MuscleMeat

Samsung Galaxy Gio GTS5660

critmonster

Freaky Bodybuilder
Waardering
449
Een vriend van mij verkoopt zijn Samsung Galaxy Gio GTS5660.

Ik heb vroeger een smartphone gehad, maar die heb ik stuk gesmeten (:)) dus nu zit ik zonder.

Die kerel verkoopt hem voor €40 en hij werkt nog prima. Ik ken echter niets van dit toestel en ik vind ook nergens terug hoe oud hij bijvoorbeeld is, of wat hij nieuw kost (of gekost heeft).

Iemand die mij wat meer advies hierover kan geven? Hier zijn ook nog wat specificaties, maar daar snap ik al helemaal niets van. Volgens mij zit er wel zeer weinig intern geheugen op.

Ik ben NIET op zoek naar een high-performance toestel, maar ik wil ook geen echt zwak toestel. Een middenmoot dus.

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_gio_s5660-3741.php

320 x 480 pixels

Status Available. Released 2011, March

2 1/2 jaar oud dus en een resolutie die niet echt om over naar huis te schrijven is maar veel beter ga je ook niet vinden voor die prijs natuurlijk.

Intern geheugen boeit op zich niet zoveel aangezien je een micro SD-card kan gebruiken als uitbreiding. Werkgeheugen is natuurlijk wel laag maar dat hebben al die instapmodellen. Middenmoot is dit in ieder geval niet, dan ben je toch wel minimaal 200 euro kwijt.

Middenmoot is dit in ieder geval niet, dan ben je toch wel minimaal 200 euro kwijt.
Is de Wolfgang van de Aldi niet wat? ~150 euro, Android en de specs zijn ook wel redelijk:

- Android 4.2
- 1.2 GHz Dual Core MTK 6572
- 4.5″ IPS Touchscreen
- resolutie: qHD (960×540)
- Tri Band GSM
- Dual Band UMTS (900 en 2100)
- 1 GB werkgeheugen
- 4 GB geheugen
- micro-SD tot 32 GB
- 5MP camera achter en VGA voor
- WiFi b/g/n
- Bluetooth 4.0
- GPS & A-GPS
- accu: 2050 mAh
- gewicht: 158 g
- afmetingen: 13.1×6.7×1 cm

Edit:
Mocht deze nog niet keihard uitverkocht zijn. Geloof dat ze als warme broodjes over de Aldibank gaan.

Niet slecht, 800Mhz en 250mb ram is juist voldoende (voor wat apps, mail en internet dus). Maar android zal er wel vloeiend op werken.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

320 x 480 pixels

Status Available. Released 2011, March

2 1/2 jaar oud dus en een resolutie die niet echt om over naar huis te schrijven is maar veel beter ga je ook niet vinden voor die prijs natuurlijk.

Intern geheugen boeit op zich niet zoveel aangezien je een micro SD-card kan gebruiken als uitbreiding. Werkgeheugen is natuurlijk wel laag maar dat hebben al die instapmodellen. Middenmoot is dit in ieder geval niet, dan ben je toch wel minimaal 200 euro kwijt.

Voor 100euro heb je een galaxy S advance bv.

http://www.gsmarena.com/samsung_i9070_galaxy_s_advance-4469.php

Geen middenmoot nu meer, maar toch zeker meer dan voldoende.

De gio is geen middenmoot. Een jaar geleden was het al een 'budgettoestel'.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien toch net een beetje een te zwakke GSM.

Wat denken jullie van de Huawei Y300? Of toch beter gaan voor een G510 of G525?

Of misschien een HTC Desire X? Ik kan echt niet kiezen! :eek:

Terug
Naar boven