Fitness Seller

Samir A. klaagt over regime in Vught

Ja Samir A. was gewoon bezig met zijn First Chemical Box van Akzo Nobel. De media verdraait nog wel eens wat, maar die malloot heeft een video testament gemaakt er zijn ook nog eens wapens gevonden. Was zeker een hobby van hem? Zware wapens verzamelen.

Het is een gestoord radicaal anti-democratisch persoon en in dit geval is ieder regime dat binnen de door ons opgestelde wetten valt ook toegestaan.

als hij een videotestament heeft gemaakt dan zal de rechtzaak snel over zijn. ik vraag me dan wel af hoe het komt dat het dossier zo lang aansleept.
Maar ja, laten we hopen dat de zaak snel over is, dat het radicalisme overwonen wordt door de "gematigden", en dit dan op alle vlakken en vanuit alle religies en etniciteiten.

stukje videotestament van samir a/ Maar ik zie nog geen concrete bedreiging; Althans niet in dit stukje. (behalve dat hij de taal van het zwaard zal spreken
Als men echter dit combineert met zijn wapens en zijn exploesieven en de plannen, dan is de rekensom gauw gemaakt.
T'is een naieve domme jongen die zich heeft laten manipuleren door mensen die slimmer en gevaarlijker zijn dan hem.

YouTube - Samir A.'s afscheidsvideo

stukje videotestament van samir a/ Maar ik zie nog geen concrete bedreiging; Althans niet in dit stukje. (behalve dat hij de taal van het zwaard zal spreken
Als men echter dit combineert met zijn wapens en zijn exploesieven en de plannen, dan is de rekensom gauw gemaakt.
T'is een naieve domme jongen die zich heeft laten manipuleren door mensen die slimmer en gevaarlijker zijn dan hem.

Thinky!!! een objective post !! YAY ! je kan 't wel ;) :D :D
( goed bezig )

Thinky!!! een objective post !! YAY ! je kan 't wel ;) :D :D
( goed bezig )

Nou , was ik dan de enige die subjectief bezig was?
Was ik niet diegene die wetenschappelijke artikels aanhaalde om mijn mening te ondersteunen?
Was ik niet diegene die zei dat men "slechts" een verdachte is tot het tegendeel bewezen is; Was ik niet diegene die zei dat men niet naar de etniciteit maar naar de armoede moet kijken?

Lijkt me toch allemaal wat objectiever dan zeggen dat alle Marokkanen mong*len zijn.

Het is een complot!! Alweer 1, waar is Houston?

Leef maar gewoon met de gedachte dat Samir A. en consorten een stelletje terroristen in spe zijn en in ieder geval schuldig zijn aan een poging tot ondermijning van de democratie. Het enige vieze spelletje dat nu nog wordt gespeeld is het moment dat Samir A. zichzelf weer eens heeft volgescheten in zijn cel.

Het komt allemaal door Ali B ik zeg het je.

Terug
Naar boven