MuscleBear
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de echte onschuldige doden daar zijn al die militairen die omkomen voor een eindeloze zaak..

Iraakse vriend van me zei dat hij er bij wijze van spreken ook wel zo makkelijk vanaf zou willen komen. Jarenlang beesten, de dictator uithangen, misbruiken, van weelde genieten over de ruggen van de gewone man en dan gewoon op bejaarde leeftijd de doodstraf krijgen.
Die gozer zit nu trouwens al een jaar in de ziektewet vanwege stress/depressie i.v.m. familieproblemen in Bagdad van voor en na het bewind van Sadam.
Pff, ik vergeet de tientallen foto's niet meer waarin ik alleen maar dode iraakse kinderen zie ten gevolgen van amerikaanse bombardementen![]()

Treurig om te horen man
Hij voelt zich zeker nu bevrijd nu saddam de doodstraf heeft gekregen?
Ik zou dat iig wel zijn
Het was "linkse papagaaien" en als je iemand die je totaal niet kent gaat uitmaken voor simpele ziel dan ben je zelf al niet veel wijzer...
Je schrijft trouwens CLOWN en niet clouwn.... Dat je dat nu net van zo'n simpele ziel moet horen, jammer he...
Ik word zo ziek van al die linkse papagaaien die constant roepen dat Busch een psyco is...
Doe toestand in Irak hebben ze daar allemaal aan hunzelf te danken, nadat de amerikanen (dus niet Busch alleen) het schrikbewind van Saddam de nek om hebben gedraaid hebben ze daar de kans gekregen waar dat land recht op heeft, een stabiele samenleving..
Maar schijnbaar is dat teveel gevraagd en gaan ze lekker elkaar afmaken omdat ze even niet van dezelfde stroming binnen de Islam zijn!
Als ik Busch was had ik al mijn troepen al lang terug laten trekken uit die verdorven strontzooi daar, de echte onschuldige doden daar zijn al die militairen die omkomen voor een eindeloze zaak..
Dat neem ik Busch wel kwalijk, dat hij nog steeds zijn troepen daar heeft zitten voor een conflict dat toch niet eindigt..
En de man is een clown maar denk je nou echt dat hij alle beslissingen zelf maakt, daar zitten nog veel meer van die zijden sokken achter die niet op de voorgrond hoeven te treden..
Saddam heeft onder dezelfde voorwendselen een heel dorp uitgeroeid dus stfu 2 you?
Saddam is net zo erg als Hitler en volgens mij zijn we allemaal blij dat Hitler dood is en Saddam wordt zowat vrijgepleit hier.
Hij heeft onschuldige mensen en nog erger kinderen vermoord ( nou ja opdracht gegeven ) op verschillende manieren en de hoogst mogelijke en in dit geval toepasselijke straf is gewoon de doodstraf.
Het liefst had ik gehad dat ze hem flink zouden mishandelen tot hij flink bloed en dan tussen de wilde en hongerige zwijnen gooien.