Durus
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel vrouwen zijn vroeger in europa wel niet verbrand als heks..

Veel, en er gebeurde nog veel andere erge dingen.
Maar wat wil je daar mee zeggen, dat het ok is wat er in Irak, Iran, Afghanistan gebeurt? In de middeleeuwen hadden die beestachtige mensen ook nog eens geen zicht op massavernietigingswapens, nu wel.![]()
spiertje16 zei:Mjah kan niet echt rouwig om de beelden zijn eerlijk gezegd worden zat mensen opgeblazen in baghdad elke dag. Kan alleen maar zeggen dat er toen een stuk rustiger was
Soms vraag ik me wel eens af spiertje of jij dit soort dingen nou toejuicht of niet? Ik stel me de laatste tijd steeds meer vraagtekens bij jouw overtuigingen en ideen, erg jammer vind ik dat.
Ontopic: Wat een vuile varkens die mensen, gatverdamme!
Hoeveel vrouwen zijn vroeger in europa wel niet verbrand als heks..

ja idd dit is waar, het christendom heeft veel vrouwen ( en mannen ) verbrand en vermoord omdat zij werden afgedaan als heksen. Ook heeft het christendom kruistochten ondernomen etc en heel veel godsdienstige misdaden begaan
Helaas is dit een heel loos argument om te gebruiken aangezien de laatste heksenverbranding plaats vond in 1613 en de kruistochten in de 13e eeuw gestopt zijn, idd de middeleeuwen![]()
Precies het is inmiddels 2007. Wat zijn dat voor argumenten? Die mensen staan al eeuwenlang stil en dat gaat voorlopig echt niet veranderen.
En weet je wat het ergste is? Hun weten hoe anders het eraan toe gaat in andere delen van de wereld. In de middeleeuwen was iedereen barbaars.
Ik neem als voorbeeld Afghanistan. Het was vroeger moderner dan europese landen toen der tijd totdat de russen het land binnenvielen. Vind je het gek dat een land en de mensen in een land zich niet ontwikkelen als er constant oorlog is?? Zo gaat het nu ook precies met irak, zolang de amerikanen het land blijven bezetten zal het achterblijven.Waarom denk je dat ze stilstaanIk neem als voorbeeld Afghanistan. Het was vroeger moderner dan europese landen toen der tijd totdat de russen het land binnenvielen. Vind je het gek dat een land en de mensen in een land zich niet ontwikkelen als er constant oorlog is?? Zo gaat het nu ook precies met irak, zolang de amerikanen het land blijven bezetten zal het achterblijven.

De Amerikanen zijn daar nu wat? Een jaar of drie? Wat hebben ze daar tot die tijd gedaan dan?
Maar ja hoor zodra die daar weg zijn wordt het daar nu natuurlijk wel geciviliseerd![]()
heel goed, helemaal niks. Oh wacht ze hebben nu trouwens iets meer olie.
Afghanistan is behoorlijk ontwikkeld geweest, Iran en Irak eveneens. Door verschillende factoren zijn die landen teruggeworpen in de tijd, ook al is dat in Iran nog het minste. Maar een 10 jaar durende burgeroorlog zal ook zijn weerslag hebben op de bevolking. Net zoals een gestoord regime van Ayatollahs dat heeft gehad.
Afghanistan ligt al bijna 30 jaar in puin, wat voor bevolking zal je dan hebben? 1 die beschaving gewend is, of 1 die een middeleeuws bestaan normaal vind? In Irak begint het dezelfde kant op te gaan. Eerst de ellende van onderdrukking door Saddam (met redelijke welvaart dat wel), dan vele jaren een embargo van het westen waardoor het hele land naar de klote gaat en als klap op de vuurpijl een invasie die het land meer ontwricht dan stabiliseert. Voedingsbodem voor middeleeuwse praktijken, niet voor een beschaafd potje onderhandelen over de toekomst van een land.
Ik meen me te herinneren dat er in Europa ook een of andere Duitse malloot redelijk wat ellende heeft gebracht.
Ik meen me te herinneren dat er in Europa een of andere Duitse malloot redelijk wat ellende heeft gebracht.
Ik meen me te herinneren dat velen Europeanen toen ook vervielen in wat gezien kan worden als middeleeuws gedrag. Of is systematische uitroeiing van bevolkingsgroepen te geciviliseerd? Niet alleen de Duitsers hielden zich daar mee bezig, er waren genoeg getrouwen in andere landen die wat graag meededen.
De dictatuur van de minderheid, maar dat is niet veel anders dan in de contreien van Iran, Irak en Afghanistan. Of denk je dat mensen daar allemaal dagelijks denken 'wie zal ik nu weer eens stenigen'?