Fitness Seller

's nachts koortsig

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
de laatste 1.5/twee weken zo'n beetje word ik 's morgen wakker met een doorweekt shirt en lijk ik 's nachts wat koortsig te zijn.. zondagavond als uitzondering begon het al in het begin van de avond voor ik sliep en had ik gewoon flink koorts.. als ik 's morgens wakker ben voel ik me echter prima en verder heb ik ook nergens last van.. any idea why? het is geen tren achtige zweetbui of iets..

gebruik nu 500mg/w test enanthate en 400mg/w deca tezamen met 10iu gh eod

IS normaal ben nu in mijn 6de week tren test kuur heb het nog steeds, slechte slaap, zweten etc... Niets om zorgen over te maken

zit aan de tren,zweet (en stink) snachts als een paard.Kwor kleddernat wakker.
Volgens mij kan het geen kwaad Kwor in ider geval NOG wakker :D

is heel normaal bro niks aan de hand anders neem je als je wakker word genoeg water tot je en een glaasje melk en je zult weer slapen als een roosje :p

• Topic Starter Topic Starter
ja ben het alleen niet gewend met test/deca :) tren is natuurlijk een ander verhaal :D ach wel lekker hoor nat wakker worden :D :D

Heb ik ook gehad..........met de combi test/deca zweetbuien, het zal ongetwijfeld iets doen met je porieen!

Zat qua dosering op de helft van wat jij erin pompt........:cool:

kom op nou lange dat is een hele bescheiden dosering voor de zoveelste kuur :D

yeah idd vandaar dat ik het ook even post punani :D

Ik had het niet alleen snachts maar ook tijdens de training.. man man.. na 45 min. trainen leek het wel of ik zo onder de douche uit kwam.. dit was met test en tren

ECLIPSE zei:
kom op nou lange dat is een hele bescheiden dosering voor de zoveelste kuur :D

Noem het bescheiden, tis maar net wat voor referentiekader je hebt.
Deze jongen heeft nooit meer gehad, en had hier al vette bijwerkingen van, w.o. dus dat zweten.

Binnenkort 500 test / 400 deca erin Jammie jammie wat zal ik gaan als een banaan.
benieuwd hoe het gaat uitpakken, zal wel weer gaan zweten als een otter ;)

Laatst bewerkt:
komt van de test, jongen

ben blij dat ik niet alleen ben... heb het elke nacht, echt kletsnat van het zweet... zit aan test en. ...

Terug
Naar boven