XXL Nutrition

Saddam opgehangen.

Heeft Bush de opdracht gegeven duizende onschuldigen mensen te vermoorden?! Dacht het niet nee. De meeste slachtoffers vallen in Irak door de Irakezen zelf!

Omdat de Sjiieten, Soenieten en Koerden nou eenmaal het verrekken om samen in één land onder één bestuur te willen leven.

Maar goed, geloven jullie maar de anti-Bush progaganda... Zo typisch Nederlands om altijd de kant van de "underdog" te kiezen. En de gene met "macht" is altijd de boeman.

Bush en Saddam bijelkaar in een cel zetten;)

Heeft Bush de opdracht gegeven duizende onschuldigen mensen te vermoorden?! Dacht het niet nee. De meeste slachtoffers vallen in Irak door de Irakezen zelf!

Omdat de Sjiieten, Soenieten en Koerden nou eenmaal het verrekken om samen in één land onder één bestuur te willen leven.

Maar goed, geloven jullie maar de anti-Bush progaganda... Zo typisch Nederlands om altijd de kant van de "underdog" te kiezen. En de gene met "macht" is altijd de boeman.

Amen.

Is bush niet pro -israel? Vermoorden de israeliten geen onschuldige burgers?
Altijd typisch, de kant van de 'rotte' kiezen omdat iedereen ertegen is en jij persé alternatief wilt zijn...

:roflol:
Hoor jij jezelf wel?
En al die onschuldige slachtoffers die zijn gevallen naar aanleiding van de irak oorlog dan? Die is gestart omwille van dikke leugens en bedrog
Aantal onschuldige doden door afghanistan oorlog is ook niet gering

Ik alternatief zijn... :)

Ik word er zo schijtziek van dat mensen Bush en consorten vergelijken met mensen als Saddam, Hitler of Stalin. Onpasselijk word ik daarvan!

Ik zeg NERGENS dat ik het eens ben met het beleid van George double U, in tegendeel zelfs! Maar hem vergelijken met een terrorist of dictator is nonsens.

Ik word er zo schijtziek van dat mensen Bush en consorten vergelijken met mensen als Saddam, Hitler of Stalin. Onpasselijk word ik daarvan!

Ik zeg NERGENS dat ik het eens ben met het beleid van George double U, in tegendeel zelfs! Maar hem vergelijken met een terrorist of dictator is nonsens.

Zowel Bush als Saddamn is schuldig voor het doden van onschuldige burgers, tot daar gaat het vergelijken.

Natuurlijk kan dit niet
Maar een vergelijking trekken in de het aantal slachtoffers trekken de reden waarom dat gebeurt kan zeker wel
Bush is geen maniak, wel wraaklustig ook ten koste van anderen(onschuldigen)
Saddam is gewoon een sicko

1 saddam dood en 3000 vrijheidsstrijders erbij om zijn dood te wreken let maar op

Ik vindhet ook een raar idee dat iemand een geplande moord zal ondergaan, die als 'legaal' wordt gezien door het grootste deel van de wereld. De meeste Amerikaanse presidenten komen ook in aanmerking voor de doodstraf volgens dezelfde criteria waarvoor Saddam nu gaat hangen.

ach ja, ik zal er vanavond niet minder goed door slapen.

sterf maar, niks op tegen. maar ik heb liever dat ze hem z'n leven lang straffen. bush is ook geen lieverdje

Ik vindhet ook een raar idee dat iemand een geplande moord zal ondergaan, die als 'legaal' wordt gezien door het grootste deel van de wereld. De meeste Amerikaanse presidenten komen ook in aanmerking voor de doodstraf volgens dezelfde criteria waarvoor Saddam nu gaat hangen.

Goede topic en met deze reply ben ik het ook eens !!!!
Vies smerig zooitje is het.

Terug
Naar boven