Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, je hebt je vrije tijd wel goed besteed! Maar 3,5 uur is dat niet beetje te gekEn op biceps ga je me zo voorbij
![]()

3,5 uur is toch veel te lang, 1,5 uur + cardio moet genoeg zijn lijkt me. Heb je niet het gevoel dat je de laatste oefeningen niet voluit kunt gaan?
Nice train btw!

kleur van het shirt interessanter dan welk model het is?

Haha, zet m op beestje
Je bent straks niet meer te zien met al dat inpakmateriaal.
Thanks chick.Sjezus, wat een training meis'n...
Wat vind je coach daar van..?![]()

combinatie tussen board en beach press, dus board pressen met een surfboard als board.
Wat is het nut van board press en het blok bij deadliften?

Wedstrijd powerlifters gebruiken meestal gear... een bankdrukshirt helpt natuurlijk vooral in het onderste deel van de lift... soms kom je dan bovenin in de knoei omdat het shirt dan minder doet. Door board presses te doen wordt je bovenin sterk en leer je beter om met shirt de stang ''over te nemen'' en het laatste stuk door te trekken... deadlift ongeveer hetzelfde verhaal dacht ik...
---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------
tenminste denk dat sanne ze hierom doet![]()
Wat is het nut van board press en het blok bij deadliften?
Sanne toch, wat een training weer. Zou graag de gezichten zien van de "superdudes" als ze je bezig zien![]()
Zal zo even m'n training van gister posten, die ging ook wel lekker.