Graag een schatting van mijn vetpercentage.
Alvast bedankt!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meten is weten, iedereen noemt nu een percentage en je neemt aan dat dit dan ook zo is. Who knows zit je wel meer in de buurt van 10/12 %?Oke bedankt dacht dat ik wel rond de 10% zat. Klein beetje eraf nog.
flauw..12-15%, maar wat doe jij op een bodybuilding forum?
12-15%, maar wat doe jij op een bodybuilding forum?
Oke bedankt dacht dat ik wel rond de 10% zat. Klein beetje eraf nog.
12-15%, maar wat doe jij op een bodybuilding forum?
Prima basis inderdaad, altijd die haters. Snap wel dat in het laatst genomen foto topic alleen nog maar buffels posten. "mindere" worden weggebashed![]()

Probeer'm ff b&f Whey aan te raden om instant zieke gains te maken en een echte bb-er te worden.12-15%, maar wat doe jij op een bodybuilding forum?
Hoopte dat jij hem eens ging lezen SancaNiet haten, iedereen moet ergens beginnen. Het is wel ironisch dat net jij een link voor beginners in je onderschrift hebt staan

Even los van het topic: op de foto lijkt het me (kan aan de lichtval liggen, maar liever een waarschuwing teveel dan te weinig) dat je iets voorover gebogen staat in neutrale houding, er vanuit gaande dat dit je neutrale houding is. Dit postuur probleem kan op de lange termijn verwoestende effecten hebben op je gestel, doordat sommige spieren verkrampen en andere juist teveel ontspannen.
Probeer in neutrale houding je schouders naar achteren te houden, terwijl je je rug holt en je heupen naar voren drukt. Op de foto staan je schouders bijzonder ver naar voren. Het kan ook helpen je (onder-)rug wat bij te trainen, denk aan extra deadlifts en bent over rows. Zowel je rug, als je abs, trekt namelijk aan je bovenlichaam. Als deze twee spiergroepen niet in balans zijn, meestal zijn de abs teveel getraind, krijg je het 'cave man'-postuur, waarbij degene licht voorover staat met zijn schouders naar voren.
Bovendien komen je pecs beter uit als je trots rechtop staat
Succes