AndroidHealthClinic

RWR ug lab...

Pumpin'

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Bij sommige wel bekent.. als je het kan krijgen.. blijf er aub van af...

zou een UG lab uit australie moeten zijn maar word sinds 2000 niet meer gemaakt.. zie hieronder 2 pics van een tevreden gebruiken van RWR...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hmmm kom er niet in kerel. merk heb ik idd wel eens van gehoord maar ik brand me handen er zo en zo niet aan, waarom zouden we met al dat nederlandse trots? :D

mag ik je vragen hoe je daaropkomt eigenlijk? ik bedoel hoezo post je dit?

Latin spirit zei:
hmmm kom er niet in kerel. merk heb ik idd wel eens van gehoord maar ik brand me handen er zo en zo niet aan, waarom zouden we met al dat nederlandse trots? :D

Pimpin' zit momenteel in Australie, vandaar.

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:

ow sorry.. warschijnlijk kom je er niet in omdat je geen account hebt...

heb het ff aangepast...

Laatst bewerkt:
Da's niet zo fijn.

hmmm heb deze foto's al eens voorbij zien komen bij onze collega's van het andere forum ;)

maar je kan lullen wat je wilt, maar heeft hij een vette pomp of niet in z'n schouder :)

goor!

Echt vadzig. Dat straaltje wat er uitsijpelt...

Hoezo geen plaatselijke groei.... ???

Wees maar blij dat je hem niet in je reed gedrukt had.

Hehe, ziet er idd niet oke uit. Maar aan de omvang van de arm zat ie ook nog niet op het potentieel he. Had nog wel jaartje naturel door kunnen gaan!

Gatverdamme....

Hoe wordt zoiets nou eigenlijk behandeld? Antibiotica+.....?

Latin spirit zei:
hmmm heb deze foto's al eens voorbij zien komen bij onze collega's van het andere forum ;)

maar je kan lullen wat je wilt, maar heeft hij een vette pomp of niet in z'n schouder :)

hahah en dan noem je mij een ransbak.. shit man

axestream zei:
Opensnijden en spoelen. Antibiotica is dacht ik optioneel.
Yep, open leggen en spoelen maar. Drain errin en dan weer spoelen..

Antibiotica helpt dan al niet veel meer, maar zal wel gegeven worden denk ik.

Als je geluk hebt lost het probleem zich zo op.. zo niet door een nare bacterie.. dan moeten ze operatief al het aangetaste weefsel weg halen.. en dan weet je wel wat dat betekend voor een bb'r...

Hmmmzz....bijna net Greg Valentino's arm :D

RichardV zei:
Hehe, ziet er idd niet oke uit. Maar aan de omvang van de arm zat ie ook nog niet op het potentieel he. Had nog wel jaartje naturel door kunnen gaan!

Maak daar maar een jaartje of 5 van..

Terug
Naar boven