Ik zag net op FilesPump dat Scary Movie 5 bestaat, is ie net zo slecht als voorgaande delen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmmm, da's jammer, is zo'n film de moeite waard om nuchter te bekijken of is dat tijdverspilling?
naja die was ook ****ing slecht.Ah het is dus een hoax, zag nl. een afbeelding d'r bij van de kaft, dus ging er van uit dat het wel zou kloppen.

Ik dus ook.Ik vond ze allemaal geniaal xD. Maarja als je een serieuze filmkijker bent zijn het geen geschikte films

Ik vond ze allemaal geniaal xD. Maarja als je een serieuze filmkijker bent zijn het geen geschikte films

Amerikan Pie was nog wel lachen de eerste 3.. daarna werd het gewoon uitgemolken, andere acteurs erin, k*t verhalen. Sloeg nergens meer opdie ik gezien heb vond ik allemaal top...hou van die domme achterlijke humor
maar zelfde als met amrican pie. 1 2 en 3 vond ik top ...4 pas gehuurd volgens mij..andere spelers ook erin dacht ik..vodn die ruk
Hmmmm, da's jammer, is zo'n film de moeite waard om nuchter te bekijken of is dat tijdverspilling?
xxx