XXL Nutrition

Samir A. klaagt over regime in Vught

k snap niet dat er zo vaak over samir a en mohammed b word gepraat maar dat we NIKS maar dan ook echt NIKS meer horen over Volkert van de G...

Gast, Volkert van der G had of heeft weinig of in ieder geval minder aanhangers dan die nep terroristen. daarentegen heeft Volkert vanuit hele andere motieven gehandeld dan Samir en zijn vriendjes.

maar ik zou jou standpunt m.b.t. dit onderwerp weleens willen weten?

ow? wel raar.. zijn motief is ook niet echt bekend..

geloof me er word in nederland de laatste jaren vele vieze spelletjes gespeeld.. maar wanneer we achter de waarheid komen, is niet bekend.. mischien nooit..

Ja Holleeder zat erachter met Mink k. Mink k heeft het wapen geleverd en heeft hem getraind. Holleeder wou het huis hebben van Pim de pinquin. Pimmetje wou het huis niet geven.

Holleeder vroeg toen aan Kok "kan jij niet wat regelen". Kok: "ja hoor, ik ken wel iemand". Zo is het dus gebeurd.

einde verhaal.

Gast, Volkert van der G had of heeft weinig of in ieder geval minder aanhangers dan die nep terroristen. daarentegen heeft Volkert vanuit hele andere motieven gehandeld dan Samir en zijn vriendjes.

maar ik zou jou standpunt m.b.t. dit onderwerp weleens willen weten?

Omdat hij minder aanhangers heeft maakt dat het goed om er helemaal niks over te zeggen?
By the way, hoe weet jij dat hij minder aanhangers heeft? Wie weet zijn zijn aanhangers in alle stilte een genocide aan het voorbereiden. Vind ik maar een flauw argument.

nep terroristen, daar ben ik het wel mee eens.. het word gewoon super opgeblazen door de media..

mijn standpunt is dat ik er genoeg van heb dat er elk keer over samir a en mohammed b word gepraat. jaren na hun daad. en als het gebeurt vind ik het raar dat het altijd over deze 2 gaat, en nooit over VvdG of de jongeren die de moskee in brand staken,, die nu nog steeds genoeg aanhangers en steunende mensen achter zich hebben..

Hoe kom je er op? :D
Een straf hoort kwelling te zijn het mooiste zou nog wezen als ze bij hun maaltijd iedere dag varkensvlees krijgen opgedient, terwijl ze dit niet weten.
Verder maak ik geen woord vuil aan dit soort lui opsluiten en nooit meer vrijlaten en af en toe bezoek in hun cel laten krijgen van een seropositieve behaarde en vadsige n*ger genaamd Bubba.

en nooit over VvdG of de jongeren die de moskee in brand staken,, die nu nog steeds genoeg aanhangers en steunende mensen achter zich hebben..

Een oude vriend van me is daarvoor opgepakt. Hij heeft ongeveer anderhalfjaar gezeten voor poging tot. (heb hem nadat hij opgepakt is niet meer gesproken, wel jammer van de ene kant.)

ik zou zeggen, laten we ze per handtekeningenactie aanmoedigen om hun hongerstaking te beginnen! :D We steunen ze daarin tot de dood tenslotte!

ik zou zeggen, laten we ze per handtekeningenactie aanmoedigen om hun hongerstaking te beginnen! :D We steunen ze daarin tot de dood tenslotte!

Krijgen ze als ze daaraan doodgaan wel oneindig aantal maagdelijke geiten in het hiernamaals? ???

Krijgen ze als ze daaraan doodgaan wel oneindig aantal maagdelijke geiten in het hiernamaals? ???

Nee, maar we zeggen wel, dat ze dat krijgen. In het echt zijn die geiten allang geen maagd meer natuurlijk. En het zijn geen echte geiten.:D

Een oude vriend van me is daarvoor opgepakt. Hij heeft ongeveer anderhalfjaar gezeten voor poging tot. (heb hem nadat hij opgepakt is niet meer gesproken, wel jammer van de ene kant.)

Probeer anders weer contact met hem te zoeken. Hij is in mijn ogen een ware held.

nep terroristen, daar ben ik het wel mee eens.. het word gewoon super opgeblazen door de media..
Ja daarom dat ze grondplannen hadden en dat ze grondstoffen in huis hadden om alles te maken en voor te bereiden. Allemaal nep natuurlijk, voor in het geval dat ze opgepakt zouden worden, ze natuurlijk wel als "stoere terroristen" die nooit hun doel bereikt hebben door het leven zouden kunnen gaan. En de media? Die heeft natuurlijk een verborgen agenda, want die zijn allemaal extreem rechts. Geweldig argument kerel, keep 'm coming zou ik zeggen. Vooral een gek blijven verdedigen waarvan iedereen al weet dat hij schuldig is, omdat hij het zelf bekend heeft.

Ja daarom dat ze grondplannen hadden en dat ze grondstoffen in huis hadden om alles te maken en voor te bereiden. Allemaal nep natuurlijk, voor in het geval dat ze opgepakt zouden worden, ze natuurlijk wel als "stoere terroristen" die nooit hun doel bereikt hebben door het leven zouden kunnen gaan. Geweldig argument kerel, keep 'm coming zou ik zeggen.

en niet te vergeten, die handgranaat die naar de politie werd gegooid door die Jason W, idd stelde niets voor. Wordt idd opgeblazen door de media :rolleyes:

wie zegt dat hij onschuldig is? maar terrorist?.. k geloof eerder in een vieze spelletje..
en hij bestudeerde chemie.. dus wel logisch als hij chemische spul had thuis..
maarja verschil tussen jouw en mij is, dat ik de media niet vetrouw( niet dat alles gelul is, begrijp me niet verkeerd) en jij de media wel vetrouwd..

Ik heb gehoord dat hij bekentenissen heeft afgelegd en dat deze gefilmd zijn. Ik hbe deze nog niet gezien maar als ze bestaan dan kan je het moeilijk ontkennen dat hij schuldig is.

Ja Samir A. was gewoon bezig met zijn First Chemical Box van Akzo Nobel. De media verdraait nog wel eens wat, maar die malloot heeft een video testament gemaakt er zijn ook nog eens wapens gevonden. Was zeker een hobby van hem? Zware wapens verzamelen.

Het is een gestoord radicaal anti-democratisch persoon en in dit geval is ieder regime dat binnen de door ons opgestelde wetten valt ook toegestaan.

Terug
Naar boven