MuscleMeat

Saddam opgehangen.

En men moet ook niet hypocriet bezig zijn dat 'bush' de moraalridder van het verhaal is, want hij is even erg, zoniet erger(!) dan Saddam zelve.
Gadverdamme, ik zeg dit niet vaak, maar ik KOTS op mensen die denken zoals jij! Je kunt het eens of oneens zijn met zijn politiek (ik ben het er ook niet mee eens), maar hem op het zelfde nivo plaasten (en in jou zieke geest nog erger) dan mensen als Saddam is ZIEK!

Als je zo over de wereld denkt, ga dan aub snel in Iran oid. wonen en ga daar lekker mee "klagen" over "het kwade Westen".

Gadverdamme, ik zeg dit niet vaak, maar ik KOTS op mensen die denken zoals jij! Je kunt het eens of oneens zijn met zijn politiek (ik ben het er ook niet mee eens), maar hem op het zelfde nivo plaasten (en in jou zieke geest nog erger) dan mensen als Saddam is ZIEK!

Als je zo over de wereld denkt, ga dan aub snel in Iran oid. wonen en ga daar lekker mee "klagen" over "het kwade Westen".
wie denk je dat saddam gemaakt heeft?
beetje naief om te denken dat het westen geen bloed aan hun handen heeft

ontopic: god bless america & pass the ammunition

geen lijk = geen executie

Getuigen dansten om Saddams lichaam
BAGDAD - Getuigen die aanwezig waren bij de ophanging van de Iraakse oud-dictator Saddam Hussein, dansten om zijn lichaam toen diens dood was vastgesteld.

Dat meldde de Amerikaanse zender CNN op gezag van getuigenissen op de Iraakse staatstelevisie.

:roflol: strakke actie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Erg moeizame discussie weer dit, hoogstwaarschijnlijk zonder einde omdat een mening over de doodstraf niet zomaar even bijgesteld word.

Laat ik voorop stellen dat ik persoonlijk bij de doodstraf gemengde gevoelens heb. Enerzijds vind ik dat massamoordenaars zoals Saddam Hoessein zonder enige vorm van medelijden ter dood gebracht mogen worden omdat mensen die daden kunnen uitvoeren zoals Saddam ze heeft gedaan hun recht op het leven verspeeld hebben..

Kom ik gelijk op het anderzijds.. 'Ik vind' dat Saddam geen recht meer op een leven heeft, maar aangezien ik geloof in de bijbel en God geloof ik ook dat het niet aan de mens is om het doodvonnis uit te spreken over een ander mens en dat het slechts voorbehouden is aan God zelf om te oordelen over dood en leven.

Moeilijk dit..

Ik word zo ziek van al die linkse papagaaien die constant roepen dat Busch een psyco is...
Doe toestand in Irak hebben ze daar allemaal aan hunzelf te danken, nadat de amerikanen (dus niet Busch alleen) het schrikbewind van Saddam de nek om hebben gedraaid hebben ze daar de kans gekregen waar dat land recht op heeft, een stabiele samenleving..
Maar schijnbaar is dat teveel gevraagd en gaan ze lekker elkaar afmaken omdat ze even niet van dezelfde stroming binnen de Islam zijn!
Als ik Busch was had ik al mijn troepen al lang terug laten trekken uit die verdorven strontzooi daar, de echte onschuldige doden daar zijn al die militairen die omkomen voor een eindeloze zaak..
Dat neem ik Busch wel kwalijk, dat hij nog steeds zijn troepen daar heeft zitten voor een conflict dat toch niet eindigt..

En de man is een clown maar denk je nou echt dat hij alle beslissingen zelf maakt, daar zitten nog veel meer van die zijden sokken achter die niet op de voorgrond hoeven te treden..

"Busch" is een psycho.

Ik ben tegen de doodstraf. Ik vind dat hij er veel te gemakkelijk van af komt dus rust in vrede ?... nee, dan zie ik brand nog maar een poosje in de hel een beter geloof.

Snelle executie.

Zeker voor de westerse landen een goed iets, als er meer processen zouden komen voor zijn andere praktijken zouden er wel eens heel wat lijken uit de kast kunnen vallen in de zin van wie hem nu eigenlijk van geld en wapens voorzag.

Echt wat een ongelofelijke poppenkast
Bittere nasmaak op de dag van ied el adha

Echt top dat hij nu eindelijk berecht wordt, veel mensen zullen nu vrede vinden
Maar zo walgelijk om ied el adha hier als een politiek spelletje te gebruiken
Beledeging en respectloos zelfs

• Topic Starter Topic Starter
Zeker voor de westerse landen een goed iets.

Sorry Bro, maar voor het westen is dit helemaal geen goed iets. Saddam is geexecuteerd omwille van westerse invloeden. Dit gaat behoorlijk steken in het oosten. De haat tegen het westen zal alleen maar groter worden en je kan natuurlijk wel raden wat er gaat gebeuren.

Ze hadden hem gewoon moeten laten rotten in een cel.

Sorry Bro, maar voor het westen is dit helemaal geen goed iets. Saddam is geexecuteerd omwille van westerse invloeden. Dit gaat behoorlijk steken in het oosten. De haat tegen het westen zal alleen maar groter worden en je kan natuurlijk wel raden wat er gaat gebeuren.

Ze hadden hem gewoon moeten laten rotten in een cel.

O jawel. Saddam moest gewoon snel dood. Dat had meerwaarde boven de stabiliteit van de regio.

Het is lastig verkopen voor de westerse regeringsleiders dat buiten het feit dat ze Saddam in het zadel geholpen helpen hem ook gesteunt hebben met chemische wapens tegen Iran.

Om maar iets te noemen.

Saddam heeft een koekje van eigen deeg gekregen, alhoewel naar zijn normen een behoorlijk flauw koekje.

En Bush is dirty as hell. Hem vergelijken met Saddam is net een brug te ver maar hij heeft zeker zijn aandeel in een groot deel van het leed op deze aardkloot.

Is het beeldmateriaal al uitgezonden op tv?

Nou, van Saddam zijn we af, nu de rest van dat soort nog.
Ik ben benieuwd hoeveel duizenden mensen er nog zullen sterven aan vergeldingsacties.

@ Yzord: als je zo 'principieel' tegen de doodstraf bent; in een ander topic heb je wel gezegd dat je voor een berg geld iemand zou vermoorden.
Is dit niet een beetje tegenstrijdig?
Nu een beetje de held uithangen door te zeggen dat niemand iemand anders z'n leven mag afpakken, maar je zou het zelf wel doen...:scratch:

net op het nieuws ja .....:(
Bah maakt toch wel impact op de gewone mens .....

Is het beeldmateriaal al uitgezonden op tv?

Nou, van Saddam zijn we af, nu de rest van dat soort nog.
Ik ben benieuwd hoeveel duizenden mensen er nog zullen sterven aan vergeldingsacties.

@ Yzord: als je zo 'principieel' tegen de doodstraf bent; in een ander topic heb je wel gezegd dat je voor een berg geld iemand zou vermoorden.
Is dit niet een beetje tegenstrijdig?
Nu een beetje de held uithangen door te zeggen dat niemand iemand anders z'n leven mag afpakken, maar je zou het zelf wel doen...:scratch:
Dat was ik
Ik zei ik ben princiepeel tegen de doodstraf

Terug
Naar boven