- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K*t wedstrijd, meer heb ik er niet over te zeggen. Morgen weer lekker trainen.

Netjes van Pjoter
en Sanne 2,5kg onder je pr, pff niet zo klagen. Ik heb er regelmatig een dag tussen zitten dat ik er 10 onder zit. Shit happens. En nu weer kop erbij en op naar de volgende wedstrijd.
Ja oke daar heb je gelijk in..Jammer dat je niet gedaan hebt wat je verwachte. Ik weet hoe erg je dit altijd vindt
Heb zelf het idee dat je nog teveel gedaan hebt de week voor de wedstrijd aangezien je volume nog aardig hoog was woensdag en donderdag. Zelf had ik bijvoorbeeld maandag alleen effe singles tot iets onder je PR gedaan op bench, dan donderdag speedbench en zondag nieuwe PR op je bench gezet.
Zonde zeg, maar weet je wel waar het aan ligt?
Misschien gewoon een dagje mindere vorm, maar anders weet je het tenminste voor je volgende wedstrijd. Is het niet voor niets geweest![]()
2,5kg onder je pr, is niet zo slecht toch. je kan niet elke week 10kg op je 1rm gooien

2.5 onder je PR is echt niet slecht idd, al was het heel leuk geweest om een top dag te hebben op de wedstrijd dag. Nou kan je volgende training dat worden.
Flinke bulk ookwe schelen echt maar 7 kilo.