StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik snap het niet hoor. Waarom is iedereen zo positief erover? Is dit 1 grote grap? Dit topic is van 2007 en na 3 jaar is er geen vooruitgang te zien. OK, dat is niet altijd mogelijk (ups and down, verlies van massa) Maar je staat er echt niet goed bij hoor! En dan nog durven een filmpje te maken....normaal zou je 4kantig worden uitgelachen op dit forum, maar als 24/7 erop zit hebben mensen er wel respect voor. Kon mn lach niet inhouden, je fysiek is echt 3x niks...en die poses, kom op ey![]()

leuk dat mensen hier allemaal commentaar geven...
terwijl ze zelf net 70kg wegen.
Sanca hoeft geen bb fysiek te hebben, hij moet zware dingen optillen.
en ik denk dat hij menigeen hier eruit tilt
dus een beetje normale reacties mag wel
(vooral van mensen die kaarsen gooien, die tellen gewoon niet meer mee)

Ik snap het niet hoor. Waarom is iedereen zo positief erover? Is dit 1 grote grap? Dit topic is van 2007 en na 3 jaar is er geen vooruitgang te zien. OK, dat is niet altijd mogelijk (ups and down, verlies van massa) Maar je staat er echt niet goed bij hoor! En dan nog durven een filmpje te maken....normaal zou je 4kantig worden uitgelachen op dit forum, maar als 24/7 erop zit hebben mensen er wel respect voor. Kon mn lach niet inhouden, je fysiek is echt 3x niks...en die poses, kom op ey![]()

als hij foto's post mag je toch commentaar geven over zijn fysiek...waarom post je ze dan...dan zou je zeggen hij is strongman dus post dan alleen lifts...sanca is een beest!
Al die negatieve commentaar hier... Hij doet strongman!!!!!!!
De meesten snappen dit gelijk niet

!!!Als je strongman bent hoef je niet shredded te zijn, ieder zijn doel he.
Voor de één is het op 5% vet staan, voor de ander gewoon heavy ass kunnen liften.
Anyways, keep up the good work![]()

Wat een heerlijk geil bekje kun je toch trekken.
Zeker buff, met name je armen en schouders.
Je mag iets meer massa aan je latts toevoegen en meer borst.
Ga zo door!

Back double biceps is wel erg brutaal. Ontzettend lompe schouders en armen inderdaad, rug is nog steeds goed maar dat was die altijd al.
En 1.76, 100+ kg en een toch zeer acceptabel bodyfat zijn toch erg mooie stats.
Oja beentjes zijn ook zeer massief. En ik vind je lats juist erg goed overkomen, vooral in je front poses.
Die fotoshoot foto waar je uit het raam kijkt vind ik ook nog steeds erg bruut, ken je die dame ook? Dat is ook een flinke buffel zeg![]()

)sanca is een beest!
Al die negatieve commentaar hier... Hij doet strongman!!!!!!!
De meesten snappen dit gelijk niet

als hij foto's post mag je toch commentaar geven over zijn fysiek...waarom post je ze dan...dan zou je zeggen hij is strongman dus post dan alleen lifts...
maakt weinig uit of hij nu doet aan bodybuilding, strongman of dat hij regerend kampioen putjesscheppen is...als je een foto plaats kan je op je fysiek commentaar krijgen...

Gast , je weet echt geen kloot waar je het over hebt , sanca doet strongman en hij heeft best een zeer goede fysiek . 100kg bij 1m76 is niet niks .
Ik vind het altijd zo belachelijk als mensen zoals jij iemand zijn fysiek afbreken terwijl ze zelf nog niks bereikt hebben .
Grow up

best nice sanca. Wat bf% droppen zou je niet misstaan!