AndroidHealthClinic

Saddam was er niet voor niks

Que? hoe bedoel je 23 minder ?

• Topic Starter Topic Starter
23 van die yezedi gasten die aan die lynchpartij hebben meegedaan zijn door irakis uit een bus geplukt. Mjah niet echt rechtvaardig ofzo maarjah eigen schuld dikke bult

• Topic Starter Topic Starter
Ja de 23 slachtoffers zijn geidentificeerd als mensen die aan die lynchpartij hebben meegedaan

Het meisje had alleen maar een vriendje van de verkeerde religie. Natuurlijk is het dan redelijk om haar dood te schoppen, toch?
Get a ****ing life.

Je hebt mij niet horen zeggen dat ik het redelijk vind. Maar de gedachte om een hoop slechte mensen te nuken is nu ook niet echt gezond naar mijn mening.

Je hebt ergens wel gelijk dat je het verhaal van het meisje niet kunt vergelijken met slechte mensen. Maar zodra je het recht denkt te hebben om over het leven van andere mensen te beslissen, stel je jezelf wel in dezelfde positie als de mensen die je zo slecht acht.

Het is maar net hoe je het bekijkt. Uiteraard zal het goed voelen om wraak te nemen. Maar door zo'n actie wil de tegenpartij waarschijnlijk ook weer wraak nemen. En zo blijf je bezig.

Ik ben echt blij dat ik hier geboren ben. We klagen wel regelmatig, maar eigenlijk hebben we weinig te klagen als je ziet hoe het is sommige landen eraantoe gaat.

Uiteraard zal het goed voelen om wraak te nemen.

You nailed it. Soms laat ik gewoon mijn (primitieve) gevoelens spreken en het voelt gewoon juist aan. Iedereen die dat film zag, moest zeker koken van het woede. Vandaar dat het ook weg is gehaald denk ik, dat was echt niet normaal.

Ik ben echt blij dat ik hier geboren ben. We klagen wel regelmatig, maar eigenlijk hebben we weinig te klagen als je ziet hoe het is sommige landen eraantoe gaat.

Hoezo? We hebben hier toch ook regeltjes. Als je daar als vrouw gewoon je hele leven binnenblijft is er geen vuiltje aan de lucht.

Hoezo? We hebben hier toch ook regeltjes. Als je daar als vrouw gewoon je hele leven binnenblijft is er geen vuiltje aan de lucht.

Daar heb ik het eigenlijk nog niet eens over. Ik kan me namelijk ook wel voorstellen dat er vrouwen zijn die hier geen problemen mee hebben. ('t lijkt me wel dat er gelovige vrouwen zijn die dat door hun geloof zonder problemen doen)

Als je alleen al kijkt naar hoeveel mensen er geen beschikking hebben over schoon water. Of mensen die echt in absolute armoede moeten leven, en hun eten grotendeels van een vuilnisbelt moeten halen waar vanalles en nog wat wordt gestort.

Zo'n leven is je toch niet voor te stellen, als je bekijkt hoe goed wij het hier hebben. Er zijn genoeg mensen die geen schoon water hebben om te drinken, en wij hebben hier winkels vol met verschillende soorten dranken met allerlei smaken. Toch onvoorstelbaar, dat verschil in de manier van moeten leven.

KOM ZEG!! dat is het nou juist. Helaas moeten er dit soort slachtoffers vallen om bepaalde gewoontes weg te kunnen vagen. Dit is dus zo'n geval. Er moet iemand zijn die zich begint te verzetten tegen de gebuikelijke normen en waarden en er zullen snel meer volgen. ZO gaat het overal!! en de volgende keer dat zoiets gebeurt zal het er gewoon minder heftig aan toe gaan!

KOM ZEG!! dat is het nou juist. Helaas moeten er dit soort slachtoffers vallen om bepaalde gewoontes weg te kunnen vagen. Dit is dus zo'n geval. Er moet iemand zijn die zich begint te verzetten tegen de gebuikelijke normen en waarden en er zullen snel meer volgen. ZO gaat het overal!! en de volgende keer dat zoiets gebeurt zal het er gewoon minder heftig aan toe gaan!

:rolleyes:

Gewoon even voor 't geval je post niet sarcastisch bedoeld was..

Het is maar net hoe je het bekijkt. Uiteraard zal het goed voelen om wraak te nemen. Maar door zo'n actie wil de tegenpartij waarschijnlijk ook weer wraak nemen. En zo blijf je bezig.

. . . . . . . . . . . .

Tries maar waar!

Wanneer ons hier in Europa 500 jaar jaar geleden was verteld dat we wreed waren door elkaar met een zwaard in het hart te steken of te verstampen/verbrandde hadden we diegene ook aangekeken van 'WTF!?' Pak hem en slacht hem.

Wij hebben ook ketters gekend, in feite hebben wij onze staat vol decadentie, genaamd Europa, verdient door het leed dat onze voorouders hebben ondergaan. Met als laatste klap WWII.

Zij hebben de verlichting en de Franse revolutie nog niet meegemaakt, dat kan alleen door van generatie op generatie een stukje beschaving door te geven die telkens wordt gegained door het bewustzijn, en zodoende kan worden bereikt/gewonnen.

Het nare ervan is, is dat zij tevens te maken hebben met een geciviliseerde bevolking als wij die ze van alles duidelijk probeerd te maken, en daar hadden wij niet mee te kampen.

Verder hebben zij in een 'middeleeuwse tijd' wèl de beschikking over geavanceerde wapens en niet enkel een zwaar en schild. Dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Een dikke klomp C4 in die groep en de wereld is er weer wat schoner op geworden...

Fantastich nieuws trouwens dat 23 van die bavianen al geschoond zijn, ik hoop dat ze minstens even gruwelijk gestorven zijn als dat kind.

Ik heb de video niet uit kunnen kijken, wat een ellende. Het is duidelijk dat sommige delen van de wereld nog niet toe zijn aan de 21ste eeuw. Helaas zit er olie onder de grond, wat sommige volken een stuk machtiger en rijker maakt dan ze zouden moeten zijn.

En je kan wel juichen dat er wraak is genomen, maar dat is dus precies de reden dat het geweld daar niet stopt. Het is een spiraal van oog om oog om oog enz...

Terug
Naar boven