XXL Nutrition

Saddam opgehangen.

heb geen zin om heel het topic door te nemen maar ehm ik vind dat ze hadden moeten wachten tot alle processen geweest waren etc.

Ze hadden hem niet moeten arresteren, maar gelijk een kogel door de kop mogen geven. Dit had dan veel minder geld gekost!

Er is geen hel waar je in brand en hij word ook niet vernietigd.
Want dan moet iedereen die verantwoordelijk is voor zijn dood ook branden in de hel.
En branden in de hel dient geen enkel nut.
Saddam krijgt nu terug dat wat hij in zijn leven aan liefde en haat heeft gegeven, elke moord op elke mens zal hij voelen.
Hij bepaalt zelf de lengte van zijn hel/vagevuur.
Wat belangrijk is of hij spijt en berouw heeft.
Vraagt hij om vergiffenis.
Maar ook hij heeft weer de kans (karma) om aan zijn fouten te werken.

Er staat duidelijk geschreven dat je niemand mag doden.
De mens heeft dat legaal gemaakt.
Gelukkig zijn er landen die begrijpen dat het fout is.
En de regering heeft wel een voorbeeld functie.
Hoe kan je zelf mensen vermoorden en tergelijkertijd van je burgers verwachten dat ze zich "normaal" gedragen.
Je mag niet voor eigen rechter spelen maar hun spelen wel voor God.

Op tv hoor ik een vrouw uit Irak zeggen dat ze Saddam aan het volk hadden moeten geven, en die hadden het moet beslissen.
Dan is hij nu beter af.
Veel zijn blij dat hij dood is, maar ook veel niet en vinden Bush een moordenaar.
Ik vind dat ze alletwee een kern van waarheid hebben.

en wat als je nu een konijn levend de pels afstroopt, krijg je dat dan ook te voelen? Het is geen mens hè?

ontopic: wie is er nu aan de beurt...
kim_jong_il_smile.jpg

of
20050917onu_iran_mahmoud_ahmadinejad640.jpg

:dunno:

Iran.

NK is te lastig aan te pakken. 1 Verkeerde handeling en ze leggen Seoul in 10 minuten in de as. Dit los van het feit of ze wel of geen nukes kunnen inzetten. Verder valt er weinig te winnen buiten een land onder westerse controle zo tegen China aan.

Iran daarintegen is lastig aan het doen met de olie. Ze willen die in euro's verhandelen ipv dollars. Dat was naw ook een reden dat Iraq binnen gevallen werd.

Maar bij de laatste regionale verkiezingen heeft de zittende partij van die clown ontzettend veel verlies geleden. Het is een kwestie van tijd (paar jaar) voordat Iran zelf van binnenuit (het volk) aangepakt wordt. En dat moet je hebben, geen inmenging van buitenaf.

Dus als de VS en hun schoothondje Israel zich nog even kunnen inhouden zie ik Iran nog wel snel bijtrekken.

De doodstraf interpreteer ik als dezelfde daad begaan als de ander deed, alleen aangezien hij dat in een eerder stadium deed, is het gerechtvaardigd.

Deze zogenaamde vrijbrief is bevredigend voor de nabestaanden, maar niet progressief voor ons als mensheid.

Uiteindelijk bijt je toch een stukje af van de klomp die de mensheid vormt, en met de doodstraf, wordt dit fenomeen voor de toekomst gevoed, dat betreurd me.

:roflol: geweldig

je probeert wat moeilijke woorden te zeggen die, als het puntje bij het paaltje komt, gewoon nergens op slaan :D

doodstraf is te laag in dit geval, gewoon aan een paal binden, met een kaasschaaf ontvellen, ogen eruit met een riek en kop van oor tot oor ope knippe.

tja ben er niet zo voor maar saddam is een geval apart (en niet alleen hij)

Terug
Naar boven