AndroidHealthClinic

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Welkom en success Sanne!
Wat is de reden dat je avatar zo mistig is?

Dank je wel! De reden staat onder me lol. Nee hoor, als de foto vergroot is, dan is hij gewoon normaal. Ik moest het zo erg verkleinen dat het een beetje onduidelijk is geworden.

Om te voorkomen dat vieze dbb'ers de hele dag naar die avatar gaan staren

:p

Fail want ik zit de hele dag al te staren om door die mist proberen te kijken.

Epic fail. :D

Vandaag staan de benen op de planning. Het is echt bloedheet hier, maar dat maakt niet uit :D.
Fijne dag allemaal en tot straks!

Laatst bewerkt:
Zo dat was wel even genoeg voor vandaag hehe.

Maandag 19 juli
Benen

Opwarmen 10 minuten op de crosstrainer

Squatten
1 x 8 x 10
1 x 8 x 20
2 x 8 x 30

Vorige keer redde ik 40 wel, maar dat ging nu niet.. Geen idee waarom.???

Leg press half seated

1 x 8 x 110
1 x 8 x 120
1 x 8 x 130
1 x 8 x 140

Leg extension

2 x 12 x 20
1 x 12 x 25
1 x 12 x 30

Standing leg curl (bij ons is er geen lying leg curl)

1 x 12 x 20
1 x 12 x 25
1 x 12 x 30
1 x 12 x 35

Kan wel zwaarder maar was de eerste keer op dat ding.

Standing calf raises (seated kan ook wel maar deed 'm weer even zo.)

1 x 20 x 45
1 x 20 x 40
1 x 20 x 35
1 x 20 x 30

25 herhalingen lukte me echt niet, het brandde echt erg.. :army: maar dat bouw ik nog wel op.

Afronding 32 minuten cardio op de crosstrainer, incl 2 minuten cooldown. Lekker 460 calorieën verbrand. Daarna kon ik m'n shirt wel uitwringen. :D

Zometeen autorijles en daarna lekker koken! HONGER! :meal:

Neem je niet iets direct na training?

Ja zeker, staat in m'n begin post. Whey perfection shake van body en fitshop mmmmm en een appeltje. :lick:

Ik zou persoonlijk direct na de training even wat vitaminen nemen en dan een uur na de training een grote shake.

Goed bezig met de trainingen , let goed op de uitvoering van de oefening .. eenmaal het goed gaat , blijven omhoog gaan :D! Ik zeg nu niet dat je ze verkeerd doet he maar gewoon informeren om zeker goed te concentreren op de uitvoering :D!

Ioo

Goed bezig met de trainingen , let goed op de uitvoering van de oefening .. eenmaal het goed gaat , blijven omhoog gaan :D! Ik zeg nu niet dat je ze verkeerd doet he maar gewoon informeren om zeker goed te concentreren op de uitvoering :D!

Ioo

Feyoso ouwe playerrrr.:)
Goed logje dit btw.

Ik zou persoonlijk direct na de training even wat vitaminen nemen en dan een uur na de training een grote shake.

Haha ja iedereen zegt elke keer iets anders, vind het wel even goed zo! :D Maar thanks voor je reactie hoor. :aai:

Ioo

Jaaa man, goede uitvoering is het halve werk he. ;)

Feyoso ouwe playerrrr.:)
Goed logje dit btw.

Bedankt! Nice pics man... Wat is dat voor tattoo op je borst?

Is een beetje vervaagd of niet?

Haha playermode... :sd: [bitchmode] Ik heb zelf genoeg om naar te kijken. :D [/bitchmode]

Laatst bewerkt:
Vandaag wegens omstandigheden geen training.. Is naar morgen verplaatst!
T*ring wat was het heet vandaag.. Heerlijk genoten op het strand. :cool:

Slap hoor :D

Je bent al lekker stevig bezig hier, gelijk bezig met nette oefeningen :thumbs:

Hehe ja ben ook een p*ssy toch met m'n p*ssy gewichten. Sta altijd versteld wat mannen wel niet kunnen kwa gewichten, maargoed ik moet me er maar bij neerleggen dat ik een een vrouw ben dus 200 kg bench press zal me nooit lukken. :cool:

Thanks voor je compliment!

En nu lekker slapen! Iedereen (die mee leest) weltrusten!

Laatst bewerkt:
Vandaag eigenlijk kickboksen, maar aangezien ik gister geen training had heb ik vandaag even wat borst, biceps + triceps oefeningen gedaan en daarna uurtje kickboksen.
Deed wel 4 sets maar de reps waren meer. Wist m'n schema niet precies meer. Ben een beetje dromerig sinds gister. :D:o

Borst

bench press (stang is iets van 10 kilo, heb het er niet bij geteld)

1 x 10 x 10
1 x 10 x 15
1 x 10 x 20
1 x 8 x 20

Biceps

Dumbbell curl
Gewicht per hand

1 x 10 x 6
2 x 10 x 8
1 x 6 x 10

Triceps

Tricep Pushdown Seated

1 x 10 x 35
1 x 10 x 40
2 x 10 x 45

Niet echt geweldige training maargoed. Beter iets dan niets!

En daarna dus uurtje kickboksen. Was dit keer zaktraining dus even lekkere cardio gehad! :cool:
Op het einde daarvan 10 keer opdrukken, 10 keer linker en rechter stoot op de zak, en dat 3 keer. Ging wel lekker!
En dan buikspieroefeningen. Op de grond liggen en je handen onder je kont en je benen recht omhoog gooien. Dan gaat er iemand boven je staan en die duwt je benen dan recht naar beneden OF naar rechts OF naar links... en dat dan 50 keer.

Ik praat hier denk voornamelijk tegen mezelf aangezien ik zo weinig comments krijg, dus ik wens mezelf nog een fijne avond! :nut:

Laatst bewerkt:
agh neejoh
ik wil wel tegen je praten :)

Niet iedereen die leest post commentaar:P.

Maar je trainingen zien er niet verkeerd uit, ben benieuwd naar je progressie!

ik praat ook wel vaak tegen mezelf hoor..ach..kan soms ook wel verfrissend zijn hoor.
In ieder geval wel lekkere cardio gehad dus..

agh neejoh
ik wil wel tegen je praten :)

:bow2: hahaha oke praat maar dan :p

Niet iedereen die leest post commentaar:P.

Maar je trainingen zien er niet verkeerd uit, ben benieuwd naar je progressie!

Nee oke dat is ook weer zo, merk nu iig dat er wel wat mensen kijken. :rolleyes:
Bedankt voor je compliment. Ik moet toch eens foto's maken maar sta niet graag half naakt op de foto. ;)

ik praat ook wel vaak tegen mezelf hoor..ach..kan soms ook wel verfrissend zijn hoor.
In ieder geval wel lekkere cardio gehad dus..

Haha ja oke dat is ook weer zo maar moest even weten of ik het niet voor jan met de korte achternaam deed. Het is altijd fijn om advies/commentaar te krijgen van de mensen die er al verder in gevorderd zijn!
Zeker lekkere cardio. Is bloedheet daar dus ging wel lekker! Bij kickboksen krijg je op het einde altijd buikspier oefeningen en vaak opdrukken. Nu dus ook. Kan ik er ook nog wel even bij vermelden natuurlijk. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven