AndroidHealthClinic

S1+, een paar vragen

notsopro

Novice
Waardering
0
Laatst 2 flesjes S1+ gekocht. Ik heb echter nog mijn twijfels of ik het ga gebruiken, omdat ik begrepen heb dat het ook depressie kan veroorzaken of verergeren (vooral post-cycle?). Zelf wordt ik al een tijd behandeld voor depressieve stoornis, als onderdeel van de behandeling slik ik de volgende medicatie:
sertraline (Zoloft) 150mg
flurazepam (Dalmadorm) 30 mg
oxazepam (Seresta) 10 mg

Mijn stemming is al geruime tijd vrij stabiel, maar ik heb natuurlijk een bepaalde kwetsbaarheid. Mijn vraag aan de experts is dus: zouden jullie S1+ in mijn geval echt afraden, of denken jullie dat het effect op de stemming bij een cycle van 4 weken (2x4 sprays per dag) niet heel groot kan zijn?

Met 2 x 4 sprays doe je langer dan 4 weken bro ;) ik zou 2x5 doen.

Maar ja....afraden...dat niet....ik heb er zelf nergens last van gehad op mentaal gebied. Het gebruk en na de kuur geeft natuurlijk wel schommeligen in je tesosterongehalte, maar je zal niet een dergelijk crash hebben als bij Steroiden.

ik zou dan zeker een nakuur doen!

Zou er mee oppassen bro. Je geeft zelf aan er medicatie tegen gehad te hebben depressie en ook behandeling. Het is natuurlijk geen middel als clomid want dan kan je er bijna zeker op zijn dat het terug zou komen. Je hebt het geluk dat het vrij kort in je systeem blijft zitten dus begin gewoon. Als je weer deprisief wordt dan stop je gewoon het is geen langwerkende ester. Succes ermee

• Topic Starter Topic Starter
ok, bedankt voor de adviezen allemaal! Nakuur doe ik uiteraard, anders heb je toch ook kans dat je de gains snel weer kwijtraakt?
Zit alleen te twijfelen tussen nolvadex of 6-oxo, of misschien nolvadex bij de hand houden voor als er gyno optreedt tijdens de kuur en 6-oxo als nakuur.

notsopro zei:
ok, bedankt voor de adviezen allemaal! Nakuur doe ik uiteraard, anders heb je toch ook kans dat je de gains snel weer kwijtraakt?
Zit alleen te twijfelen tussen nolvadex of 6-oxo, of misschien nolvadex bij de hand houden voor als er gyno optreedt tijdens de kuur en 6-oxo als nakuur.

Beter: nolva:

1. voor het geval van gyno.
2. als nakuur.

2 vliegen in 1 klap.

ik zou het niet doen bro, maar goed wie ben ik.
Depressies zijn geen leuke dingen, bewaar ze nou maar, over een jaartje zijn ze ook nog houdbaar.

Waarschijnlijk wacht ik ook nog een paar maanden, heb ik ook mooi de tijd om wat meer over prohormonen te leren. Ik had het alleen vast aangeschaft omdat PH's straks niet meer te krijgen zijn.
Ook denk ik er over om tijdens en een tijdje na de kuur de dosis Zoloft naar 200mg te verhogen als preventie.

Zoloft remt overigens het leverenzym P450-IID6, weet iemand of dat nadelig is icm ph's?

wat is een goed nolva nakuur dan bij s1 ?

Ik zou ook niet gaan kuren als je last hebt van depressies. Als ik jou medicatie zo zie heb je behoorlijke last van depressies en je gebruikt er ook nog anxiolytica bij (oxazepam) of is dat om te kalmeren en beter te kunnen slapen?

Als je s1+ werkt zul je je lekker voelen en sterk. Zo gauw dit uitgewerkt is zul je je wat neerslachtiger voelen en ook minder zin hebben om te trainen. Een onderliggende depressie die constant is kan dan weer omslaan in nerslachtigheid en een nieuwe depressie. Dit hoeft niet, maar het risico loop je zeker.

Verder heb je ook een grotere kans op verslaving (geestelijk) omdat je je door een kuurtje stukken beter zult voelen. Na je terugval zul je dus ook eerder geneigd zijn opnieuw te gaan kuren.

Maar mischien heb je ook helemaal nergens last van. Maar ik zou dit zeker met een huisarts of psychiater/psycholoog bespreken (iemand die verstand heeft van de interacies tussen de verschillende stoffen).

De oxazepam en dalmadorm worden mij gegeven als slaapmiddel en angstremmer.
Ik zal eens een psychiater vragen over eventuele interactie tussen ph's en mijn medicatie, goede tip.
Op bodybuilding.com zal ik ook eens een thread maken, er moeten daar toch mensen te vinden zijn die ook depressief zijn (of zijn geweest) en ph's geprobeerd hebben.

notsopro zei:
De oxazepam en dalmadorm worden mij gegeven als slaapmiddel en angstremmer.
Ik zal eens een psychiater vragen over eventuele interactie tussen ph's en mijn medicatie, goede tip.
Op bodybuilding.com zal ik ook eens een thread maken, er moeten daar toch mensen te vinden zijn die ook depressief zijn (of zijn geweest) en ph's geprobeerd hebben.

goed idee, maar zeg maar gewoon tegen die Schrink dat je test. gaat gebruiken. S1 heeft nml dezelfde werking en die Psychiater weet toch niet precies wat die ph's doen, dus dan moet jij hem dat toch weer uit gaan leggen.

Verder zijn er zeker mensen met dezelfde klachten als jou en die ook kuren. (100% zeker)Op BB.com een thread maken is een goed idee. Op het musle mayem forum zit ook heel veel kennis, mischien dat je daar ook kan posten.

Johny zei:
Als je s1+ werkt zul je je lekker voelen en sterk. Zo gauw dit uitgewerkt is zul je je wat neerslachtiger voelen en ook minder zin hebben om te trainen. Een onderliggende depressie die constant is kan dan weer omslaan in nerslachtigheid en een nieuwe depressie. Dit hoeft niet, maar het risico loop je zeker.

dus als ik het goed begrijp voel je je de hele kuur (4weken) alsof je coke ophebt, on top of the world ?!

JimmyH zei:
dus als ik het goed begrijp voel je je de hele kuur (4weken) alsof je coke ophebt, on top of the world ?!

Nou dat lijkt me een beetje overdreven. Zelf heb ik er trouwens nog geen ervaring mee, maar wat ik van anderen heb gehoord is dat je jezelf veel sterker voelt, hoger libido etc. Hierdor voel je je gewoon een stuk beter wat na de kuur een stuk minder zal zijn.

JimmyH zei:

dan heb je het niet goed begrepen ;)

Je voelt je sterk tijdens trainen en andere krachtsinspanningen maar ook erg moe door het zware trainen. Dus neem genoeg rust en slaap elke dag genoeg.

Pumpin' zei:
dan heb je het niet goed begrepen ;)

Je voelt je sterk tijdens trainen en andere krachtsinspanningen maar ook erg moe door het zware trainen. Dus neem genoeg rust en slaap elke dag genoeg.

hahaha da's jammer

Ik ben toch eigenwijs geweest, en heb dus een kuurtje s1+ gedaan.
Eerst een kuurtje van 1,5 week, ik moest toen de kuur afbreken omdat ik ziek werd.
Daarna een kuurtje van 4 weken, nu zit ik net 1 week in de nakuur (6-oxo).

Over het resultaat ben ik zeker tevreden! 6 kilo gepakt, waarvan nu nog 5 kilo over, terwijl mijn vet% zelfs nog iets omlaag is gegaan. Kracht is ook stukken verbeterd, bv bench press van 70 kg 8 reps naar 80 kg 10 reps.

De nakuur met 6-oxo lijkt goed te werken, kracht is bijna hetzelfde gebleven en ik heb geen libidoverlies, verder ook geen extreme stemmingswisselingen of depressieve neigingen. Ik ben nu ook begonnen met Swole om de kracht op peil te houden.

Bijwerkingen:
-eerste paar dagen een beetje hoofdpijn
-af en toe iets onrustig, ook een paar nachten weinig geslapen
-cardio was niet echt goed te doen tijdens de kuur, na 5 minuten hardlopen kreeg ik steeds kramp in mijn kuiten.

Verder dus geen merkbare bijwerkingen gehad, het is allemaal veel beter gegaan dan ik had durven hopen! Toch maar even kijken of ik nog een paar flesjes S1+ kan scoren, het is gewoon goeie shit!

btw Iedereen alvast een heel goed 2005 gewenst :cool:

Relax dat het goed voor je heeft gewerkt. Zelf heb ik ondertussen ook s1 gedaan en ik kan ook niet echt zeggen dat het bij mij op mijn stemming werkte.

Ook happy new year!

Terug
Naar boven