Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pittig als je zo 2 trainingen achter elkaar kan waarin je dezelfde spieren weer belast. Ik word al gezien als iemand met een goed herstel als ik het na 1 dag rust kan.
je begrijpt toch wel dat er vershillende machines op de wereld er zijn en dat ze afgesteld kunnen worden op andere oefeningen?
het is er zo een en je kan de handvaten omhoog doene n dan kan je de mp doen
http://fitnesscompleet.nl/Images/FC_Apparaten/TechnoGym/Isotonic Kracht/Pekdek.jpg
Zo inderdaad twee hele flinke trainingen achter elkaar. Zal je nu wel goed voelen denk ik.

Hoe doe jij MP op een peck deck?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zoiets dus.

Nee eigenlijk niet haha had alleen spierpijn in m'n onderrug na zondag, that's it. Ik heb veel rust hoor.![]()

aight, dus eigenlijk een soort viking press. epic voor overload! goeie shit
Sanne gaat echt HUGE traps krijgen van de zomer ...
Over zomer gesproken, is je 'locatie' echt het strand of is dat alleen een stille wens van je?![]()

Mooi apparaat dat, kan je echt veel mee. Hadden er ook een bij de plaatselijke universiteit.
Verder houd ik je trainingen niet meer bij hoor, is allemaal ontzettend sterk. Ook nog veel progressie?

Veel rust met een nieuwe baan? En die 3 x liften bij een wedstrijdje zorgt toch niet voor spierpijn![]()
Maar oké het is geen kantoorbaan waar je 8 uur op je kont kunt gaan zitten, ik moet wel de hele dag lopen, maar ik mag niet klagen.. Werk is belangrijk. 
Lekkere training. Nu morgen, donderdag en vrijdag weer.. is de week weer mooi gevuld.