Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere PR's, succes bij de kampioenschappen;)

Da hedde gij goed gedaan meske

flinke deadlift, lekkere PR!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.084
Bedankt mannen. Gaat weer erg lekker. :D Zondag moet ik knallen, BAM!

Succes zondag!;)

• #2.086
K*t wedstrijd, meer heb ik er niet over te zeggen. Morgen weer lekker trainen.

*edit*

Zondag 27 Maart
Nederlands Kampioenschappen Bankdrukken.

Ik was niet echt zenuwachtig eigenlijk, dacht dat het me echt wel goed ging lukken. De hele week me vol gepropt met eten, 's ochtend ook flink goed ontbeten.
Gewogen: 81,3 kg. Lol dit is ook niet normaal meer.
Toen het opwarmen begon was het al zwaar. Had al moeite met 60 kilo, ging niet zo vlot als tijdens de trainingen.

De beurten zijn wel zonder shirt.
1e beurt: 67,5 kg
2e beurt: 72,5 kg fail
3e beurt: 72,5 kg fail

Niet eens even over de 70 kg heen dus. Echt wtf.. Had gehoopt op 75 kg.

Evengoed nog Nederlands Kampioen geworden bij de junioren in de -84 kg klasse, omdat ik de enige was. Slaat natuurlijk nergens op maargoed, heb het niet verdiend in mijn ogen.

Een dag om snel te vergeten.

Morgen weer trainen @ Spartacus. Heb even een shirt van Pardeep geleend om te kijken of die past, dan kan ik die maat zelf kopen. 17 april wil ik alles gegeared doen, dus moet snel met het shirt leren drukken.

Laatst bewerkt:
Gewoon even slikken en weer doorgaan (bedankt Marco!) ;)
Next time meid! :thumb:

• #2.089
Thanks Hummer.

@ Spencer.. het is echt slecht gegaan maargoed zal het wel even aanpassen dan..

Dan maar even zo:

Gefeliciteerd met je eerste plek op het NK bankdrukken!

Gewoon weer een keiharde training neerzetten morgen, en dan is t allemaal weer goed.

more luck next time Sanne
toch lekker kampioen zijn :P

Stevige bulk ingezet:D.

Toch kampioen geworden en je kunt niet altijd een PR zetten toch, soms heb je mindere dagen.

idd sanne... niet erg dat het een keer niet goed.... kreeg goed bericht van Pjotr trouwens... hoeveel heeft die gedrukt?

• #2.094
Uitslag:

[Link niet meer beschikbaar]

Netjes van Pjoter:D

en Sanne 2,5kg onder je pr, pff niet zo klagen. Ik heb er regelmatig een dag tussen zitten dat ik er 10 onder zit. Shit happens. En nu weer kop erbij en op naar de volgende wedstrijd.

Jammer dat je niet gedaan hebt wat je verwachte. Ik weet hoe erg je dit altijd vindt :(
Heb zelf het idee dat je nog teveel gedaan hebt de week voor de wedstrijd aangezien je volume nog aardig hoog was woensdag en donderdag. Zelf had ik bijvoorbeeld maandag alleen effe singles tot iets onder je PR gedaan op bench, dan donderdag speedbench en zondag nieuwe PR op je bench gezet.

Zonde zeg, maar weet je wel waar het aan ligt?
Misschien gewoon een dagje mindere vorm, maar anders weet je het tenminste voor je volgende wedstrijd. Is het niet voor niets geweest ;)

2,5kg onder je pr, is niet zo slecht toch. je kan niet elke week 10kg op je 1rm gooien

2.5 onder je PR is echt niet slecht idd, al was het heel leuk geweest om een top dag te hebben op de wedstrijd dag. Nou kan je volgende training dat worden.

Flinke bulk ook :D we schelen echt maar 7 kilo.

• #2.100
Netjes van Pjoter:D

en Sanne 2,5kg onder je pr, pff niet zo klagen. Ik heb er regelmatig een dag tussen zitten dat ik er 10 onder zit. Shit happens. En nu weer kop erbij en op naar de volgende wedstrijd.

:o Ja oke daar heb je gelijk in..

Jammer dat je niet gedaan hebt wat je verwachte. Ik weet hoe erg je dit altijd vindt :(
Heb zelf het idee dat je nog teveel gedaan hebt de week voor de wedstrijd aangezien je volume nog aardig hoog was woensdag en donderdag. Zelf had ik bijvoorbeeld maandag alleen effe singles tot iets onder je PR gedaan op bench, dan donderdag speedbench en zondag nieuwe PR op je bench gezet.

Ja ik kan daar heel slecht tegen, aangezien de trainingen zo goed gingen vorige week maarja.
Ik luister naar m'n coach, daarvoor heb ik begeleiding gevraagt..

Zonde zeg, maar weet je wel waar het aan ligt?
Misschien gewoon een dagje mindere vorm, maar anders weet je het tenminste voor je volgende wedstrijd. Is het niet voor niets geweest ;)

Ik weet echt niet waar het aan zou kunnen liggen... Aan m'n voeding in ieder geval niet hahaha.

2,5kg onder je pr, is niet zo slecht toch. je kan niet elke week 10kg op je 1rm gooien

True story, maar 2,5 had leuk geweest. Ben dan gewoon niet sterker geworden de afgelopen tijd. :mad:

2.5 onder je PR is echt niet slecht idd, al was het heel leuk geweest om een top dag te hebben op de wedstrijd dag. Nou kan je volgende training dat worden.

Flinke bulk ook :D we schelen echt maar 7 kilo.

Ik bulk niet.. had een eetaanval van een paar maanden. :p
Vandaag even m'n voedingsschema aangepast want dit kan niet zo langer. Wil 17 april weer onder de 80 kg zitten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven