MuscleMeat

sanca's update'je

• Topic Starter Topic Starter
Hoe combineer je muaythai met trainen? Ik vind het echt onmogelijk.. Ik kickbokste 2x per week (iets minder hard dan muaythai maargoe) en ik ging soms echt helemaal kapot, zeker als ik benen heb getraind, het getrap er dan nog eens op is ondraaglijk.

Ben ik gewoon een watje of heb je een geheim :') ?

i know the feeling :D
tja, mijn geheim?
eigenlijk puur karakter hoor, op het moment zelf sterf je bijwijze van spreken idd een beetje, maar ik recupereer gelukkig wel snel ;)

Doe eens niet zo onaardig, moet ik dat ruiken ofzo?

Dacht me te herinneren dat je vooral vechtsport deed!

sorry meisje, niet verkeerd bedoeld, ik dacht dat je me voor de gek hield...:kiss:
het is idd zo dat ik vooral aan muaythai doe de laatste 2jaar maar bb en kt is mn eerste liefde, ik hou er gewoon van om in de gewichten te vliegen, en alle gains zijn mooi meegenomen! ;)

Je oogt zwaarder inderdaad. keep it up!

ik sta nu op iets van een 82kg, er mag zeker nog bijkomen, maar dat is moeilijk door mijn werk en muaythai
voorlopig doe ik nog geen wedstrijden, mijn trainer zit er wel achter dat ik eens de ring moet instappen, maar ik twijfel nog,vind mn eigen eerlijk gezegd wat te oud om nog de ring in te gaan :dunno:

buiten muaythai doe ik ook aan jazzballet :rolleyes:

tuurlijk ook krachttraining :sad:

Ja maar wat is te oud. Gaan veel (kick)boxers niet door tot hun 40e. Kijk maar naar Bas Rutten of Ernesto Hoost. Tuurlijk zijn hun wel echte profs maar goed, je weet nooit wat het word als je het niet probeert.

nice sanca ziet er goed uit bro!;)

Je bent al erg veel vooruit gegaan Sanca :thumbs:

i'd hit it twice :P

Mooie prgressie, wijde rug.
Gaat goed zo!

Nette vooruitgang kerel. Zit je nu niet een klasse hoger?

Gaat goed!

Ben je familie van Stijn Vreven? Die is ook zo indiaanachtig. Maar zoals ik je al karma gaf: toffe staart ;)
Ga zo door he

Goed bezig man, wat meten de armen eigenlijk? Daar zit wel aardig slag kracht in cker;)

Good job sanca! begint netjes te worden hé!

@ HB89: ik dacht dat ze iets van een 40cm waren, is het niet sanca?

Je bent op de laatste foto's inderdaad veel voller geworden.
Keep up the good work !

netjess

wat is je lengte eigelijk
nette rug trouwens

Nice en dit in combi met muay thai is zeker netjes , heb zelf hiervoor 2 jaar muay thai gedaan viel jammer genoeg niet te combineren verbrande gewoon teveel dus helaas gestopt .

Ja maar wat is te oud. Gaan veel (kick)boxers niet door tot hun 40e. Kijk maar naar Bas Rutten of Ernesto Hoost. Tuurlijk zijn hun wel echte profs maar goed, je weet nooit wat het word als je het niet probeert.

zeker een goed punt, maar ik was 25 jaar toen ik pas met muaythai begon...
maar ja, wie weet zal ik de stap toch nog zetten, ik sluit niets uit ;)

Goed bezig man, wat meten de armen eigenlijk? Daar zit wel aardig slag kracht in cker;)

reken maar van yes :D

Good job sanca! begint netjes te worden hé!

@ HB89: ik dacht dat ze iets van een 40cm waren, is het niet sanca?

ik heb ze net nog eens rap gemeten, nu meten ze een kleine 42cm, koud

netjess

wat is je lengte eigelijk
nette rug trouwens

1,76m

Ziet er goed uit

t*ring, die rug, ben jaloers :eek:

Terug
Naar boven