AndroidHealthClinic

sanca's update'je

nIeT hAtEuH mensen, voor een keer werd er hier eens niet gereld :D

Had gewoon verwacht dat er hier echt wel een paar 30 tal echt brede mensen op dbb zaten. Meeste mensen zijn mensen die niet in de gym komen ofzo. Kwil meer mensen zoals Own zien. :D

Owja, nice legs Sanca. :D

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Kan niet gekker worden hier.:lol:

:rolleyes:

:roflol:

basisschool all over again? ^^

wat trouwens in me opkwam net, waar koop jij t-shirts? je hoofd past er niet door man ??? of loop jij zo rond als op je foto?

Ik ga ze in ieder geval niet op het stort halen, zoals jij altijd doet. :rolleyes:

6at8rxu.jpg

6c5gokn.jpg

4kantol.jpg

4knuz9t.jpg

6csi43t.jpg

5ymg4mo.jpg

6cg09ye.jpg

6hfacdh.jpg

63hegcp.jpg

4xxxw8i.jpg

@90kg :woot:
52wtbbm.jpg

4uwvubo.jpg

4pl6z2t.jpg

6ga4iz9.jpg

nice topic :roflol:

Ik ga ze in ieder geval niet op het stort halen, zoals jij altijd doet. :rolleyes:

ff voor de duidelijkheid [met zo'n hoofd kom je waarschijnlijk niet veel buiten en ben je wereldvreemd]. de man op mn ava is rambo, ik ben het niet, zulke shirts heb ik niet aan, en ik zit niet onder de modder in het dagelijkse leven. Wel ben ik een 1-man army zoals hij :cool:

oja, nice legs Spamca :) gaat de goede kant op staartmans, je mag wel es opruimen though, dit gaat verder dan hardcore, dis is puinhoop ;)

ff voor de duidelijkheid [met zo'n hoofd kom je waarschijnlijk niet veel buiten en ben je wereldvreemd]. de man op mn ava is rambo, ik ben het niet, zulke shirts heb ik niet aan, en ik zit niet onder de modder in het dagelijkse leven. Wel ben ik een 1-man army zoals hij :cool:

oja, nice legs Spamca :) gaat de goede kant op staartmans, je mag wel es opruimen though, dit gaat verder dan hardcore, dis is puinhoop ;)

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Had het over je kleren die jij aandoet als je gaat 'trainen'. ;)

Dat wist ik wel. DIT WAS 1 GROTE TEST, EN JE HEBT HEM NIET GEHAALD WHAHAHAHAHAHAHAHAH!@

what have you been smoking/shooting today :sukkeltje:

@jonko puinhoop? i don't think so bro', zo is het gewoon het gemakkelijkst voor me, en dan ligt die 220kg een beetje verspreid, ik zie me anders al naar onder donderen hoor :kiss:

Terug
Naar boven