MuscleMeat

scheef

del89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
he boys

ik heb een belangrijke vraag.. mijn borst die lijkt scheef te staan. ik vind het erg opvallen. vind het niet mooi.

wil van jullie weten of het jullie ook op valt.. en of jullie er iets tegen weten.

probeer nu 3 maanden borst met dumbbells te pakken.. heel geconcentreerd,, maar dit heeft denk ik geen effect.

hier gelijk een foto

IMG_0136.jpg

Valt wel mee toch.

• Topic Starter Topic Starter
L heeft geen ronding

R wel

IMG_0137.jpg

IMG_0138.jpg

't valt mij niet op,

je kamer doet mij trouwens denken aan een ziekenhuis/gevangenis kamer

Ik zie ook bijna niets, als je niets had gezegd was het me sowieso niet opgevallen. Minder in de spiegel kijken en harder trainen.

Dus er is niet specifiek een oefening waarmee je die hoek bij je tepel zeg maar, goed belast???

Gewoon door blijven trainen, trekt wel bij (ondanks dat ik niets zie, behalve TAZ MANIAZ DEVIL

Komt het niet gewoon door de lichtinval van 1 kant? Het valt in ieder geval totaal niet op.

Niks aan de hand, je staart je waarschijnlijk gewoon blind op je borst waardoor het allemaal erger lijkt. Wat Marcel zegt door lichtinval lijkt het soms ook of de ene spier wat voller is dan de ander.

Ik had al rekening gehouden met licht inval,, vandaar deze foto op me broertje zijn kamer.

Maar het valt jullie dus niet op??

neeh
en kleine verschilletjes zal je altijd wel hebben
mijn linker arm is 0.5cm groter, mijn rechterborst is bovenaan iets groter ..
moet je je niet druk om maken

binnenkant borst kan je niet trainen, ik dacht dat het ging over het gedeelte rechts (vanuit ons kijk punt) onder zijn linker tepel... mja het valt helemaal niet zo op.

Het gaat over de buiten zijde / onder zijde! Het hoekje van je borst zeg maar.

Het gaat over de buiten zijde / onder zijde! Het hoekje van je borst zeg maar.

Pff ga je liever wat verder indiepen in de voedings sectie daar heb jij meer aan dan dat je hier zielig gaat lopen doen met je alien borstje.

Dat je de mensen zo duidelijk moet vertellen over welk stukje van je borst het gaat laat toch al zien dat het niet opvalt? Gewoon goed blijven eten en trainen en het komt allemaal goed :)

Ik zou me meer zorgen maken om je vetpercentagemeter, die zorgt pas voor scheve verhoudingen.

Ik zie geen noemenswaardig verschil op de foto's.

Ik ben me goed aan het verdiepen in me voeding! Ben alles aan het uitrekenen! Mijn vetpercentage moet idd nog wat omhoog, word aangewerkt! Maar ik kom niet makkelijk aan!
Ja ik weet het je moet meer eten dan.. Doe ik ook.. Maar is als nog lastig voor mij!!
Ik zal vandeweek wel ff mijn voedingsschema posten!!

Iig bedankt voor jullie eerlijkheid!

Ik ben me goed aan het verdiepen in me voeding! Ben alles aan het uitrekenen! Mijn vetpercentage moet idd nog wat omhoog, word aangewerkt! Maar ik kom niet makkelijk aan!
Ja ik weet het je moet meer eten dan.. Doe ik ook.. Maar is als nog lastig voor mij!!
Ik zal vandeweek wel ff mijn voedingsschema posten!!

Iig bedankt voor jullie eerlijkheid!

Vet% omhoog?? weet je dat zeker?
Juist omlaag je staat zeker niet op 11% eerder 16% vet.
Omlaag ermee, dan wordth et misschien ook wat minder.

Terug
Naar boven