Fitness Seller

sanca's update'je

• Topic Starter Topic Starter
Je foto's zijn nog altijd even k*t :roflol:

Goeie rug, dat wel!

nice V en de cut heeft duidelijk z'n werk gedaan rond je middel.

ik persoonlijk zou nog even doorcutten moest ik jou zijn, je bent nu toch goed bezig.
zou pas ten vroegste over een dikke maand weer gaan bulken.
in een minimum van tijd sta je toch weer buf en summerproof :)

keep it up ! :thumb:

nice V en de cut heeft duidelijk z'n werk gedaan rond je middel.

ik persoonlijk zou nog even doorcutten moest ik jou zijn, je bent nu toch goed bezig.
zou pas ten vroegste over een dikke maand weer gaan bulken.
in een minimum van tijd sta je toch weer buf en summerproof :)

keep it up ! :thumb:

Thanks!

Ja, ik weet het, heb er lang over nagedacht maar ben er zelf ook nog niet heel uit....op het einde toe begon ik steeds meer en meer krachtverlies te hebben en dat wil ik nu weer even opvangen door wat te gaan bulken en het helpt wel... Ben nu weer een beetje aan't spelen met high-, lowcarbdays en lijkt wel te werken zo

Thanks!

Ja, ik weet het, heb er lang over nagedacht maar ben er zelf ook nog niet heel uit....op het einde toe begon ik steeds meer en meer krachtverlies te hebben en dat wil ik nu weer even opvangen door wat te gaan bulken en het helpt wel... Ben nu weer een beetje aan't spelen met high-, lowcarbdays en lijkt wel te werken zo

Ga ik ook misschien doen als ik binnenkort ga cutten.
Borst loopt inderdaad precies wat achter, maar dat lijkt altijd zo met een hoog BF. Als ik jou was, zou ik nog 4 weken cutten. Dan sta je op een goed vetpercentage en kan je terug lekker clean bulken.

brute rug!!!! borst kan inderdaad voller.

ik let niet zo op zulke topics als deze.

maar vertel eens sanca
hoe lang heb je gecut en heb je ook fatburners gebruikt?

Op die rug mag je best trots zijn sanca-man, zit best wat massa op.

Vind het niet meteen weer in je topic, maar hoeveel meten die guns van je alweer?

Thanks!

dat krachtverlies is idd niet leuk. in de cut moet je toch altijd wat aan massa en kracht inboeten, maar dat is maar iets tijdelijk. dat win je er in no-time achteraf weer aan hoor... cutten always suxxx :D

Is al wel eens gezegd, maar je hebt een goede rug, overal massa erop. Zelfs je onderrug ziet er goed uit....

Beetje meer massa op je borst en niet te snel cutten he ;)

Ga ik ook misschien doen als ik binnenkort ga cutten.
Borst loopt inderdaad precies wat achter, maar dat lijkt altijd zo met een hoog BF. Als ik jou was, zou ik nog 4 weken cutten. Dan sta je op een goed vetpercentage en kan je terug lekker clean bulken.

Als ik nog 4 weken doorcut word ik te licht vrees ik, toen ik op 88 stond vond ik het wel welletjes, ondertussen sta ik weer op +-91kg

brute rug!!!! borst kan inderdaad voller.

Thanks

ik let niet zo op zulke topics als deze.

maar vertel eens sanca
hoe lang heb je gecut en heb je ook fatburners gebruikt?

een week of 8, heb stacker7, hydroxycut en redline gebruikt

Op die rug mag je best trots zijn sanca-man, zit best wat massa op.

Vind het niet meteen weer in je topic, maar hoeveel meten die guns van je alweer?

Thanks! Ik heb geen idee wat ze nu meten...

Edit: koud 41cm nu, zijn ooit toch wel bruter geweest, mja

dat krachtverlies is idd niet leuk. in de cut moet je toch altijd wat aan massa en kracht inboeten, maar dat is maar iets tijdelijk. dat win je er in no-time achteraf weer aan hoor... cutten always suxxx :D

Sucks bigtime

Is al wel eens gezegd, maar je hebt een goede rug, overal massa erop. Zelfs je onderrug ziet er goed uit....

Beetje meer massa op je borst en niet te snel cutten he ;)

Thanks ;)

Net een vleermuis man, met zo'n rug :)

Ga eens borst traine man. :D

Wel een dikke rug man:D

Nice sancaboii

:thumbs: mijn deel komt nog :roflol:

Maar jij kuurd!!! :roflol:

:jk:

Terug
Naar boven