Fitness Seller

Saddam opgehangen.

imo geen doodstraf waardig, martelen voor de rest van zn leven. Hongerstaking? gewoon infuus erin zodat ie blijft leven. Laat hem maar lekker lijden.

Ik word zo ziek van al die linkse papagaaien die constant roepen dat Busch een psyco is...
Doe toestand in Irak hebben ze daar allemaal aan hunzelf te danken, nadat de amerikanen (dus niet Busch alleen) het schrikbewind van Saddam de nek om hebben gedraaid hebben ze daar de kans gekregen waar dat land recht op heeft, een stabiele samenleving..
Maar schijnbaar is dat teveel gevraagd en gaan ze lekker elkaar afmaken omdat ze even niet van dezelfde stroming binnen de Islam zijn!
Als ik Busch was had ik al mijn troepen al lang terug laten trekken uit die verdorven strontzooi daar, de echte onschuldige doden daar zijn al die militairen die omkomen voor een eindeloze zaak..
Dat neem ik Busch wel kwalijk, dat hij nog steeds zijn troepen daar heeft zitten voor een conflict dat toch niet eindigt..

En de man is een clown maar denk je nou echt dat hij alle beslissingen zelf maakt, daar zitten nog veel meer van die zijden sokken achter die niet op de voorgrond hoeven te treden..

Iraakse vriend van me zei dat hij er bij wijze van spreken ook wel zo makkelijk vanaf zou willen komen. Jarenlang beesten, de dictator uithangen, misbruiken, van weelde genieten over de ruggen van de gewone man en dan gewoon op bejaarde leeftijd de doodstraf krijgen.

Die gozer zit nu trouwens al een jaar in de ziektewet vanwege stress/depressie i.v.m. familieproblemen in Bagdad van voor en na het bewind van Sadam.

• Topic Starter Topic Starter
de echte onschuldige doden daar zijn al die militairen die omkomen voor een eindeloze zaak..

Pff, ik vergeet de tientallen foto's niet meer waarin ik alleen maar dode iraakse kinderen zie ten gevolgen van amerikaanse bombardementen :mad:

De doodstraf interpreteer ik als dezelfde daad begaan als de ander deed, alleen aangezien hij dat in een eerder stadium deed, is het gerechtvaardigd.

Deze zogenaamde vrijbrief is bevredigend voor de nabestaanden, maar niet progressief voor ons als mensheid.

Uiteindelijk bijt je toch een stukje af van de klomp die de mensheid vormt, en met de doodstraf, wordt dit fenomeen voor de toekomst gevoed, dat betreurd me.

Ik ben ook niet voor de doodstraf. Het is niet omdat iemand iets misdaan heeft (moorden enz) dat dan opeens de maatschappij het recht heeft een leven te nemen. Want eigenlijk blijf je zo in een vicieuze cirkel draaien. Geef zo iemand levenslang, hou hem weg uit de maatschappij....

Iraakse vriend van me zei dat hij er bij wijze van spreken ook wel zo makkelijk vanaf zou willen komen. Jarenlang beesten, de dictator uithangen, misbruiken, van weelde genieten over de ruggen van de gewone man en dan gewoon op bejaarde leeftijd de doodstraf krijgen.

Die gozer zit nu trouwens al een jaar in de ziektewet vanwege stress/depressie i.v.m. familieproblemen in Bagdad van voor en na het bewind van Sadam.

Treurig om te horen man
Hij voelt zich zeker nu bevrijd nu saddam de doodstraf heeft gekregen?
Ik zou dat iig wel zijn

re:

Pff, ik vergeet de tientallen foto's niet meer waarin ik alleen maar dode iraakse kinderen zie ten gevolgen van amerikaanse bombardementen :mad:

Nu zal ik wel een hele strondlading aan commentaar gaan krijgen maar zoiets heet in defensie termen een "aanvaardbaar risico"

Wat zijn we allemaal nog laat op trouwens, zit iedereen op de live uitzending van Saddam's executie te wachten of zo... :D

@topicstarter: Begrijp precies wat je bedoelt.. heel raar gevoel.. gerechtigheid aan de ene kant (nou ja..wat heet.. voor de daden van sommige mensen zal er nooit gerechtigheid zijn..).. maar aan de andere kant is het natuurlijk wel krom.. ben tegen de doodstraf en vind het idd een beetje raar dat de hele wereld gewoon toekijkt (nou ja.. niet raar maar het zou niet zo moeten zijn in een "ideaal wereld"... Een terrorist schakelt één van zijn medeterroristen uit op het grote plein en iedereen juicht het toe... en ja ik vind Saddam een dictator en een terrorist zoals ik Bush dat ook vind.. (oeps.. even uikijken dat er geen simpele zielen mijn gaan uitmaken voor "linkse clouwn").. maargoed.. zal niet rouwig om hem zijn maar heb er ook een raar gevoel bij die niet echt te verklaren is.. eigenlijk is niemand gerechtigd om iemands leven af te pakken.. daarbij zie ik hem liever wegrotten in een cel maar dat terzijde.

Het was "linkse papagaaien" en als je iemand die je totaal niet kent gaat uitmaken voor simpele ziel dan ben je zelf al niet veel wijzer...

Je schrijft trouwens CLOWN en niet clouwn.... Dat je dat nu net van zo'n simpele ziel moet horen, jammer he...

Treurig om te horen man
Hij voelt zich zeker nu bevrijd nu saddam de doodstraf heeft gekregen?
Ik zou dat iig wel zijn

Heb 'm al een tijdje niet gesproken, die gozer leeft nu als een kluizenaar en ontwijkt sociale contacten zo lijkt het terwijl die voorheen altijd zo'n outgoing, spontane vrolijke gast was.

Maar neem aan dat het niet veel uitmaakt voor hem gezien wat hij en z'n familie allemaal hebben meegemaakt de afgelopen jaren. Ik ga er ook niet verder in details treden, vind ik niet passend.

Het was "linkse papagaaien" en als je iemand die je totaal niet kent gaat uitmaken voor simpele ziel dan ben je zelf al niet veel wijzer...

Je schrijft trouwens CLOWN en niet clouwn.... Dat je dat nu net van zo'n simpele ziel moet horen, jammer he...

Nou ja.. als je toch over linkse papagaaien had dan snap ik niet dat je zo aangesproken voelt als ik het over linkse clowns had... maar je zal er wel een sterke reden voor hebben.. maargoed ik ben niet wijs.. alléén het verschil met mij en velen anderen is dat ik het ook niet pretendeer te zijn.. en dank je wel voor de correctie by the way.. hij staat genoteerd... maak ik volgende week weer een goede beurt bij m'n inburgeringscursus..

Ik word zo ziek van al die linkse papagaaien die constant roepen dat Busch een psyco is...
Doe toestand in Irak hebben ze daar allemaal aan hunzelf te danken, nadat de amerikanen (dus niet Busch alleen) het schrikbewind van Saddam de nek om hebben gedraaid hebben ze daar de kans gekregen waar dat land recht op heeft, een stabiele samenleving..
Maar schijnbaar is dat teveel gevraagd en gaan ze lekker elkaar afmaken omdat ze even niet van dezelfde stroming binnen de Islam zijn!
Als ik Busch was had ik al mijn troepen al lang terug laten trekken uit die verdorven strontzooi daar, de echte onschuldige doden daar zijn al die militairen die omkomen voor een eindeloze zaak..
Dat neem ik Busch wel kwalijk, dat hij nog steeds zijn troepen daar heeft zitten voor een conflict dat toch niet eindigt..

En de man is een clown maar denk je nou echt dat hij alle beslissingen zelf maakt, daar zitten nog veel meer van die zijden sokken achter die niet op de voorgrond hoeven te treden..

Ze zijn de land binnengevallen onder valse redenen (weapons of mass destructions my ass). Dus euhm, stfu ofzo ?

Saddam heeft onder dezelfde voorwendselen een heel dorp uitgeroeid dus stfu 2 you?
Saddam is net zo erg als Hitler en volgens mij zijn we allemaal blij dat Hitler dood is en Saddam wordt zowat vrijgepleit hier.
Hij heeft onschuldige mensen en nog erger kinderen vermoord ( nou ja opdracht gegeven ) op verschillende manieren en de hoogst mogelijke en in dit geval toepasselijke straf is gewoon de doodstraf.
Het liefst had ik gehad dat ze hem flink zouden mishandelen tot hij flink bloed en dan tussen de wilde en hongerige zwijnen gooien.

Saddam heeft onder dezelfde voorwendselen een heel dorp uitgeroeid dus stfu 2 you?
Saddam is net zo erg als Hitler en volgens mij zijn we allemaal blij dat Hitler dood is en Saddam wordt zowat vrijgepleit hier.
Hij heeft onschuldige mensen en nog erger kinderen vermoord ( nou ja opdracht gegeven ) op verschillende manieren en de hoogst mogelijke en in dit geval toepasselijke straf is gewoon de doodstraf.
Het liefst had ik gehad dat ze hem flink zouden mishandelen tot hij flink bloed en dan tussen de wilde en hongerige zwijnen gooien.

Heb ik dat gezegd mss dat saddam "een heilige" is voor mij? Ik ben tegen de doodstraf, maar saddam mogen ze van mij ook ergens in een kerker steken waar geen haan om kraait. En men moet ook niet hypocriet bezig zijn dat 'bush' de moraalridder van het verhaal is, want hij is even erg, zoniet erger(!) dan Saddam zelve.

Zoals ik al eerder zei in een ander topic, ik ben die saddam wel gaan waarderen. Het is geen overdreven moslim zoals die osama druif of die turken hier. En het is een koddig ventje. Laat zo'n kerel lekker, die heeft een mooi leven gehad en dit einde hoort er niet bij.

Jij weet ook niet wat je wil D.!
Eerst ben je tegen Moslims ( saddam is herstel was er ook 1 ) en nu kruip je hem in zn poepertje.
Volgens mij ben jij een licht onderdanig ventje die wel houdt van wat dwang :roflol:

Terug
Naar boven