Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ze hebben niks tegen vrouwen. Ze zijn zelfs misschien een beetje te gek op vrouwen.

Maar jij bent toch echt overduidelijk een kloon. Dat trainschema alleen al. Squats? Biceps? Triceps Pushdowns?

Serieus? Waar zijn de kickbacks en het klagen over "te gespierde benen"? Kan je goed inparkeren? Wat is buitenspel?

Wel leuk geprobeerd natuurlijk. Die 250g kwark en slimpie limonade hadden me eventjes voor de gek gehouden.

Hahaha dude get a ****ing life! :duh:

Kan jij je niet gewoon bezig houden in die intressante posts van je?!:rolleyes:

Anyways..

De gewichten die je gebruikt vind ik reuze meevallen hoor..lekker bezig..
Je moet echt meerdere keren per dag eten om goed af te vallen, dan houd je namelijk continue je verbranding op gang..

Dus bv ochtendtussendoortje wat magere kwark met bv 1 stuk fruit or so en smiddags bakje huttenkase met bv wat kaneel erdoor..
En als ontbijt overstappen op brinta of havermout, je hebt koolhydraten nodig voor je ontbijt..geen eiwitten die neem je 1 maaltijd later.

En sávonds na je eten bv weer wat magere kwark en een handje walnoten, of in ieder geval aardnoten.. die zorgen ervoor dat de eiwitten langzamer worden opgenomen en das wel prettiger voor de nacht.
Eiwiiten zijn belangerijk voor het spierherstel..
Tip: lees de stickies door in de voedingsectie!
Succes!;)

Mee eensch!:D

Vandaag nieuw eet en train schema gefixt. Moet nog wel even wennen eraan :p Check m'n begin post.

Donderdag 15 juli
Rug & Schouders

RUG

Deadlift eerste keer
1 x 8 x stang is ongeveer 20 kg, daarna:
2 x 8 x + 10 kg
1 x 8 x + 15 kg

Seated row
2 x 8 x 40 kg
1 x 8 x 45 kg
1 x 8 x 50 kg

Front pulldown
1 x 8 x 30 kg
1 x 8 x 35 kg
1 x 6 x 40 kg, lukte me niet nog 2 dus nog even 4 keer 35 erachter aan gegooit

Straight arm pulldown
2 x 12 x 10 kg
1 x 12 x 15 kg
1 x 12 x 10 kg

SCHOUDERS

DB Military press seatend. Volgende keer met stang proberen, met DB's is echt zwaar k*t.
Gewichten per hand bijelkaar geteld
2 x 8 x 12
1 x 8 x 16
1 x 8 x 12

Side raises
1 x 10 x 4
1 x 10 x 6
2 x 10 x 4

Bent over raises
1 x 10 x 6
1 x 10 x 8
1 x 10 x 6
1 x 10 x 8
Verkeerd uitgevoerd?

Upright row
1 x 12 x stang is ongeveer 10 kg, daarna:
3 x 12 x + 10 kg

Ging niet echt lekker vond ik zelf, kon wel zwaarder. Had dikke spierpijn van dinsdag.
Merk vanzelf wel wat voor commentaar jullie hebben. :D

Laatst bewerkt:
Succes mede Noord-Hollander :P Vind het erg goed dat je deadlift, ik zou wel zorgen dat je techniek in orde is!

Over dat meerdere malen op een dag eten, dat zorgt alleen voor een betere opname van de voedingsstoffen maar heeft verder geen invloed op je metabolisme toch? Had geen zin om die hele tekst door te lezen :P

Hoi Sanne :meal:

Hey! Nog een noord-hollander hehe! Bedankt.. ^^ Ja ik ga hem ook eerst nog goed oefenen voordat ik hem zwaarder pak.

Ehmmm dat zorgt er voor dat je verbranding op gang blijft geloof ik en dat er dus minder vet opgeslagen word. Dat is mij verteld. Heb het wel vaker gehoord, ook van mensen die niet sporten, dat je beter 6 keer klein kunt eten dan 3 keer groot. Maar daar zijn de meningen denk ik over verdeeld..

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Hallo Menno :rocknana:

Hey! Nog een noord-hollander hehe! Bedankt.. ^^ Ja ik ga hem ook eerst nog goed oefenen voordat ik hem zwaarder pak.

Ehmmm dat zorgt er voor dat je verbranding op gang blijft geloof ik en dat er dus minder vet opgeslagen word. Dat is mij verteld. Heb het wel vaker gehoord, ook van mensen die niet sporten, dat je beter 6 keer klein kunt eten dan 3 keer groot. Maar daar zijn de meningen denk ik over verdeeld..

Ik eet gewoon de hele dag door :D Hoeveel gewicht was je DL nou in totaal?

Ehhh als ik dat ga doen zitten die 8 kilo er binnen no-time weer aan haha.

Die stang was 20 kg
1 x 20 kg
Daarna 2 keer met 10 kg erbij
en daarna 1 keer met 15 kilo erbij

Maargoed normaal moet je alleen rekenen wat je erbij hangt maar dan is het helemaal p*ssy gewicht. :P

Laatst bewerkt:
Succes Sanne....;)

Je moet gewoon de stang + gewichten bij elkaar optellen en dat opschrijven ;)

Je trainingsschema ziet er zeker niet verkeerd uit?? Gaat t met je voeding ook lekker??
6x eten(klein) op een dag is veeeeeeeel beter dan 3x groot,wat iemand er ook voor comments op heeft! Maar natuurlijk niet 6 x een grote maaltijd nemen hé..succes

Stofwisseling moet op een constant niveau blijven om optimaal te werken.
Iedereen die iets anders zegt is gewoon 'ignit'

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Eet schema is al stukken beter!.

Overigens zou ik zelf de dagindeling qua spiergroepen iets anders hebben gedaan, maar verder ziet het er prima uit. Misschien zijn lunges nog een idee voor je benen dag?

Je trainingsschema ziet er zeker niet verkeerd uit?? Gaat t met je voeding ook lekker??
6x eten(klein) op een dag is veeeeeeeel beter dan 3x groot,wat iemand er ook voor comments op heeft! Maar natuurlijk niet 6 x een grote maaltijd nemen hé..succes

Ja voeding gaat erg goed. Ik vind zelf 200 gr groente, 250 gr aardappel en 150 gr vlees erg veel bij avond eten. Ik at eerst alleen 200 gr groente en 200 gr vlees. Dus denk dat m'n lichaam daar wel even aan moet wennen.

Stofwisseling moet op een constant niveau blijven om optimaal te werken.
Iedereen die iets anders zegt is gewoon 'ignit'

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Eet schema is al stukken beter!.

Bedankt!

Overigens zou ik zelf de dagindeling qua spiergroepen iets anders hebben gedaan, maar verder ziet het er prima uit. Misschien zijn lunges nog een idee voor je benen dag?

Ik had ze ook eerst anders, maar heb ze zo veranderd. Vond het zo wel even wat beter.
5 oefeningen voor benen dag is toch genoeg of 1tje weghalen en dan de lunges erbij doen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven