- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang Bush maar gewoon door mag gaan met zijn dingen, vind ik dat hij dit niet heeft verdiend.

Zullen we gewoon weer lekker gaan bodybuilden jongens?![]()

Er is geen hel waar je in brand en hij word ook niet vernietigd.
Want dan moet iedereen die verantwoordelijk is voor zijn dood ook branden in de hel.
En branden in de hel dient geen enkel nut.
Saddam krijgt nu terug dat wat hij in zijn leven aan liefde en haat heeft gegeven, elke moord op elke mens zal hij voelen.
Hij bepaalt zelf de lengte van zijn hel/vagevuur.
Wat belangrijk is of hij spijt en berouw heeft.
Vraagt hij om vergiffenis.
Maar ook hij heeft weer de kans (karma) om aan zijn fouten te werken.
Er staat duidelijk geschreven dat je niemand mag doden.
De mens heeft dat legaal gemaakt.
Gelukkig zijn er landen die begrijpen dat het fout is.
En de regering heeft wel een voorbeeld functie.
Hoe kan je zelf mensen vermoorden en tergelijkertijd van je burgers verwachten dat ze zich "normaal" gedragen.
Je mag niet voor eigen rechter spelen maar hun spelen wel voor God.
Op tv hoor ik een vrouw uit Irak zeggen dat ze Saddam aan het volk hadden moeten geven, en die hadden het moet beslissen.
Dan is hij nu beter af.
Veel zijn blij dat hij dood is, maar ook veel niet en vinden Bush een moordenaar.
Ik vind dat ze alletwee een kern van waarheid hebben.

De doodstraf interpreteer ik als dezelfde daad begaan als de ander deed, alleen aangezien hij dat in een eerder stadium deed, is het gerechtvaardigd.
Deze zogenaamde vrijbrief is bevredigend voor de nabestaanden, maar niet progressief voor ons als mensheid.
Uiteindelijk bijt je toch een stukje af van de klomp die de mensheid vormt, en met de doodstraf, wordt dit fenomeen voor de toekomst gevoed, dat betreurd me.
geweldig