MuscleMeat

scheef

Ik moest echt goed kijken en zelfs dan zie ik het niet, het enige wat ik zie is een andere lichtval.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb me vorige week gewogen op zoon weegscheel is zeker weten 11% volgens mijn instructeur moet vet ongeveer 14% zitten. Zodat voedsel beter opgenomen word. Dus dat er bijv van de 4 botterhammen die je eet er maar 2 daad werkelijk worden opgenomen!! Word mij verteld.
Mijn doel is niet droog worden!

Ik heb me vorige week gewogen op zoon weegscheel is zeker weten 11% volgens mijn instructeur moet vet ongeveer 14% zitten. Zodat voedsel beter opgenomen word. Dus dat er bijv van de 4 botterhammen die je eet er maar 2 daad werkelijk worden opgenomen!! Word mij verteld.

Die weegschalen kloppen niet.
Waar haald die instructeur dat vandaan? Is echt de grootste onzin...

Hoe weeg je dan je vetpercentage??

Je mag tog best aan nemen dat je instucteur er wel van verstand van heeft???

Je vet meet je, die weeg je niet. Met een huidplooimeter is het beste.
En waar blijven dan die andere 2 boterhamen volgens jou instucteur??
Al je voeding wordt opgenomen, of je nu 20 kroketten eet of 20 boterhamen of 20 stukken kip. Alleen je lichaam kann iet even veel met alle voeding.

Wtf.

Jesus, heb je nou nog echt mensen op dit forum zitten die raar opkijken van een instructeur die verkeerde dingen zegt.

Ik kijk niet raar op van zo'n instructeur nee, wel dat iemand dat zomaar gelooft terwijl die hier al een tijdje lid is. Je wilt liever nog vetter worden in plaats van droger? Ik had eerst verwacht dat je zou gaan zeggen dat je later al je vet wou gaan omzetten in spieren maar dit is ook wel een mooie :)

Zou wel knap lullig zijn vind je niet, zit iedereen hier zoveel te eten om te groeien en doet je lichaam met de ene helft niks omdat je niet vet genoeg bent.

dafuq-did-i-just-read-meme.jpg

Kunnen jullie niet lezen.. Wat zeg ik nou,, ik wil niet droog worden

Iedereen wil wat anders bereiken..

Don't feed the Troll

En nog even tegen 88ja

Volgens hem zouden er dus van de 4 2 daadwerkelijk worden opgenomen.. En die andere 2 gaan verloren aan, het verteren van je voedsel, het verplaatsen.
Als je dat iets met vet% heb zou dat minder zijn. Volgens hem..

Deze foto is zittend gemaakt, misschien ljkt het daarom meer.

En nog even tegen 88ja

Volgens hem zouden er dus van de 4 2 daadwerkelijk worden opgenomen.. En die andere 2 gaan verloren aan, het verteren van je voedsel, het verplaatsen.
Als je dat iets met vet% heb zou dat minder zijn. Volgens hem..

Deze foto is zittend gemaakt, misschien ljkt het daarom meer.

Blijf het onzin vinden.
Ook dat hij zegt dat jij een iets hogere vet% moet hebben.
Ik zou mij afvragen waar hij het vandaald haald en kan bewijzen.

Weegschaal wijkt enorm af, je bf is zeker geen 11, eerder 20+
Verhaal van opname is bs, zou juist zeggen hoe droger je staat des te beter alles word opgenomen

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:05 ----------

In een doosje doen en op de weegschaal zetten? wel het gewicht van het doosje niet meetellen natuurlijk...

80% van de instructeuren hebben geen trainingservaring of kennis.. laat je niets wijsmaken door een speldje waar instructor op staat..

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:06 ----------

Kunnen jullie niet lezen.. Wat zeg ik nou,, ik wil niet droog worden

Iedereen wil wat anders bereiken..

dus je wilt vetter worden?

Topic word steeds beter..

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:07 ----------

Je vet meet je, die weeg je niet. Met een huidplooimeter is het beste.
En waar blijven dan die andere 2 boterhamen volgens jou instucteur??
Al je voeding wordt opgenomen, of je nu 20 kroketten eet of 20 boterhamen of 20 stukken kip. Alleen je lichaam kann iet even veel met alle voeding.

Niettes:rolleyes:

Ja jongens dat zeg ik tog.. Vet ietsjes meer.. Voor de rest flink wat spieren gaine!!

Vind niet mooi als je elk fcng bloedvat zit lopen enz. Mag heus wel wat spek op zitten!!!

Maar iig bedankt, ik ga me vet anders laten meten, dacht altijd wel dat soon weegschaal wel oke was!

Blijf je dan ook weg of?

???

Ja jongens dat zeg ik tog.. Vet ietsjes meer.. Voor de rest flink wat spieren gaine!!

Vind niet mooi als je elk fcng bloedvat zit lopen enz. Mag heus wel wat spek op zitten!!!

Maar iig bedankt, ik ga me vet anders laten meten, dacht altijd wel dat soon weegschaal wel oke was!

Met een paar procent minder zie heus geen aders lopen hoor. Waarom zou je chubby/chubbier willen zijn eigenlijk?

Nee, zoals eerder gezegd kloppen die weegschalen niet. Als jij een half uur of zo van te voren een liter water drinkt dan heb je stukken minder vet dan in werkelijkheid. Omgekeerd ook zo: als jij 2-3 uur niets drinkt voor je op dat ding gaat staan besta je plots compleet uit vet, beetje zoals een sumoworstelaar. (Oke dat is overdreven natuurlijk, maar 't punt lijkt me duidelijk.)

als je nog vetter word heb je echt een lelijk fysiek, je ziet dan totaal geen definitie.. de spiertjes die je dan kweekt zitten verstopt onder vetkwabben... jij liever dan ik.. :)

Ja kijk dat klopt helemaal wat je zegt!! Maar lijkt net ofdat je een vet percentage van 5 moet hebben, om er goed uit tezien! Daar ben ik het niet mee eens. Maar laten we die discussie maar sluiten, want zolang ik geen goede vet meeting doe kan ik dus ook niet zeggen of ik nou meer wil of minder wil.

En kevinson daar zit wel wat in.. Waar kan je een goede vet meeting doen?? Huisarts ofz?? Weet wel namelijk dat ze dat bij mijn gym niet hebben!

Terug
Naar boven