Woldere
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die filmpjes zijn allemaal onzin, als het al twee manden is, staan ze vast allemaal onder begeleiding van een personal trainer, enorm goede voeding, of een crash dieet.
Je moet een beetje beter leren hoe afvallen werkt...
Je denkt misschien dat je weet hoe of wat .. Maar het draait erom om het effectief te doen , ik weet ook dat als ik iedere dag 1000 situps doe dat ik na een paar maand een deftige six pack heb ( die ik wel zou willen ) maar doe het niet..
Als je op het strand loopt heb je toch ook geen bord om je nek hangen waar je VP op staat?
Het gaat toch om hoe je eruit ziet. Als ik zeg dat hij op 8% staat... verschilt dat wat in zijn voorkomen?
, maar om in te schatten hoever je nog naar je doel hebt te gaan
? Stel je denkt dat je ideaal zou zijn bij 7% en je denkt rond de 10-20 te zitten maar je wilt toch het iets precieser weten zodat je weet hoeveel werk je ervoor nog moet verzetten
?
! En waarom zijn al je reacties weg
?true, maar om in te schatten hoever je nog naar je doel hebt te gaan
? Stel je denkt dat je ideaal zou zijn bij 7% en je denkt rond de 10-20 te zitten maar je wilt toch het iets precieser weten zodat je weet hoeveel werk je ervoor nog moet verzetten
?
Topic is nog niet gesloten! En waarom zijn al je reacties weg
?

Ik snap sowieso niet waarom je je zo druk maakt om een sixpack.
Een wijze man zei ooit:
''Een sixpack op een ecto is als een dik wijf met grote t**ten - het telt niet''
The ladies love itOrly?
No offence, ik heb de foto's van je gezien... En ik denk niet dat de dames hier warm of koud van worden. Met of zonder sixpack...............

No offence, ik heb de foto's van je gezien... En ik denk niet dat de dames hier warm of koud van worden. Met of zonder sixpack...............

Mwah, je moet op facebook de pagina "mooiste tiener van ..." (ik weet niet precies meer hoe het heet) eens checken.
Jongetjes van vijftig kilo en abs => alle meisjes kwijlen.
Wat is er toch mis met die tieners van tegenwoordig![]()