AndroidHealthClinic

Schatting vetpercentage

Emmel

Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
85kg
2015-12-10 18.33.03.jpg

Graag een schatting van mijn vetpercentage.

Alvast bedankt!!

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt dacht dat ik wel rond de 10% zat. Klein beetje eraf nog.

12-15%, maar wat doe jij op een bodybuilding forum?

Oke bedankt dacht dat ik wel rond de 10% zat. Klein beetje eraf nog.
Meten is weten, iedereen noemt nu een percentage en je neemt aan dat dit dan ook zo is. Who knows zit je wel meer in de buurt van 10/12 %?

Gewoon laten meten, weet je gelijk waar je aan toe bent. Als ik het alleen zo zie, waarom wil je er nog meer af? Aan je upperbody mag er nog wel goed gewerkt worden wil je hier droog goed bij staan, of wil je voor de skinny look gaan?

11% zonder massa.

Prima basis inderdaad, altijd die haters. Snap wel dat in het laatst genomen foto topic alleen nog maar buffels posten. "mindere" worden weggebashed:o

• Like
Waarderingen: Inb4
Prima basis inderdaad, altijd die haters. Snap wel dat in het laatst genomen foto topic alleen nog maar buffels posten. "mindere" worden weggebashed:o

En vaak hebben de haters een slechtere fysiek en slechtere krachtstats dan degene die ze bashen :)

Sommige mensen moeten anderen kunnen afbreken om hunzelf beter te voelen :)

Ik heb het hier niet specifiek over iemand maar in het algemeen.Dit is niet alleen op deze site.
Als de buurman een mooiere auto heeft of een groter huis dat kunnen ze ook niet hebben :)

prima basis idd beter als mijne

Denk rond 12%, maar meten is weten natuurlijk ;)

Ik ben van vetpercentage 25% gekomen. Was gewoon nieuwsgierig wat het nu was. Ik ben nu rustig mijn kcal aan het verhogen. Moet toch ergens beginnen.

Even los van het topic: op de foto lijkt het me (kan aan de lichtval liggen, maar liever een waarschuwing teveel dan te weinig) dat je iets voorover gebogen staat in neutrale houding, er vanuit gaande dat dit je neutrale houding is. Dit postuur probleem kan op de lange termijn verwoestende effecten hebben op je gestel, doordat sommige spieren verkrampen en andere juist teveel ontspannen.
Probeer in neutrale houding je schouders naar achteren te houden, terwijl je je rug holt en je heupen naar voren drukt. Op de foto staan je schouders bijzonder ver naar voren. Het kan ook helpen je (onder-)rug wat bij te trainen, denk aan extra deadlifts en bent over rows. Zowel je rug, als je abs, trekt namelijk aan je bovenlichaam. Als deze twee spiergroepen niet in balans zijn, meestal zijn de abs teveel getraind, krijg je het 'cave man'-postuur, waarbij degene licht voorover staat met zijn schouders naar voren.

Bovendien komen je pecs beter uit als je trots rechtop staat ;)
Succes

Even los van het topic: op de foto lijkt het me (kan aan de lichtval liggen, maar liever een waarschuwing teveel dan te weinig) dat je iets voorover gebogen staat in neutrale houding, er vanuit gaande dat dit je neutrale houding is. Dit postuur probleem kan op de lange termijn verwoestende effecten hebben op je gestel, doordat sommige spieren verkrampen en andere juist teveel ontspannen.
Probeer in neutrale houding je schouders naar achteren te houden, terwijl je je rug holt en je heupen naar voren drukt. Op de foto staan je schouders bijzonder ver naar voren. Het kan ook helpen je (onder-)rug wat bij te trainen, denk aan extra deadlifts en bent over rows. Zowel je rug, als je abs, trekt namelijk aan je bovenlichaam. Als deze twee spiergroepen niet in balans zijn, meestal zijn de abs teveel getraind, krijg je het 'cave man'-postuur, waarbij degene licht voorover staat met zijn schouders naar voren.

Bovendien komen je pecs beter uit als je trots rechtop staat ;)
Succes

Bedankt voor je bericht! Zal beter om mijn houding denken.

• Like
Waarderingen: Inb4
Terug
Naar boven