part pimpelpaars met een goud randje.

Het leger inzetten in Nederland voor orde handhaving is compleet stupide. Te achterlijk voor woorden en ontzettend dom. Je voert geen operatie uit met een maaimachine. Het leger is geen ordehandhavingsinstantie. Als je dat niet kan bevatten dan is dat wederom een bewijs dat de Nederlandse psychische zorg ernstig te kort schiet.

waren de politie agenten ook marokanen?

Er is even sprake geweest van de inzet van beveiligingspersoneel op ambulances, maar dat bleek financieel niet haalbaar. Lijkt me ook geen duurzame oplossing van het probleem.

Het leger inzetten, haha die kampen met een personeelstekort van zoveel duizend man en ook nog fikse bezuinigingen.

Misschien varkens/biggen neerzetten of zou dat niet afschrikken ?:p

Ik snap niet waarom Nederland ze ook allemaal toe laat in dit land:S:S

Misschien mooie motivatie om van het personeelstekort af te komen :P
"Kom nu in dienst en sla een marrokaan verrot"

En tekort of geen tekort.. 100% zeker dat er zo een aantal pelotons staan te trappelen om aan de gang te gaan :)

Terug
Naar boven