MuscleMeat

S4ndro's log: Getting strong

• Topic Starter Topic Starter
blijve sterke squats man... hoop er binnenkort ook zo'n te doen :-) + bench :-)
zoals jouw trainingen gaan zul je ook gauw zo'n squats doen!

sick ass squat en bench man!
ik ben blij met 3x3x92,5kg, daar gaik zondag voor :)
maandag ga ik eens voor mijn 1RM op bench, hopelijk ligt het rond de 110kg

let's battle:D

Squat
5x40
3x60
3x80
2x100
1x120
1x140
0x150

140 ging vrij vlot, vind het raar dat ik 150 gefaald heb. Ik denk dat mijn opbouw naar de 150 niet goed was, had niet het gevoel dat ik opgewarmd was.Ben er vrij zeker van dat ik de 150 kan.

Bench press
5x40
3x60
3x80
2x100 (PR!)
1x105 (PR!)
0x110
5x95
5x95

105 ging ook vrij vlot. Ik denk dat ik de 110 kan drukken.

Barbell row
5x70
5x70
5x70

Gewoon hoge gewichten. Heb niet echt bepaalde gewichten voor ogen. Als het zo blijft gaan eens wat pl beginnerswedstrijden zoeken in belgië (als iemand een weet zeg het maar) en dan zien we wel weer.

Schrijf je volgend jaar anders eens in bij de bdfpf (www.bdfpf.be), die organiseren een 4-5tal wedstrijden per jaar ongeveer.
Ik doe binnenkort er ook eens voor het eerst mee ;)

sterk die squat en bench!! succes met de 150, misschien geef ik die donderdag ook eens een poging ;-)

Mooie pr's! Ik gok dat je fails liggen aan het niet gewend zijn van met veel zwaardere gewichten dan je normale werkgewichten, geen ervaring met deze gewichten. Dit heb ik ook al enkele keren ondervonden.

Ik zou de volgende keer dat je zwaar gaat ze nog eens een kans geven, met voorzichtigere opbouw
(squat: 3x100, 3x120, 1x130, 1x140, 1x145, 1x150) hoewel dat dit persoonlijk is. Als je schema dit toelaat tenminste.

Abbo!

Ben net voor het eerst jouw log gaan lezen... Zieke progressie man!

Merk jij veel (en spectaculaire) lichamelijke vooruitgang sinds je begonnen bent met stronglifts?

En dan bedoel ik niet de spiermassa die erbij is gekomen, maar met lichamelijke vooruitgang bedoel ik: beter eten, beter slapen, meer energie, hoger libido, minder vaak ziek...etc.

Schrijf je volgend jaar anders eens in bij de bdfpf (www.bdfpf.be), die organiseren een 4-5tal wedstrijden per jaar ongeveer.
Ik doe binnenkort er ook eens voor het eerst mee ;)
Hoe kan ik mij inschrijven? Gaat niet op de site of zie ik het niet goed?:p

sterk die squat en bench!! succes met de 150, misschien geef ik die donderdag ook eens een poging ;-)
bedankt, maar ik weet niet of ik nog eens voor een pr ga gaan. Wou graag met madcow beginnen volgende week.

Mooie pr's! Ik gok dat je fails liggen aan het niet gewend zijn van met veel zwaardere gewichten dan je normale werkgewichten, geen ervaring met deze gewichten. Dit heb ik ook al enkele keren ondervonden.

Ik zou de volgende keer dat je zwaar gaat ze nog eens een kans geven, met voorzichtigere opbouw
(squat: 3x100, 3x120, 1x130, 1x140, 1x145, 1x150) hoewel dat dit persoonlijk is. Als je schema dit toelaat tenminste.
je kan gelijk hebben. Als ik het nog eens probeer ga ik het eens proberen zoals je zegt.

Abbo!

Ben net voor het eerst jouw log gaan lezen... Zieke progressie man!

Merk jij veel (en spectaculaire) lichamelijke vooruitgang sinds je begonnen bent met stronglifts?

En dan bedoel ik niet de spiermassa die erbij is gekomen, maar met lichamelijke vooruitgang bedoel ik: beter eten, beter slapen, meer energie, hoger libido, minder vaak ziek...etc.
welkom.
Ik eet inderdaad beter. Ik slaap ook beter, maar vooral regelmatiger. Meer op een vast uur gaan slapen enzo. Ik ben niet meer ziek geweest sinds ik het doe, maar het was dan ook zomer.:p
En kheb altijd al een vrij hoog libido gehad:) daar heb ik weinig zien veranderen. Maar merk wel dat ik meer energie heb. Ik ben veel actiever tijdens de dag.

nice bench man gratZ met je PR s

Ben erg benieuwd wat je allemaal eet op een dag. Zou je dat eens willen posten...gewoon een gemiddelde dag.

Niet om jouw voedingsschema te beoordelen, but just curiousity...

Sinds ik stronglifts volg ben ik namelijk heel veel gaan eten...

Je stuurt best eens mailtje naar de secretaris, wim backeland, zijn mailadres staat bij bestuur.. zo heb ik het toch gedaan ;)
ok, bedankt
organiseren zij enkel de wedstrijden dat je bij planning vindt of ook nog andere beginnerswedstrijden?

nice bench man gratZ met je PR s
thanks

Ben erg benieuwd wat je allemaal eet op een dag. Zou je dat eens willen posten...gewoon een gemiddelde dag.

Niet om jouw voedingsschema te beoordelen, but just curiousity...

Sinds ik stronglifts volg ben ik namelijk heel veel gaan eten...
euh..:rolleyes:
's ochtends iets van 100gr havermout.
's middags een pizza of brood
's avonds wat de pot schaft. Meestal wel een anderhalve portie.

En tussen ontbijt en middageten en tussen middageten en avondeten 2 bananen (dus 4 bananen in totaal). Verder drink ik een liter volle melk op een dag, en vaak nog wat koeken tussendoor die ik vergeet te vermelden.
Ik eet niet overdreven veel maaltijden, maar vaak grotere portie's. Kom op het einde van de dag meestal aan de 3500kcal à 4000kcal.

haha pizza? is brood pizza 50/50? wel lekker
maar zou je nou wel zo vaak junken?

ik eet meestal 2 dagen in de week smiddags een pizza en de rest is het brood.
Soms eens pasta op school (en dan 's avonds nog eens warm)

ok, bedankt
organiseren zij enkel de wedstrijden dat je bij planning vindt of ook nog andere beginnerswedstrijden?

Enkel die die op kalender staan, kalender voor 2012 moet er dus idd wel nog opkomen, maar laat je niet afschrikken doordat het "een BK" is.. Er doen mensen mee van elk niveau hoor, kijk maar eens bij resultaten van voorgaande;)

Is over 2 weken ook mn eerste keer, en hoe meer zielen hoe meer vreugd he ;)

Zieke bench kerel:) Sterke borst!!
150kg squat heb je volgende keer in de pocket.

Zieke bench kerel:) Sterke borst!!
150kg squat heb je volgende keer in de pocket.
Thanks, ga verlopig wel niet meer maxen. Het lag mij zo niet en ik doe liever 5reps. Misschien doe ik binnen een paar weken nog eens een poging.

De training van vrijdag is door onvoorziene omstandigheden niet doorgegaan. Spijtig.

Vandaag een paar aanpassingen gemaakt in mijn schema voor de komende weken. Doe een soort van aangepaste madcow. Volg het schema. Maar de enigste oefeningen die ik wekelijks verhoog zijn de squat en de deadlift. De rest verhoog ik nog altijd iedere training, en het aantal reps is nog altijd 3x5. Tot dat alles ver genoeg is dat ik daar niet meer iedere training kan verhogen en dan doen we madcow zoals het moet!

Dus de training van vandaag:
Squat
5x40
5x62,5
5x78,5
5x93,5
5x110
5x125

Bench press
5x20
5x40
5x60
5x80
5x90
5x90
5x90

barbell row
3x60
5x72,5
5x72,5
5x72,5

Na mijn 1RM poging vorige week besloten om te deloaden op de bench om weer een goede progressie te kunnen hebben. Wil binnen 2weken 3x5x100 benchen, en zit er wel in denk ik.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 19:56 ----------

Enkel die die op kalender staan, kalender voor 2012 moet er dus idd wel nog opkomen, maar laat je niet afschrikken doordat het "een BK" is.. Er doen mensen mee van elk niveau hoor, kijk maar eens bij resultaten van voorgaande;)

Is over 2 weken ook mn eerste keer, en hoe meer zielen hoe meer vreugd he ;)
Wat is er binnen 2 weken?En waar?Misschien dat ik gewoon eens kom kijken ofzo.

deloaden op de bench, 3x5x90, chill :-)

deload @ 3x5x90 ??

Gereport!!

Wat is er binnen 2 weken?En waar?Misschien dat ik gewoon eens kom kijken ofzo.

BK equipped squat + team bench + totaal te izegem (isogym, vlakbij het station)
zaterdag de 26e
Maar ik doe raw mee, juist wel knee waps bij squat (zien zij niet als raw, maar is dan toch geen raw wedstrijd dus care) pakjes heb ik (nog) niet, ben ook nog maar relatief beginner in PL

Als je kan, zeker eens doen, dan zie je het meteen eens hoe het in zn gang gaat en kan je alsnog beslissen voor volgend jaar bv.

Mooie BP trouwens idd, als 3x5x90 deload is:p

sterk bezig man

Terug
Naar boven