No1sPerfect
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me altijd af waarom iedereen zich zo 'druk' over v% maakt ?
, inclusief ik
Had echt eerder moeten beginnen met cutten... k*tzooi :/
Ik maak ff nieuwe fotos ! W8 ff aub
. Met een goede cut ben je direct trug aan 10% mits een beetje doorzettingsvermogen. Als je nu gwn kunt cleangaine zodat je stabiel op 15% blijft en tog spiermassa aanzet dan is er geen probleem..omdat bijna iedereen een beachboy wilt zijn, inclusief ik
Maar die foto's zijn van veel te dicht getrokken om iets goed te kunnen zien en je hebt er geen massa onder...
omdat bijna iedereen een beachboy wilt zijn, inclusief ik
Maar die foto's zijn van veel te dicht getrokken om iets goed te kunnen zien en je hebt er geen massa onder...
Had echt eerder moeten beginnen met cutten... k*tzooi :/

Je weegt 75 kg, ik zou niet gaan cutten als ik jou was.
15% is nog niet zo hoog hoor. Met een goede cut ben je direct trug aan 10% mits een beetje doorzettingsvermogen. Als je nu gwn kunt cleangaine zodat je stabiel op 15% blijft en tog spiermassa aanzet dan is er geen probleem..
10% of je hebt mazzel met je genen voor abs. Ik zie duidelijk de onderste rand van je abs, enige probleem is dat er voor de rest nog niet zoveel massa zitmaar dat komt wel goed. Cutten moet je echt nog niet over gaan denken, gewoon cleanbulken en dan volgende zomer 3x zo hard terugkomen!
Waarom wil je als een gigantische ecto met abs gaan rondlopen? **** die sixpack en ga vreten en keihard trainen.

Tegenwoordig maakt het niet meer uit hoe je er uit ziet, als je maar een 6-pack hebt.