Fitness Seller

scheef

Sixpack hoeft ook niet, maar als je pens meer uitpuilt dan je borst dan lijkt t eerder alsof je vadsig bent ipv buff.

Fckg gaar is 6 pck!!!

Zoals ik dus al eerder zei,, het is niet erg als er een beetje spek op zit!!
Als jeje abs ziet, ben je dus al te droog!

:haha: topic word steeds beter, als je abs ziet ben je te droog:D
Nee vriend, als je vet ziet ben je te chubby ;)

Juist des te droger je staat des te beter je voedingstoffen opneemt..meer test aanmaakt, etc

Fckg gaar is 6 pck!!!

Zoals ik dus al eerder zei,, het is niet erg als er een beetje spek op zit!!
Als jeje abs ziet, ben je dus al te droog!

Het is niet erg als er een beetje vet op zit nee maar je zit sowieso dik aan de 18%. Het lijkt me niet echt verstandig om dan nog eens te gaan bulken naar laten we zeggen 23! :roflol: Ga cutten naar de 12-13% om er een beetje nice uit te zien en nee op 12% zie je geen aders lopen :o

De hele wereld (exclusief Afrika) wil minder vet en jij wil meer? Ik vind het maar een rare gedachtegang.

Laatst bewerkt:
Het is niet erg als er een beetje vet op zit nee maar je zit sowieso dik aan de 18%. Het lijkt me niet echt verstandig om dan nog eens te gaan bulken naar laten we zeggen 23! :roflol: Ga cutten naar de 12-13% om er een beetje nice uit te zien en nee op 12% zie je geen aders lopen :o

aders heeft een groot gedeelte met genetics te maken, op 12% knallen mijn aders er bij biceps al uit

aders heeft een groot gedeelte met genetics te maken, op 12% knallen mijn aders er bij biceps al uit
Ja bij mij ook, ja het is natuurlijk ook deels genetics maar als je meestal wat droger bent zie je wel aders maar bij de een liggen ze er dikker op dan bij de ander.:rolleyes:

Dat jullie nog serieus op deze jongen ingaan... Obvious troll is obvious. Gewoon vreten! Elke ochtend opstaan met een chocoladereep en koekjes, 's middags even langs de Bakker Bart voor een heerlijke pizza- en frikandelbroodje en 's avonds uiteraard naar de McDonalds. Allemaal vet eten? Maakt niet uit, als je twee van de vier boterhammen niet verteert, verteer je de helft van dat voedsel ook niet. Dus als je begint met de gezondste dingen neemt je lichaam de ongezonde helft niet op! Ideaal! Aankomen op een overheerlijke manier. Prachtig toch? Vooral niet dunner worden, stel je voor... Als je op 12% staat en je valt van je fiets lig je dwars door midden!

Maak alvast maar een afspraak bij je dokter, ik zal het even voor je voorkauwen zodat je 't kan oplezen: "Goedemiddag meneer/mevrouw, ik wil graag een afspraak vastleggen. Datum is 8 juni 2022, ik heb dan last van een gruwelijk hoog cholesterolgehalte en mijn gewrichten doen pijn, ben versleten omdat ik mijn lichaamsgewicht moet verplaatsen tijdens het lopen".

Scheve borst komt door vetpercentage. Heb het zelf ook. Geef die instructeur even een knal vanwege het verspreiden van nonsens. Het liefst een knal op z'n hasses, misschien dat zijn zicht er wat op vooruit gaat. Blinder kan niet als je op 11% schat, tenzij hij 't uit medelijden deed.

Q

Terug
Naar boven