erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb me vorige week gewogen op zoon weegscheel is zeker weten 11% volgens mijn instructeur moet vet ongeveer 14% zitten. Zodat voedsel beter opgenomen word. Dus dat er bijv van de 4 botterhammen die je eet er maar 2 daad werkelijk worden opgenomen!! Word mij verteld.
Mijn doel is niet droog worden!
Hoe weeg je dan je vetpercentage??
Je mag tog best aan nemen dat je instucteur er wel van verstand van heeft![]()
Ik heb me vorige week gewogen op zoon weegscheel is zeker weten 11% volgens mijn instructeur moet vet ongeveer 14% zitten. Zodat voedsel beter opgenomen word. Dus dat er bijv van de 4 botterhammen die je eet er maar 2 daad werkelijk worden opgenomen!! Word mij verteld.

En nog even tegen 88ja
Volgens hem zouden er dus van de 4 2 daadwerkelijk worden opgenomen.. En die andere 2 gaan verloren aan, het verteren van je voedsel, het verplaatsen.
Als je dat iets met vet% heb zou dat minder zijn. Volgens hem..
Deze foto is zittend gemaakt, misschien ljkt het daarom meer.
Hoe weeg je dan je vetpercentage??
Je mag tog best aan nemen dat je instucteur er wel van verstand van heeft![]()
Kunnen jullie niet lezen.. Wat zeg ik nou,, ik wil niet droog worden
Iedereen wil wat anders bereiken..
Je vet meet je, die weeg je niet. Met een huidplooimeter is het beste.
En waar blijven dan die andere 2 boterhamen volgens jou instucteur??
Al je voeding wordt opgenomen, of je nu 20 kroketten eet of 20 boterhamen of 20 stukken kip. Alleen je lichaam kann iet even veel met alle voeding.

Ja jongens dat zeg ik tog.. Vet ietsjes meer.. Voor de rest flink wat spieren gaine!!
Vind niet mooi als je elk fcng bloedvat zit lopen enz. Mag heus wel wat spek op zitten!!!
Maar iig bedankt, ik ga me vet anders laten meten, dacht altijd wel dat soon weegschaal wel oke was!