Fitness Seller

sanca's update'je

fysiek ziet er goed uit hoor. Breed en mischien niet de bodybuilder definitie ofzo. Maar zo in vorm zijn met zo een gewicht. Als strongman... Vele wege 140 kilo en hebbe spek tot zn knieen :P. Kijk ook altijd je youtube filmpies. Ziet er goed uit.

Ik heb ff al je fotos bekeken.

Kvond je altijd wel een herkenbaar iemand , die je kon herkennen aan je start en wss van rock metal etc houd , op dbb he ken je neit rl :)

Die pose down met die 2 andere boys zien er tof uit en je staat er goed bij , khoop dat het pose iets beter gaat?

En die fotoschoot foto , ziet er top uit die rug , photoschop? EN WAAR IS DIE STAART?! ???

• Topic Starter Topic Starter
Gisterenmiddag nog een paar picjes geschoten, icecold and zero posingskills

2hobafo.jpg

n6rns3.jpg

benen?

doe ie iets anders dan je biceps?

Nice, Je hebt zeker massa bij gekregen op je armen.

• Topic Starter Topic Starter
benen?

doe ie iets anders dan je biceps?

Ik heb net het WK voetbal gevolgd op tv, heb dus voorlopig geen nood aan benentraining! Sinds ik enkel biceps train maak ik de gains van mn leven!!!

Nice, Je hebt zeker massa bij gekregen op je armen.

De laatste paar maanden heb ik vooral gesquat en na de squatssesie vaak nog even gecurlt (had ik lang niet gedaan) blijkbaar valt het op :D

De getrainde spier reageerd minder dan de ongetrainde spier. Dat jij in die lange tijd zoveel massa hebt kunne bijzetten, is bewijs van wilskracht en doorzettings vermogen. Jurek kan beter zn smoel houden met zn 70 kilo bij 1.79. En is wat meer nadenken dat hij (als hij daadwerkelijk gains maakt) Hij nog zwaar op het makkelijk stuk zit. En jaren erover zal moeten doen voor op sanca's niveau te komen.

Je doet me denken aan een viking :p
Ziet er wel bruut uit zenne, toeval wil dat ik hier thuis een huisdier heb zitten dan ook Sanca noemt en dat is ook zo een monster :p

Terug
Naar boven