spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bush is een goede kerel. Iemand met echte Texaanse ballen.![]()
Heeft Bush de opdracht gegeven duizende onschuldigen mensen te vermoorden?! Dacht het niet nee. De meeste slachtoffers vallen in Irak door de Irakezen zelf!
Omdat de Sjiieten, Soenieten en Koerden nou eenmaal het verrekken om samen in één land onder één bestuur te willen leven.
Maar goed, geloven jullie maar de anti-Bush progaganda... Zo typisch Nederlands om altijd de kant van de "underdog" te kiezen. En de gene met "macht" is altijd de boeman.
Heeft Bush de opdracht gegeven duizende onschuldigen mensen te vermoorden?! Dacht het niet nee. De meeste slachtoffers vallen in Irak door de Irakezen zelf!
Omdat de Sjiieten, Soenieten en Koerden nou eenmaal het verrekken om samen in één land onder één bestuur te willen leven.
Maar goed, geloven jullie maar de anti-Bush progaganda... Zo typisch Nederlands om altijd de kant van de "underdog" te kiezen. En de gene met "macht" is altijd de boeman.

Ik alternatief zijn...
Ik word er zo schijtziek van dat mensen Bush en consorten vergelijken met mensen als Saddam, Hitler of Stalin. Onpasselijk word ik daarvan!
Ik zeg NERGENS dat ik het eens ben met het beleid van George double U, in tegendeel zelfs! Maar hem vergelijken met een terrorist of dictator is nonsens.
Ik alternatief zijn...
Ik word er zo schijtziek van dat mensen Bush en consorten vergelijken met mensen als Saddam, Hitler of Stalin. Onpasselijk word ik daarvan!
Ik zeg NERGENS dat ik het eens ben met het beleid van George double U, in tegendeel zelfs! Maar hem vergelijken met een terrorist of dictator is nonsens.
Nee, dan krijg je net zo'n land als waar jouw ouders uit gevlucht zijn. En dan moet je weer vluchten. Wil je dat soms?

WTf, mijn ouders zijn hier gekomen om te profiteren van jullie sociaal beleid, heb je dat nog niet door ofzo![]()
Ach joh het zijn toch maar westerlingen
who cares
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vindhet ook een raar idee dat iemand een geplande moord zal ondergaan, die als 'legaal' wordt gezien door het grootste deel van de wereld. De meeste Amerikaanse presidenten komen ook in aanmerking voor de doodstraf volgens dezelfde criteria waarvoor Saddam nu gaat hangen.