XXL Nutrition

'S nachts je wekker zetten voor een proteineshake?

Ik zelf eet altijd doordeweeks 10 uur mijn kwark ga douchen en ga in bed nog ff op laptop een serie kijken ofso. Dan moet ik rond 11 uur pissen en ga ik daarna slapen. Wordt nooit wakker om te pissen heb gewoon genoeg casseine eiwitten binnen.

Lol precies, gewoon bak kwark eten, tv kijken, pissen, slapen, wakker worden, eten en gaon..

Het enige wat ik zou doen is een eiwitshake ofzo naast mijn bed zetten als ik wakker word voor te pissen. Maar ook dat vind ik overbodig. Wekker zetten gaat er gewoonweg over en zal wss meer kwaad dan goed doen!

Dan moet jij nog n hoop leren ;)

Dan even los van het 'haantjes' gedrag...please do enlighten me.

Zou je menen dat een nachtelijke dosering BCAA's nutteloos is? (even los van enig 'wake me up' or 'keep me awake' effect). Ik zeg niet (en heb ook niet gezegd) dat je er voor wakker moet worden, maar als je toch al richting toilet gaat...

Ik ben het met je eens dat caseine voor het slapen gaan een heel end zou moeten gaan, maar toch...

Neem gewoon caseine eiwit voordat je gaat slapen, opstaan voor een normale eiwit shake gaat je echt geen goed doen.
Je lichaam heeft het op dat moment genoeg aan caseine eiwit

Goed slapen is anaboler dan je wekker zetten om 's nachts tussendoor 'n shake te nemen.

Echt geen zin in om midden in de nacht mijn nest uit te komen..

:roflol: Hell no!

Als je echt moeite hebt met aankomen ivm calorie-inname, dan kun je het overwegen. Maar ipv de wekker te zetten, kun je je lichaam zichzelf laten "wekken". Drink vlak voor het slapengaan een halve liter water en gegerandeerd dat je tijdens de nacht wakker wordt.

Maar het is niet nodig, slapen is beter.

Ik zou gewoon een infuusje aanleggen.

Nooit in me leven. Gewoon 500/1000gram kwark per dag.

Totale bs

Ik doe altijd een paas scheppen proteine over me kussen zodat het helemaal poederig word,, en snachts als ik slaap adem ik dat dan allemaal in.. hoef ik niet wakker voor te worden.. zo doen we dat

• Topic Starter Topic Starter
Niet onnodig, maar 'on the long run' wordt aangenomen dat de nadelen van de onderbreking van de nachtrust niet opwegen tegen de voordelen van de nachtelijke voeding.

Wat je wel kan doen...

Zet een shake (met caseine of BCAA's) klaar in de badkamer. Als je naar het toilet moet, pak je de shake meteen ff mee voordat je weer gaat slapen. Tja...dan ben je toch al wakker en het oponthoud wordt niet groter.

Goed idee!

dan ben je er echt over aan het gaan, en kun je beter in behandeling voor obsessieve gedragsstoornissen.

• Topic Starter Topic Starter
Mannen bedankt voor de reacties! Zelf eet ik geen zuivel meer omdat mijn puisten nu praktisch weg zijn sinds ik met die consumptie ben gestopt.
Iemand goede tips wat ik dan zou kunnen eten voor het slapen gaan? Nu eet ik een bak havermout en een blik tonijn.

voor 't slapen 500g kwark, en smorgens als ik wakker wordt Shake met Kaneel als eerste werk ;)

ja Lagadema86, koop een goede Casseine ( google : Micellar Casein 2000g ) en drink deze 200ML shake voordat je gaat slapen. Prima eiwitjes gedurende 7 uur.

Terug
Naar boven