AndroidHealthClinic

Rutger met de bus door Gouda

• Topic Starter Topic Starter
Wel goed om te zien dat er ook een hoop Marokkanen balen van wat er gebeurt. Het valt me altijd op dat de normale allochtonen vaak het best zijn doordrongen van de noodzaak het tuig aan te pakken. Maar vervolgens houdt de politiek zich voornamelijk bezig om het gedrag 'in zijn context te plaatsen', te relativeren of zelfs te vergoelijken, en vooral niet de gevoelens van het tuig te kwetsen. Net als sommige mensen hier, (jullie weten wie jullie zijn) vindt de huidige regering het belangrijker mensen niet te 'stigmatiseren' dan problemen aan te pakken.
Met de oudere generatie Marokkanen is ook niks mis mee. Die hebben hun hele leven hard gewerkt en hun steentje bijgedragen aan onze maatschappij.

De jongeren zijn gewoon een pest plaag.

:roflol: rustig maar

cutler, het komt inderdaad minder voor bij nederlanders omdat zij wél vertroeteld worden door hun ouders en dus leuke dingen te doen hebben, marokkaanse ouders kijken niet om naar hun zoontjes....die moeten het zelf maar uitzoeken(op straat anders lopen ze in de weg en krijgen ze met de riem van paps). Ik woon er al mijn hele leven tussen en ik weet gewoon dat dit het probleem is, solliciteren naar vakantie baantjes doen ze niet omdat ze toch worden geweigerd(denken ze) en ze op deze leeftijd vaak al een "ik ben ongewenst" gevoel in de schoenen geschoven hebben gekregen, enigste wat ze wel doen zijn krantenwijken omdat ze daar een beetje eigen baas zijn.

En die playstations moet je natuurlijk wel onder toeziend oog aanbieden hè, anders pikken zelfs nederlanders ze nog. Heeft weinig met vertroetelen te maken, gewoon inzien dat deze jongens al verdoet zijn, deels door onze samenleving en deels door hun eigen ouders, en er maar het beste van maken.

Er komen er trouwens elk jaar weer nieuwe bij, misschien moet de overheid daar eens aandacht aan besteden.

Laatst bewerkt:
Je gaat ze toch niet vertroetelen op de hoop dat ze niks meer doen, luisteren of branden zal je waus, als ik het daar voor het zeggen had had ik het hele zooitje allang een half jaar achter de tralies gegooit zonder tv etc, kijken of ze dan nog zo bijdehand zijn, NL is te soft, alcohol onder jongeren (wat je toch nooit kan tegenhouden, sukkels) en verkeersregeltjes en duurdere boetes, wordt wel hard aangepakt, maar dit soort dingen niet, waarom? Omdat de politie hierdoor fysieke moeite moet doen, kortom, ze schijten in hun broek, de politie van tegenwoordig durft niets meer.

Lekkere meid op 2:27 (rechter)

Een lekkere arische meid arnoldje!

luister gewoon naar die marrokaan @ 8:00, die jongen heeft wel gelijk
-er is daar geen **** te doen
-ze staan in groepjes

wat doe je dan? mensen afzeiken, want leedvermaak is nog altijd het leukste vermaak....maar dat komt natuurlijk best bedreigend over als je wordt uitgelachen/uitgescholden door een groep van 10 opgefokte mannetjes. Ipv achterlijke projecten te organiseren zouden ze gewoon een groot hok moeten maken, er wat playstations neerzetten en die jongens daar laten spelen. Geloof me dat zal werken(natuurlijk niet voor de echte criminelen maar wel voor de meelopers die zo'n 90% van de groepjes uitmaken).

voetbalplein zou beter zijn

luister gewoon naar die marrokaan @ 8:00, die jongen heeft wel gelijk
-er is daar geen **** te doen
-ze staan in groepjes

wat doe je dan? mensen afzeiken, want leedvermaak is nog altijd het leukste vermaak....maar dat komt natuurlijk best bedreigend over als je wordt uitgelachen/uitgescholden door een groep van 10 opgefokte mannetjes. Ipv achterlijke projecten te organiseren zouden ze gewoon een groot hok moeten maken, er wat playstations neerzetten en die jongens daar laten spelen. Geloof me dat zal werken(natuurlijk niet voor de echte criminelen maar wel voor de meelopers die zo'n 90% van de groepjes uitmaken).

omfg.

Dit soort jongeren horen te leren en te studeren, en niet buiten op straat rond te hangen. Ze moeten dicipline creeren en bij de meeste moet er ook een hoop fatsoen bijgebracht worden.

Deze verstandige mocro's willen zelfs een overstap van pvda naar pvv :roflol:

Die vind ik wel goed.Ook respect voor een aantal moslims in dit filmpje die achter ons staan.Alleen die zielige op het laatst is dus weer een voorbeeld van een stakker die vandaag nog op moet rotten naar marokko.

Het is niet aan het volk (burgers) om dit op te lossen, dit is aan onze regering.Maar als je dit probleem niet aanpakt en het verstopt hoor je niet in de 2e kamer thuis.

In italie doen ze dit ook en het blijkt goed te werken.

Net als die minster gister bij pauw en witteman
Het leger inzetten doen we niet dat is dus radicalisering.Maar dat mensen beroofd worden en een mes op de keel krijgen hoor je hem niet over.Als hijzelf maar eens een mes op de keel krijgt of zijn kinderen problemen krijgen....kan hij dan wel stappen zetten ?

Ik heb nog nooit zo'n wous gezien.

het is toch wel de omgekeerde wereld he hier soms.

Die gassies moeten een baan zoeken, loop een krantenwijk oid. heb ik ook gedaan tot me 23ste tot ik klaar was met school en een "echte" baan ging zoeken. Oja huiswerk maken hoorde daar ook bij.

Ik ging tot 2/3 uur naar school daarna krantenlopen oid. Was ik om 5 uur mee klaar, nog ff me huiswerk maken en dan eten. Savonds alle tijd van de wereld om te sporten, voetballen op een pleintje etcetcetc. het is allemaal niet zo moeilijk hoor. :P

Haha dat marrokaanse wijf heeft haar eigenkind ook niet onder controle:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: rustig maar

cutler, het komt inderdaad minder voor bij nederlanders omdat zij wél vertroeteld worden door hun ouders en dus leuke dingen te doen hebben, marokkaanse ouders kijken niet om naar hun zoontjes....die moeten het zelf maar uitzoeken(op straat anders lopen ze in de weg en krijgen ze met de riem van paps). Ik woon er al mijn hele leven tussen en ik weet gewoon dat dit het probleem is, solliciteren naar vakantie baantjes doen ze niet omdat ze toch worden geweigerd(denken ze) en ze op deze leeftijd vaak al een "ik ben ongewenst" gevoel in de schoenen geschoven hebben gekregen, enigste wat ze wel doen zijn krantenwijken omdat ze daar een beetje eigen baas zijn.

En die playstations moet je natuurlijk wel onder toeziend oog aanbieden hè, anders pikken zelfs nederlanders ze nog. Heeft weinig met vertroetelen te maken, gewoon inzien dat deze jongens al verdoet zijn, deels door onze samenleving en deels door hun eigen ouders, en er maar het beste van maken.

Er komen er trouwens elk jaar weer nieuwe bij, misschien moet de overheid daar eens aandacht aan besteden.
Wat een bullshit man.

Terug
Naar boven