MuscleMeat

SARMS

Bezoekers in dit topic

Fitness1999

Novice
Lid geworden
2 apr 2018
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Sorry, ik had de regels nog niet gelezen haha, mijn excuus.
 
Laatst bewerkt:
Heel simpel bij 18 jaar, gewoon niet.
 
Waarom niet?
 
. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.
 
Oke bedankt voor uw bericht, maar ik ben het vergeten te melden in mijn bericht maar ik heb er heel weinig verstand van. Maar ik wist niet dat dit schadelijk voor je gezondheid kon zijn en ik dacht dus dat SARMS alleen maar voordelen zouden hebben.
 
En sorry ik had de regels nog niet gelezen.
 
Ga eerst een paar jaar natty trainen zou ik zo zeggen. Beter van niets te gebruiken natuurlijk.

En lees je eerst goed in. Het zijn nu ook geen snoepjes.
 
Ga eerst een paar jaar natty trainen zou ik zo zeggen. Beter van niets te gebruiken natuurlijk.

En lees je eerst goed in. Het zijn nu ook geen snoepjes.
Nee zeker niet, en na ik wat meer heb gelezen over dit allemaal heb ik toch overwogen om het voorlopig niet te doen en nog een paar jaartjes te wachten en dan zie ik hoe het gaat, bedankt :-)
 
Back
Naar boven