MuscleMeat

Schatting van mij vet percentage ... AUB

gooby pls call me

je hebt 6x cardio gedaan en je verwacht wonderen?

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Die filmpjes zijn allemaal onzin, als het al twee manden is, staan ze vast allemaal onder begeleiding van een personal trainer, enorm goede voeding, of een crash dieet.

Je moet een beetje beter leren hoe afvallen werkt...

Die filmpjes zijn allemaal onzin, als het al twee manden is, staan ze vast allemaal onder begeleiding van een personal trainer, enorm goede voeding, of een crash dieet.

Je moet een beetje beter leren hoe afvallen werkt...

Ik weet precies hoe afvallen werkt, heb alle stickys erover gelezen.

Ik eet 500kcal onder onderhoud, doe 3x hiit + 3x KT per week, ik drink veel water en blijf hoog in Eiwit en laag in KH en V.

Edit:

Onder het filmpje staat trouwens wat hij allemaal heeft gedaan... en dat doe ik nu eigenlijk ook. Maar waarschijnlijk reageert mijn lichaam anders.
Of wie weet ben ik zwaar afgevallen, alleen zie ik het in mijn ogen niet goed.

Je denkt misschien dat je weet hoe of wat .. Maar het draait erom om het effectief te doen , ik weet ook dat als ik iedere dag 1000 situps doe dat ik na een paar maand een deftige six pack heb ( die ik wel zou willen ) maar doe het niet..

Je denkt misschien dat je weet hoe of wat .. Maar het draait erom om het effectief te doen , ik weet ook dat als ik iedere dag 1000 situps doe dat ik na een paar maand een deftige six pack heb ( die ik wel zou willen ) maar doe het niet..

Dude..

topic is gesloten.

Als je op het strand loopt heb je toch ook geen bord om je nek hangen waar je VP op staat?
Het gaat toch om hoe je eruit ziet. Als ik zeg dat hij op 8% staat... verschilt dat wat in zijn voorkomen?

true:D, maar om in te schatten hoever je nog naar je doel hebt te gaan:D? Stel je denkt dat je ideaal zou zijn bij 7% en je denkt rond de 10-20 te zitten maar je wilt toch het iets precieser weten zodat je weet hoeveel werk je ervoor nog moet verzetten:D?

Topic is nog niet gesloten:mad::p! En waarom zijn al je reacties weg????

true:D, maar om in te schatten hoever je nog naar je doel hebt te gaan:D? Stel je denkt dat je ideaal zou zijn bij 7% en je denkt rond de 10-20 te zitten maar je wilt toch het iets precieser weten zodat je weet hoeveel werk je ervoor nog moet verzetten:D?

Topic is nog niet gesloten:mad::p! En waarom zijn al je reacties weg????

ik kreeg geen reacties meer waar ik voor heb gevraagd.

:trollface:

Ik snap sowieso niet waarom je je zo druk maakt om een sixpack.

Een wijze man zei ooit:
''Een sixpack op een ecto is als een dik wijf met grote t**ten - het telt niet''

No offence, ik heb de foto's van je gezien... En ik denk niet dat de dames hier warm of koud van worden. Met of zonder sixpack...............

Mwah, je moet op facebook de pagina "mooiste tiener van ..." (ik weet niet precies meer hoe het heet) eens checken.

Jongetjes van vijftig kilo en abs => alle meisjes kwijlen.

Wat is er toch mis met die tieners van tegenwoordig ???

Het waren vast allemaal lesbi's

24,1 % :dance:

mew, ik ben ook ecto maar heb wel sixpack. bitches mirin as phuck
in de winter gaat ie volledig verdolven worden :D

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 22:57 ----------

Mwah, je moet op facebook de pagina "mooiste tiener van ..." (ik weet niet precies meer hoe het heet) eens checken.

Jongetjes van vijftig kilo en abs => alle meisjes kwijlen.

Wat is er toch mis met die tieners van tegenwoordig ???

waar maak je je druk om dude?
Tegen de tijd dat ze 20 zijn hebben ze er wel meer verstand van en druipen die 50 kilo mannetjes met de staart tussen hun benen af naar de MC

Terug
Naar boven