MuscleMeat

sanca's update'je

• Topic Starter Topic Starter
Leuke foto's mannen. Het kan aan mij liggen maar het lijkt erop dat sanca iedereen owned met de beentjes tijdens het poseren. :D

cool :D

maar zal imo wel een vertekend beeld zijn, hoe dan ook, betere motivatie kan ik me niet inbeelden :hedbang:

ik vraag me wel elke dag meer en meer af hoe ik er juiced up zou uit zien :o

Laatst bewerkt:

maar zal imo wel een vertekend beeld zijn, hoe dan ook, betere motivatie kan ik me niet inbeelden :hedbang:

Ik vind beast het mooiste bovenlichaam hebben.Vol hard en mooie v-vorm.

En hebben jullie geen filmpjes geschoten ? :D

Ik vind beast het mooiste bovenlichaam hebben.Vol hard en mooie v-vorm.

En hebben jullie geen filmpjes geschoten ? :D

beast staat er echt goed op,zeker gezien zn 21jaar :bow:
maar kijk uit voor own, die gaat imo hoge toppen scheren!!!

spijtig genoeg geen filmpjes, ja er is een filmpje van bij de bowling ja, maar ik weet niet of dat online gaat... :shut:

:roflol:

beast staat er echt goed op,zeker gezien zn 21jaar :bow:
maar kijk uit voor own, die gaat imo hoge toppen scheren!!!

spijtig genoeg geen filmpjes, ja er is een filmpje van bij de bowling ja, maar ik weet niet of dat online gaat... :shut:

Niet als die met zo tighty witty het podium op gaat. Dat ze vrouw daar niks van zegt zeg. :roflol:

own en beast zijnn nog oldscool :D

:p

je hoeft niet meer te juicen je weet toch hoe je eruit gaat zien :D

6foqv60.jpg

omg :spam:

Damn, mijn photoshop wordt veel gebruikt zeg :p

:haha:

@ fox is ook een pareltje :)

back on topic weer :rolleyes:

Scherp. :D

Maar toch lijkt het zo. :p

Sanca heeft zeker de omvang,spierkwaliteit is een ander verhaal,dat kweek je met de jaren.El Monstro owned mij qua benen weer met outsweep,en ik pak dit weer terug op de hams.Nobody's perfect,but were sure as hell working on it.:D
Beast heeft idd een mooie symetrie,en zn armen zijn ook behoorlijk huge!!!Coole gasten zijn het ook,binnekort gaan we weer eens samen knallen,wonen maar 40min.uiteen.:cool:

Je had gewoon moeten komen en ernaast gaan staan.Benieuwd waar sanca jou allemaal mee owned.:p

SANCA IS AN ANIMAL!!!!!!!!!

Sanca heeft zeker de omvang,spierkwaliteit is een ander verhaal,dat kweek je met de jaren.El Monstro owned mij qua benen weer met outsweep,en ik pak dit weer terug op de hams.Nobody's perfect,but were sure as hell working on it.:D
Beast heeft idd een mooie symetrie,en zn armen zijn ook behoorlijk huge!!!Coole gasten zijn het ook,binnekort gaan we weer eens samen knallen,wonen maar 40min.uiteen.:cool:

Je had gewoon moeten komen en ernaast gaan staan.Benieuwd waar sanca jou allemaal mee owned.:p

SANCA IS AN ANIMAL!!!!!!!!!

thanks beesten!!! :cool:

Terug
Naar boven