Fitness Seller

Samsung galaxy sIII

Biobeast

Ripped Bodybuilder
Waardering
760
Lengte
1m94
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Jo dbb, sinds een paar dagen is de galaxy s3 bekend gemaakt. Ikzelf ben een htc fan met een htc desire en een htc flyer tablet, maar als nieuwe telefoon twijfel ik tussen de htc one x en de galaxy s3. Wat vinden jullie?

Ps: liever geen Android vs iOS topic

Laatst bewerkt:
Qua prijs/prestatie IMO hopeloos, maar als ik van die twee mocht kiezen zou ik voor de S3 gaan. Prachtig ding, dat wel, zieke schermresolutie ook.

• Topic Starter Topic Starter
Qua prijs/prestatie IMO hopeloos, maar als ik van die twee mocht kiezen zou ik voor de S3 gaan. Prachtig ding, dat wel, zieke schermresolutie ook.

Benieuwd naar onderbouwing van waarom het niks is.. Kep tot nu toe enkel gespeeld met de htc one x, maar dat vond ik al stukken beter als bijv iPhone4s. Iphone 5 zou ik in principe ook wel willen, maar daar is t prijskaartje jammer genoeg nog hoger van.

Heb een samsung 2. En die is echt geweldig.
Dus sg3

M's maatje heeft een sII en die is echt geweldig (de telefoon).

Haal gewoon een Iphone.

Gebruik ook sgs2 prima ding dus ik zeg sgs3.

Ik ga deze denk ik ook aanschaffen. Weet iemand welke providers dit gaan aanbieden en wat de beste deals zijn qua tel + abbo?

wacht nog 3 jaar tot dat iedereen het grote batterijprobleem heeft gefixt :P

Grote batterij probleem?
Mijn Sg2 gaat 2 dagen mee. Dat is echt heel goed.
kwestie van alles goed instellen.

ik denk dat ik jammer genoeg ook voor de sg3 ga. Deze heeft een uitneembare accu en een microSD wat ik toch wel prettig vindt. Daarnaast is de accu iets beter en ik las dat er in de htc one x toch een hardware fout zit waardoor het scherm blijft knipperen soms. Ik haal eigenlijk liever HTC, maar volgens mij kun je op dit moment niet om de sg3 heen. Vooral als de prijs ongeveer hetzelfde is.

Benieuwd naar onderbouwing van waarom het niks is.. Kep tot nu toe enkel gespeeld met de htc one x, maar dat vond ik al stukken beter als bijv iPhone4s. Iphone 5 zou ik in principe ook wel willen, maar daar is t prijskaartje jammer genoeg nog hoger van.

Ik weet bar weinig van abbonnementen en de bijbehorende prijzen, maar als los toestol zijn ze gewoon wat overpriced voor de stats. Iphone natuurlijk al helemaal.

Ik schaam mezelf diep haha, ik ben uiteindelijk voor de galaxy s2 gegaan. De abbos voor galaxy s3 waren 42,50p maand 2 jaar lang en 190 bijbetalen. Nu betaal ik 9 maanden 20 en daarna 40 met gratis toestel en een redelijke abbo. Voel mezelf best gierig, maar ik vind 40eu per maand eigenlijk ook al veel voor een tel:rolleyes:

Ik schaam mezelf diep haha, ik ben uiteindelijk voor de galaxy s2 gegaan. De abbos voor galaxy s3 waren 42,50p maand 2 jaar lang en 190 bijbetalen. Nu betaal ik 9 maanden 20 en daarna 40 met gratis toestel en een redelijke abbo. Voel mezelf best gierig, maar ik vind 40eu per maand eigenlijk ook al veel voor een tel:rolleyes:

Betaal je dat nu srs?
Dat betaalde ik 9 maanden geleden ook bij telfort:D

Betaal je dat nu srs?
Dat betaalde ik 9 maanden geleden ook bij telfort:D

ja, maar de abonnementen zijn weer omhoog gegaan. De prijzen van de abbo's op zich niet, maar ze laten je het dubbele tot driedubbele bijbetalen ten op zichte van 2 maanden terug. Dan maar een s2:(

gast je gaat toch geen telefoon kopen die al een jaar uit is:D

gast je gaat toch geen telefoon kopen die al een jaar uit is:D

Ik wel haha en ben er ook redelijk tevreden mee. Loopt erg soepel in vergelijking met mijn oude HTC Desire. Ik ga ook geen goud geld betalen voor een tel waar je in het dagelijkse leven amper een verschil van merkt.:D

Terug
Naar boven