XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol: zag dit gewoon als bewijs dat ik niet fout zat met 75-80kg raar vinden voor eerste keer op squats, was geen stab richting PM oid.

Of ben je boos om het keukencommentaar? :D

Ja, maar was niet eerste keer dat ze benen trainde ;), je kunt je benen prima sterk maken met andere oefeningen!

OT: Succes :thumbs:

Laatst bewerkt:
1 weghalen en dan lunges erbij doen, maar dat moet je zelf weten ;) En biceps en triceps op dezelfde dag vind ik persoonlijk ook niet ideaal, dus je zou kunnen overwegen de biceps van dinsdag naar maandag te verschuiven

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja, maar was niet eerste keer dat ze benen trainde ;), je kunt je benen prima sterk maken met andere oefeningen!

OT: Succes :thumbs:

Ja, ben het met je eens hoor. Die 40 kilo was opzich niet zo heel zwaar en aangezien zij al een langere tijd traint geloof ik wel dat dat zeker wel kan!

En bedankt! :D

1 weghalen en dan lunges erbij doen, maar dat moet je zelf weten ;) En biceps en triceps op dezelfde dag vind ik persoonlijk ook niet ideaal, dus je zou kunnen overwegen de biceps van dinsdag naar maandag te verschuiven

Mmm oke. Ik had de biceps met benen op 1 dag staan, maar kreeg het advies om benen alleen te doen op 1 dag omdat ik ze echt super zwaar wil gaan trainen...

Zo, ik ga me even klaar maken en dan naar Free Festival @ Almere. :D
Fijn weekend allemaal en train ze!
:dance:

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Pfff net dus kwark met brinta en 2 schepjes bananen whey erin gedaan.. wat water erbij want het was niet echt roerbaar. Ik krijg het niet weg.. Het is echt TE veel.... ???

Ja, ben het met je eens hoor. Die 40 kilo was opzich niet zo heel zwaar en aangezien zij al een langere tijd traint geloof ik wel dat dat zeker wel kan!

En bedankt! :D

Mmm oke. Ik had de biceps met benen op 1 dag staan, maar kreeg het advies om benen alleen te doen op 1 dag omdat ik ze echt super zwaar wil gaan trainen...

Zo, ik ga me even klaar maken en dan naar Free Festival @ Almere. :D
Fijn weekend allemaal en train ze!
:dance:

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Pfff net dus kwark met brinta en 2 schepjes bananen whey erin gedaan.. wat water erbij want het was niet echt roerbaar. Ik krijg het niet weg.. Het is echt TE veel.... ???

Tja, zijn ook redelijk wat Kcal :P Het is niet verkeerd hoor, alleen benen doen op 1 dag, maar het lijkt mij gewoon weinig om 1 spiergroep op een dag te trainen.... Succes met je feestje :P

Tja, zijn ook redelijk wat Kcal :P Het is niet verkeerd hoor, alleen benen doen op 1 dag, maar het lijkt mij gewoon weinig om 1 spiergroep op een dag te trainen.... Succes met je feestje :P

Pak je buik erbij.. Benen + kuiten + buik = vrij intensief ;)

En waarom geen biceps + triceps op 1 dag eigenlijk?
Ik vind dat zelf juist super, opblazen die armen ^^

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Ja, maar dan nog blijft het wel erg zwaar voor een vrouw hoor!

Maar eigenlijk moet je helemaal niet kijken naar het gewicht, beter kijk je in de spiegel.
Wat ik wil zeggen: Je kunt prima een mooi fysiek bouwen zonder top gewichten ;)

- eet verstandig & gezond
- train met gewichten / overbelast je spieren niet
- doe je cardio!

Laatst bewerkt:
Je trainingsschema ziet er zeker niet verkeerd uit?? Gaat t met je voeding ook lekker??
6x eten(klein) op een dag is veeeeeeeel beter dan 3x groot,wat iemand er ook voor comments op heeft! Maar natuurlijk niet 6 x een grote maaltijd nemen hé..succes

Maaltijd frequentie is allang maar dan ook allang achterhaald! Het maakt niks uit of je 3x eet of 6x eet wat betreft je metabolisme.

3x eten heeft zelfs voordelen in vergelijking tot 6x. Insuline gevoeligheid is hoger waardoor je minder pieken hebt en dus minder vet opslag.

Hier zijn tig onderzoeken over te vinden.

Als je nu eigenwijs blijft doen duidt dat enkel en alleen weer op dat je ook weer zo n bb bent die zelf niet nadenkt maar klakkeloos dingen over neemt zoals de meeste.

Noem 1 professional BB die maar 3 maaltijden eet per dag.
Nuff said

Maaltijd frequentie is allang maar dan ook allang achterhaald! Het maakt niks uit of je 3x eet of 6x eet wat betreft je metabolisme.

3x eten heeft zelfs voordelen in vergelijking tot 6x. Insuline gevoeligheid is hoger waardoor je minder pieken hebt en dus minder vet opslag.

Als je nu eigenwijs blijft doen duidt dat enkel en alleen weer op dat je ook weer zo n bb bent die zelf niet nadenkt maar klakkeloos dingen over neemt zoals de meeste.

Ik eigenwijs??:rolleyes: Noem idd mij maar 1 wedstrijdbb die maar 3 maaltijden eet..Ik ben en bij Mascha en bij Liona onder begeleiding geweest voor mijn wedstrijden maar ja, idd hun zuigen het natuurlijk ook allemaal uit hun duim..:rolleyes: en je kan net zo goed 3 maaltijden eten..wtf..
en is niet dingen klakkeloos overnemen het heeft met ervaren te maken..maar miss haal jij je info ergens anders vandaan???

Ja ik ga er eerst wat minder brinta in doen, bouw dat wel even op. Ik weet echt niet wat m'n verbruik is. Zal binnekort eens een gezondheidscheck doen bij Vitalics. Kan ik even zien wat m'n vet%, spiermassa, gewicht precies etc is. Daar kunnen ze toch ook berekenen hoeveel kcal ik nodig heb per dag of niet?

Pak je buik erbij.. Benen + kuiten + buik = vrij intensief ;)

En waarom geen biceps + triceps op 1 dag eigenlijk?
Ik vind dat zelf juist super, opblazen die armen ^^

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Ja, maar dan nog blijft het wel erg zwaar voor een vrouw hoor!

Maar eigenlijk moet je helemaal niet kijken naar het gewicht, beter kijk je in de spiegel.
Wat ik wil zeggen: Je kunt prima een mooi fysiek bouwen zonder top gewichten ;)

- eet verstandig & gezond
- train met gewichten / overbelast je spieren niet
- doe je cardio!

Mmmm buik erbij doen dan maar. Ja ik hoor wel vaker dat je niet naar het gewicht moet kijken, maar gewoon naar wat het met je lichaam doet. Alhoewel ik wel een motivatie vind als ik meer kan dan de doorsnee vrouw hehe. :p

Maar naar de gewichten kijken maakt het trainen wel leuker:cool:

Dat is zo, maar als ik dan vind dat het te licht is en het echt niet zwaarder kan vind ik mezelf een p*ssy. :mad:

Ik heb er genoeg mensen ook over gehoord, die doen niet eens aan BB. Diëtisten, mensen met overgewicht die het zo gedaan hebben. En sommige daarvan deden niet eens aan sport.
Maargoed, over alles zijn meningen verdeeld natuurlijk. ;)

Ben je echt Straight Edge? Ik bedoel, je eet wel vlees..

----

Laatst bewerkt:
Veel succes met je doelen.
Ik train mijn triceps en biceps al langere tijd op 1 dag en zie ook niet in waarom dit niet samen kan.

Ik eigenwijs??:rolleyes: Noem idd mij maar 1 wedstrijdbb die maar 3 maaltijden eet..Ik ben en bij Mascha en bij Liona onder begeleiding geweest voor mijn wedstrijden maar ja, idd hun zuigen het natuurlijk ook allemaal uit hun duim..:rolleyes: en je kan net zo goed 3 maaltijden eten..wtf..
en is niet dingen klakkeloos overnemen het heeft met ervaren te maken..maar miss haal jij je info ergens anders vandaan???

Er zijn meerdere wegen die naar rome leiden.

Je mag wel 6 of 8 keer per dag eten hoor. als jij het zo wilt doen, en het werkt voor jou, dan is het goed.

Het is echter niet waar dat je op die manier je verbranding beter op peil houdt dan dan je 3 grotere maaltijden zou nemen.

Maar als jij liever 6 wat kleinere maaltijden neemt dan 3 grote. dan is daar niets mis mee, maar het is gewoon onjuist dat 6 kleine beter voor je verbranding zou zijn dan 3 grote.

Succes verder!

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Noem 1 professional BB die maar 3 maaltijden eet per dag.
Nuff said

jezelf vergelijken met pro's.

Epic.

De reden waarom zij dat doen zijn:

begeleiders zullen het ze zo wel aanleren.

ze eten waarschijnlijk zo ontzettend veel dat het bijna niet in minder maaltijden naar binnen te werken valt.

ze zijn bang om de overstap te maken.

Er komen mondjes maat steeds meer amateur bb's voorbij die het 3 meal pricipe volgen, en zelfs IF om te cutten.

Maar om nou iets te doen omdat alle pro's dat doen is echt dom.

en nogmaals, 6 meals is niet verkeerd, dat zie je aan de resultaten van talloze bodybuilders.
Maar 3 meals kan ook gewoon. en zou zelfs kleine voordelen hebben.

het is niet goed/fout.

het kan allebei, maar dat schijnt maar niet door te dringen bij velen.

Niet aan het slot van eeuwenoude tradities rammelen!!!!

Je dagelijkse behoeft aan Kcal kun je in principe gewoon berekenen. Moet je maar even op google kijken, dan heb je in ieder geval een richtlijn ;)

Veel succes met je doelen.
Ik train mijn triceps en biceps al langere tijd op 1 dag en zie ook niet in waarom dit niet samen kan.

Dank je wel! Ik zal het wel merken van de week of het wel of niet samen kan haha!

Je dagelijkse behoeft aan Kcal kun je in principe gewoon berekenen. Moet je maar even op google kijken, dan heb je in ieder geval een richtlijn ;)

Ja thanks. Zal eerst eens in m'n sportschool vragen of ze m'n vet% kunnen berekenen.. ben wel benieuwd. :eek:

Welkom en success Sanne!
Wat is de reden dat je avatar zo mistig is?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven