XXL Nutrition

Schatting van mij vet percentage ... AUB

Ik snap het niet helemaal...
Maakt het uit of ik eruit zie als Arnold Schwarzenegger of een schrale ecto? Ik maak geen topic waar ik wanhopig over een sixpack praat terwijl dat jouw laatste zorgen zijn.

Nogmaals, ik wilde je niet beledigen. Ik denk dat je zelf ook wel weet dat er werk aan de winkel is, niet?

Ik heb de redding in nood voor je gevonden no1sperfect.

Zie hier:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

muscle morphsuit, slechts 49,95.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap het niet helemaal...
Maakt het uit of ik eruit zie als Arnold Schwarzenegger of een schrale ecto? Ik maak geen topic waar ik wanhopig over een sixpack praat terwijl dat jouw laatste zorgen zijn.

Nogmaals, ik wilde je niet beledigen. Ik denk dat je zelf ook wel weet dat er werk aan de winkel is, niet?

wat voor mong**l ben je? Ik starte de topic met de vraag, schatting van mijn vet percetage. Maar er zitten te veel ongeschoolde idioten zoals jou die helemaal off topic gaan.

Voordat je anderen gaat beledigen moet je eerst naar je zelf kijken...

:slotje:

je weet toch dat we met een zoomfoto van je buik + borst geen schatting kunnen maken;)? Dit is je direct aangehaald geweest:D. Dus voorzie ons voor een deftige foto en je zal je vet% schatting krijgen hoor, beachboy:D

Het was geen zoomfoto, de foto kwam te groot. Hier dan nog een foto, deze keer met de mobiel genomen.

34exes4.jpg

Nu goed?

Trek je hier je buik in ? 15-17

Zo niet, dan rond de 13-15.

Tuurlijk niet,

ik heb hem juist zo ver mogelijk uitgetrokken.

Hoe lang zou het duren om op 10% te komen? Met een goede instelling, 500 kcal onder behoefte, ben van plan 6x hiit te doen waarvan 3x na KT. Weet alleen niet of dit laatste wel slim is.

Waarom zoveel cardio als je al 500 kcal onder je onderhoud eet.. ?

Ik ben nu nog 2 weken in Nederland, spiermassa nu nog aanzetten heeft geen nu. Ik kan beter proberen zoveel mogelijk vet kwijt te raken.

Op vakantie is een sportschool vrij duur, en ik blijf dan nog eens 2 maanden daar. En ik kan me zelf niet voorstellen dat ik deze zomer zonder sixpack zit.

Bedankt voor je reacties, maar ik weet wel wat ik doe. :)

Iemand nog een schatting?

(de meeste massa zit volgens mij in mijn benen)

:sd:

+ een sixpack telt toch niet bij ecto's

Het was geen zoomfoto, de foto kwam te groot. Hier dan nog een foto, deze keer met de mobiel genomen.

34exes4.jpg

Nu goed?

Nu ben ik toch benieuwd hoe jullie in vredesnaam op 15% komen. Waar kijken jullie naar om hierop te komen? Ik zie de volledige omlijning van zijn buikspieren, bij de bovenste 2 zie ik horizontale lijnen. Ik zie een redelijke aflijning bij zijn schouders. Ik zie zelfs zijn serratus anterior.

Ik zeg 12% max. Op deze foto lijk je wel een stuk meer massa te hebben dan op die vorige.

wat voor mong**l ben je? Ik starte de topic met de vraag, schatting van mijn vet percetage. Maar er zitten te veel ongeschoolde idioten zoals jou die helemaal off topic gaan.

Voordat je anderen gaat beledigen moet je eerst naar je zelf kijken...

:slotje:

Wat? Beledigen? Sorry, ik wist niet dat je dacht dat je een massa monster was.
Ik denk ik licht je even in dat een sixpack op een dergelijk fysiek niet echt iets is waar je je zorgen om moet maken.

Daarnaast lopen de antwoorden van VP's altijd uiteen met 5% hier :roflol:

Maargoed, als jij gelukkig wordt om van persoon A te horen dat je op 10% staat, en van persoon B op 15%, terwijl je zelf nog geen sixpack ziet... Be my guest, f**got.

Wat? Beledigen? Sorry, ik wist niet dat je dacht dat je een massa monster was.
Ik denk ik licht je even in dat een sixpack op een dergelijk fysiek niet echt iets is waar je je zorgen om moet maken.

Daarnaast lopen de antwoorden van VP's altijd uiteen met 5% hier :roflol:

Maargoed, als jij gelukkig wordt om van persoon A te horen dat je op 10% staat, en van persoon B op 15%, terwijl je zelf nog geen sixpack ziet... Be my guest, f**got.

:laugh:

Gast laat eerst je teelballetjes even indalen en kom dan terug om over 'ladies' te praten ok?

Dames vinden verlegen jongetjes van 14 met t lichaam van een zevenjarig meisje ook lief. Big ****ing deal, vent, train je voor die meiden of voor jezelf.
@no1sperfect dus. Verkeerde gequote, m'excusi.

Got verdomme.. ik vroeg alleen om mijn vet percentage! Waarom moet het altijd helemaal off topic gaan.

Je post op een openbaar forum gast, denk je dat iedereen dan de reactie geeft die je wilt?

Terug
Naar boven