Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig man!
Zou je eens wat foto's willen posten van je lichaam? Je moet wel behoorlijk gespierd
zijn met zulke gewichten!

Nou nee..
Ben cker geen homo, heb zelfs een vriendin als je het wil weten!
Maar ben wel benieuwd omdat ik dit programma ook doe, zelf ben ik nog niet zo gespierd
en wil wel graag weten wat deze kolossale gewichten doen qua gespierdheid, vandaar..

Mijn bench was beter, heb ooit eens bijna 5x5x90kg gedaan. De laatste rep had ik toen gefaald. Zat er nu wel in denk ik.haha niet zo happen, is toch gwn algemene uitspraak om overal (nohomo) achter te zetten
Goede bench die 3x5x90kg
me jelly
Ik train al even. Maar in het begin was het in de gym met een schema dat ik van de eigenaar gekregen had. Ik ging de helft van de tijd niet omdat het te lang was. Het was een fb-schema. Ik deed meer dan 10oefeningen en dan 3x15.Was dus lang bezig. Dan dumbbells en bankje thuis gekocht, daar wat geklungeld. Toch een dumbbell press gehaald van 30kg (aan elke dumbbell dan
) maar niet gesquat, niet gedeadlift. Sloeg regelmatig een training over, en het gebeurde soms dat ik een paar weken niet trainde. Ben dan begin maart 2011 begonnen met Stronglifts 5x5. Alles begonnen met de lege baar (20kg), behalve dan deadlift. Om exact te zijn denk ik dat het rond 12/14 maart was. Dus ik train bijna een goeie 8maand serieus zeg maar.