Fitness Seller

Schatting van mij vet percentage ... AUB

Met deze foto's kun je zowat geen schatting maken.. vet meten doe je niet alleen door op je buik te kijken. Daarbij mag je ook wel eens gaan bulken, want spiermassa zit er niet

liever duidelijke foto vn heel je bovenlichaam.. vetpercentage meet je niet alleen op je buik.
Zo zou ik zeggen rond de 15%

Erg moeilijk. Zal rond de 15% zitten inderdaad.

Vraag me altijd af waarom iedereen zich zo 'druk' over v% maakt ?

• Topic Starter Topic Starter
Had echt eerder moeten beginnen met cutten... k*tzooi :/

Ik maak ff nieuwe fotos ! W8 ff aub

Vraag me altijd af waarom iedereen zich zo 'druk' over v% maakt ?

omdat bijna iedereen een beachboy wilt zijn:rolleyes:, inclusief ik:D
Maar die foto's zijn van veel te dicht getrokken om iets goed te kunnen zien en je hebt er geen massa onder...

Had echt eerder moeten beginnen met cutten... k*tzooi :/

Ik maak ff nieuwe fotos ! W8 ff aub

15% is nog niet zo hoog hoor ;). Met een goede cut ben je direct trug aan 10% mits een beetje doorzettingsvermogen. Als je nu gwn kunt cleangaine zodat je stabiel op 15% blijft en tog spiermassa aanzet dan is er geen probleem..

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 16:46 ----------

Maar die foto's zijn van veel te dicht getrokken om iets goed te kunnen zien en je hebt er geen massa onder...

wie heeft er ook vet nodig? ben je beter kwijt dan rijk..

Als je op het strand loopt heb je toch ook geen bord om je nek hangen waar je VP op staat?
Het gaat toch om hoe je eruit ziet. Als ik zeg dat hij op 8% staat... verschilt dat wat in zijn voorkomen?

..

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties trouwens! Jullie zijn Super :D

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 16:54 ----------

Je weegt 75 kg, ik zou niet gaan cutten als ik jou was.

Ik heb die sixpack nodig.. met hopelijk een v cut abs

10% of je hebt mazzel met je genen voor abs. Ik zie duidelijk de onderste rand van je abs, enige probleem is dat er voor de rest nog niet zoveel massa zit ;) maar dat komt wel goed. Cutten moet je echt nog niet over gaan denken, gewoon cleanbulken en dan volgende zomer 3x zo hard terugkomen!

15% is nog niet zo hoog hoor ;). Met een goede cut ben je direct trug aan 10% mits een beetje doorzettingsvermogen. Als je nu gwn kunt cleangaine zodat je stabiel op 15% blijft en tog spiermassa aanzet dan is er geen probleem..

Ik had niet verwacht dat ik 15% BF had... ik heb tot nu toe al 6x HIIT gedaan, en eet 500kcal onder mijn onderhoud. In deze ander halve week ben ik 1,5 kilo kwijtgeraakt... maar ik zie helaas niet veel verschil tot nu toe.

Ik moet echt zo veel mogelijk vet eraf halen voor de zomer ( 1 Juli ).

En ja ik doe de HIIT echt tot ik kapot ben en ik niet meer kan lopen.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 16:59 ----------

10% of je hebt mazzel met je genen voor abs. Ik zie duidelijk de onderste rand van je abs, enige probleem is dat er voor de rest nog niet zoveel massa zit ;) maar dat komt wel goed. Cutten moet je echt nog niet over gaan denken, gewoon cleanbulken en dan volgende zomer 3x zo hard terugkomen!

Ik ben al bijna 2 weken bezig met cutten, met veel eiwitten. Ik weet niet waarom maar ik wil die sixpack echt super graag hebben en vooral deze zomer.

Massa heb ik inderdaad niet veel gegained. Niet genoeg gegeten denk ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom wil je als een gigantische ecto met abs gaan rondlopen? **** die sixpack en ga vreten en keihard trainen.

Je hebt echt helemaal geen massa bro. Eat eat eat, verhoog je gewicht, dan is cutten voor volgend jaar veel makkelijker. Sixpack haal je niet meer in een maandje

Tegenwoordig maakt het niet meer uit hoe je er uit ziet, als je maar een 6-pack hebt.

Waarom wil je als een gigantische ecto met abs gaan rondlopen? **** die sixpack en ga vreten en keihard trainen.

Ik ben nu nog 2 weken in Nederland, spiermassa nu nog aanzetten heeft geen nu. Ik kan beter proberen zoveel mogelijk vet kwijt te raken.

Op vakantie is een sportschool vrij duur, en ik blijf dan nog eens 2 maanden daar. En ik kan me zelf niet voorstellen dat ik deze zomer zonder sixpack zit.

Bedankt voor je reacties, maar ik weet wel wat ik doe. :)

Iemand nog een schatting?

(de meeste massa zit volgens mij in mijn benen)

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig maakt het niet meer uit hoe je er uit ziet, als je maar een 6-pack hebt.

Nee hoor, werd mij laatst nog verteld dat dit :
carly-rae-jepsen-music-video.jpg

Te gespierd was en dat hij aan de anabolen zat :roflol:

Terug
Naar boven